Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00323283/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
 - 2024/BZP 00395150/01 - Wynik z dnia 2024-07-03
 - 2024/BZP 00453467/01 - Wynik z dnia 2024-08-12
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
            Świadczenie usług konserwacji- przeglądów aparatury i sprzętu medycznego    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitl.osw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332971
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00323283
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne                    Przed zmianą: 
                        https://platformazakupowa.pl/transakcja/923814                
                    Po zmianie: 
                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia                    Przed zmianą: 
                        NIE                
                    Po zmianie: 
                        TAK                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia                    Przed zmianą: 
                
                    Po zmianie: 
                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy                
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert                    Przed zmianą: 
                        2024-05-22 10:00                
                    Po zmianie: 
                        2024-05-24 10:00                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert                    Przed zmianą: 
                        2024-05-22 10:30                
                    Po zmianie: 
                        2024-05-24 10:30                
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą                    Przed zmianą: 
                        2024-06-20                
                    Po zmianie: 
                        2024-06-22                
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonywanie przeglądów i konserwacji instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych (w okresie trwania gwarancji), zainstalowanych w obiektach terenowych jednostek organizacyjnych ZUS
 - "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026 "
 - Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb
 - Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych
 - Dostawy różnych produktów spożywczych.
 - Dostawy warzyw i owoców.
 
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wykonaniu przeglądów technicznych z konserwacją oraz utrzymaniu w pełnej sprawności unitów stomatologicznych oraz unitów fantomowo-symulacyjnych
 - Świadczenie usług napraw i konserwacji tomografu komputerowego i aparatu RTG - liczba części 2
 - DZ/52/2025 Przedmiotem zamówienia jest 24 miesięczna usługa serwisowa tomografu komputerowego, oraz aparatu RTG w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
 - Wykonanie okresowych przeglądów technicznych oraz napraw aparatury medycznej
 
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





