eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowaryDostawa i wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo "Śnieżka" na kotły klasy 5 na paliwo stałe



Ogłoszenie z dnia 2024-05-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo "Śnieżka" na kotły klasy 5 na paliwo stałe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo "Śnieżka"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 4a

1.5.2.) Miejscowość: Kowary

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7182212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sniezka@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sniezka.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce157662-f7dd-11ee-8d01-6607a228ef1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo "Śnieżka" na kotły klasy 5 na paliwo stałe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce157662-f7dd-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139276,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i pelet w leśniczówce Strużnica adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kopernika 8A
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42160000-8 - Układy kotłów grzewczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i pelet w leśniczówce Staniszów adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Niećki 5/2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42160000-8 - Układy kotłów grzewczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i pelet w leśniczówce Maciejowa adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Niećki 5/1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42160000-8 - Układy kotłów grzewczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i węgiel w leśniczówce Jedlinki adres: 58-530 Kowary, ul. Matejki 50/1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42160000-8 - Układy kotłów grzewczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 24710,4 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i węgiel w budynku warsztatowym adres: 58-530 Kowary, ul. Pocztowa 13
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42160000-8 - Układy kotłów grzewczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i węgiel w budynku mieszkalnym adres: 58-533 Karpniki, ul. Janowicka 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42160000-8 - Układy kotłów grzewczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 24710,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51782,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37465,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146593455

7.3.3) Ulica: Słowackiego 20a

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-417

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37465,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27972,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50782,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36795,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146593455

7.3.3) Ulica: Słowackiego 20a

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-417

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36795,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27324,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50782,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36795,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146593455

7.3.3) Ulica: Słowackiego 20a

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-417

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36795,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28188,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29911,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Łapawa TERMO - AQUA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021157917

7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 35

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29911,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34317,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34680,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Łapawa TERMO - AQUA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021157917

7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 35

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34680,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30451,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Łapawa TERMO - AQUA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021157917

7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 35

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30451,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.