Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281567/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo "Śnieżka" na kotły klasy 5 na paliwo stałe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo "Śnieżka"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 4a
1.5.2.) Miejscowość: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7182212
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sniezka@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sniezka.wroclaw.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce157662-f7dd-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo "Śnieżka" na kotły klasy 5 na paliwo stałe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce157662-f7dd-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139276,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i pelet w leśniczówce Strużnica adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Kopernika 8ASzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42160000-8 - Układy kotłów grzewczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i pelet w leśniczówce Staniszów adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Niećki 5/2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42160000-8 - Układy kotłów grzewczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i pelet w leśniczówce Maciejowa adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Niećki 5/1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42160000-8 - Układy kotłów grzewczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i węgiel w leśniczówce Jedlinki adres: 58-530 Kowary, ul. Matejki 50/1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42160000-8 - Układy kotłów grzewczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 24710,4 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i węgiel w budynku warsztatowym adres: 58-530 Kowary, ul. Pocztowa 13Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42160000-8 - Układy kotłów grzewczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 22464,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wymiana kotła centralnego ogrzewania na drewno i węgiel w budynku mieszkalnym adres: 58-533 Karpniki, ul. Janowicka 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8, w skład którego wchodzą:
Załącznik nr 8.1 – opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 8.2 - przedmiary robót
Załącznik nr 8.3 – dokumentacja zdjęciowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 39715210-2 - Urządzenia centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42160000-8 - Układy kotłów grzewczych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 24710,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37465,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146593455
7.3.3) Ulica: Słowackiego 20a
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37465,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36795,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146593455
7.3.3) Ulica: Słowackiego 20a
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36795,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36795,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146593455
7.3.3) Ulica: Słowackiego 20a
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36795,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48477,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29911,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Łapawa TERMO - AQUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021157917
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 35
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29911,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34317,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49477,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34680,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Łapawa TERMO - AQUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021157917
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 35
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34680,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46477,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30451,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Łapawa TERMO - AQUA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021157917
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 35
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30451,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z KOWAR
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
więcej: przetargi w Kowarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarocińska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Rozłucka 16 m 35.
- Przebudowa Centrum Edukacyjno-Szkoleniowego na rzecz rolnictwa Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
- "KMP Gliwice - wykonanie projektu budowlanego oraz remontu przyłącza instalacji c.o."
- Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.