Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00280827/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00285579/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów przez Gminę Kampinos
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kampinos
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepokalanowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kampinos
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-085
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kampinos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kampinos.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów przez Gminę Kampinos2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-909da710-9649-4876-ad35-59d9ccc982c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015651/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów przez gminę Kampinos
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280827
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.7.2025.EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2025 r., nieużywanego, w pełni wyposażonego, dostosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami autobusu szkolnego na potrzeby dowożenia uczniów przez Gminę Kampinos.
2. Autobus, o którym mowa w ust. 1 ma spełniać wymagania, określone w obowiązujących przepisach, w szczególności przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1251) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r., poz. 502 i 1417) [w szczególności § 22] oraz posiadać homologację właściwą dla tego typu pojazdów. Zgodnie z definicją zawartą w art. 2 pkt. 41a ustawy Prawo o ruchu drogowym autobus szkolny to autobus przeznaczony do przewozu dzieci do szkoły, barwy pomarańczowej, oznaczony z przodu i z tyłu prostokątnymi tablicami barwy białej, z napisem barwy czarnej "autobus szkolny".
3. Autobus ma być wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych.
4. Minimalna liczba miejsc w pojeździe wynosi 18 + 2 miejsca (kierowca i opiekun), tj. 20 miejsc, Zamawiający dopuszcza większą liczbę miejsc siedzących jednak nie więcej niż 25
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna – minimalne wymagania techniczno-użytkowe, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ. Załącznik nr 2 należy wypełnić, opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy (lub osoby upoważnionej), a następnie złożyć wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
6. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia „Autobusy dla mazowieckich szkół” – edycja 2025.
7. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się w dwóch etapach:
1) odbiór techniczny po wykonaniu przedmiotu zamówienia – na podstawie protokołu odbioru technicznego, podpisanego bez uwag przez upoważnionych przedstawicieli obu stron,
2) odbiór końcowy – w ciągu 3 dni roboczych od daty zarejestrowania pojazdu – na podstawie protokołu odbioru końcowego, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
8. O dacie odbioru technicznego Wykonawca zawiadomi Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem z min. 5-dniowym wyprzedzeniem. Odbiór techniczny nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie Polski w dniu uzgodnionym przez obie strony.
9. Na dzień odbioru technicznego autobus będzie miał parametry i wyposażenie zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy.
10. W czasie odbioru technicznego Zamawiający dokona sprawdzenia:
1) aktualnego świadectwa homologacji dla tego typu pojazdów,
2) jakości wykonania i funkcjonowania autobusu i jego poszczególnych urządzeń,
3) zgodności wyposażenia z ofertą Wykonawcy i wymaganiami Zamawiającego.
10. W dniu odbioru technicznego Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania autobusu, w tym wymagane świadectwo homologacji dla tego typu pojazdów lub inne dokumenty, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym pozwalające zarejestrować pojazd jako autobus szkolny.
2) instrukcję obsługi i konserwacji autobusu oraz znajdującego się w nim wyposażenia – w języku polskim,
3) książkę gwarancyjną autobusu i ew. wyposażenia,
4) katalog części zamiennych w języku polskim,
5) wykaz punktów serwisowych,
6) co najmniej 2 komplety kluczyków,
11. Zarówno w dniu odbioru technicznego jak i końcowego autobus będzie w stanie gotowym do jazdy, zaopatrzony w niezbędne płyny eksploatacyjne oraz pełny zbiornik paliwa
12. Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie z obsługi autobusu dla co najmniej 2 wyznaczonych przedstawicieli Zamawiającego. Szkolenie odbędzie w dniu odbioru technicznego lub końcowego. Zamawiający pokryje koszty dojazdu osób, które maja być przeszkolone.
13. Do momentu rejestracji pojazdu pozostanie on w siedzibie Wykonawcy do czasu fizycznego odbioru przez Zamawiającego. W okresie pozostawiania pojazdu w depozycie Wykonawcy ponosi on wszelką odpowiedzialność za uszkodzenia lub utratę pojazdu i zobowiązuje się pokryć szkodę w pełnej wysokości w przypadku jakiegokolwiek zdarzenia.
14. Z chwilą wydania przedmiotu umowy Zamawiającemu (po dokonaniu rejestracji), przechodzą na niego wszelkie korzyści i obciążenia związane z jego utrzymaniem, jak również ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
15. Pojazd musi być oznakowany zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ – Wzór oznakowania autobusu.
16. Dodatkowo Wykonawca umieści na pojeździe herb Zamawiającego oraz jego nazwę – wzory oznaczeń i ich wielkości oraz umiejscowienie zostaną uzgodnione po zawarciu umowy.
17. Opis przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich osób (art. 100 ust. 1 Pzp)
18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania oraz pozostałe elementy opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ (minimalne wymagania techniczno-użytkowe), jak i projektowanych postanowieniach umowy załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461004,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 551901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461004,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011020346
7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461004,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI KAMPINOS
- Rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Łazy" w ramach zadania pn.: "Wykonanie dokumentacji i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Łazach""
- Modernizacja świetlicy w miejscowości Łazy
- Świadczenie usług transportu drogowego w zakresie przewozów szkolnych na terenie gminy Kampinos w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi KAMPINOS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup używanego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Blizanów
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Miasta Gostynina
- Zakup używanego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Blizanów
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta Ostrołęki
- "Autobus dla WTZ 2025"
- "Bezpieczna podróż Autobus dla WTZ"
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.