eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy różnych artykułów spożywczych.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_bydgoszcz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5afe2afd-4824-4623-bd99-40d9eb91e4a8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy różnych artykułów spożywczych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5afe2afd-4824-4623-bd99-40d9eb91e4a8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00117079/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Różne artykuły spożywcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
1 Bulion warzywny- koncentrat zupy w proszku, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 770 kg
2 Cynamon - mielony, sypki, niezbrylony, w postaci proszku lub granulek, smak i zapach charakterystyczny pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 33 kg
3 Czosnek granulowany -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 132 kg
4 Herbata granulowana- smak i zapach charakterystyczny, w postaci granulek, pakowana w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 990 kg
5 Koperek suszony -smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 132 kg
6 Kwasek cytrynowy - smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy- 66 kg
7 Liść laurowy- suszony, niezmielony, w postaci liści, smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -66 kg
8 Majeranek- zapach charakterystyczny, w postaci suszonego i rozdrobnionego ziela, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 165 kg
9 Majonez- konsystencja gładka, struktura nierozwarstwiona, kolor i smak charakterystyczny, zawartość tłuszczu 70-80%,pakowany w pojemniki plastikowe lub słoiki do 1 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące od daty dostawy -132 kg
10 Musztarda- konsystencja jednolita, produkt nie rozwarstwiający się; kolor, zapach i smak charakterystyczny; pakowany w opakowania od 0,5 do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące od daty dostawy - 176 kg
11 Ocet -smak i zapach charakterystyczny; przejrzysty, w opakowaniach od 0,5 do 5 L , termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 473 l
12 Papryka suszona słodka- smak, zapach i barwa charakterystyczne, w postaci proszku, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 132 kg
13 Pieprz naturalny -mielony. Smak, zapach i barwa charakterystyczne, w postaci proszku, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 396 kg
14 Przyprawa płynna do zup typu maggi (w l) - konsystencja płynna, zbliżona w swoim smaku, konsystencji i ogólnym wyglądzie do sosu sojowego. Zabarwienie ciemnobrązowe, na bazie białka sojowego. Pakowana w opakowania o pojemności od 1 do 5 L - 770 L
15 Przyprawa uniwersalna - mieszanka suszonych ziół, przypraw, suszonych warzyw (marchew, pasternak, cebula, seler, pietruszka) w postaci proszku lub granulek, bez grudek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 550 kg
16 Sól Niezbrylona, sypka -barwa typowa, bez zanieczyszczeń. Jodowana lub niejodowana. Opakowania od 1 do 25 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 3190 kg
17 Ziele angielskie -ziarna suszone, niezmielone. Zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 110 kg
18 Zupa barszcz biały -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 154 kg
19 Zupa barszcz czerwony Smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 286 kg
20 Zupa pieczarkowa -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 352 kg
21 Zupa żurek -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -154 kg
22 Zupa ogonowa - smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 770 kg
23 Żelatyna -niezbrylona, sypka. Barwa typowa, bez zanieczyszczeń. Opakowania od 1 do 5 kg. Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -22 kg
24 Miód naturalny -niesztuczny, kolor i konsystencja charakterystyczne, opakowanie 25 g, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 11 kg
25 Curry-smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 22 kg
26 Oregano- zapach charakterystyczny, w postaci suszonego i rozdrobnionego ziela, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -88 kg
27 Natka pietruszki suszona -smak i zapach charakterystyczny, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 33 kg
28 Sos grzybowy -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -264 kg
29 Sos myśliwski -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -22 kg
30 Sos pieczeniowy -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -220 kg
31 Sos boloński -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -1100 kg
32 Sos pomidorowy -smak i zapach charakterystyczny, w postaci proszku lub granulek, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 550 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 81398,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - CUKIER BIAŁY
Cukier Biały, kryształ - niezbrylowany, sypki. Bez zanieczyszczeń. pakowany w worki od 1 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 4070 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 10065,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - PRODUKTY SOJOWE
1 Flaki sojowe - teksturowane białko sojowe w postaci kostek rożnej wielkości, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 374 kg
2 Granulat sojowy -teksturowane białko sojowe w postaci granulatu, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -660 kg
3 Kostka sojowa -teksturowane białko sojowe w postaci kostek rożnej wielkości, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 660 kg
4 Kotlety sojowe
(typu big steak) -teksturowane białko sojowe w postaci kotletów o wadze 30-40 g, produkt suchy pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 550 kg
5 Pasztet sojowy -bez dodatków pochodzenia zwierzęcego, opakowanie typu alupak z tzw. zawleczką do otwierania, bez wad zamknięcia, niezdeformowane, waga 100 – 130 g, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 220 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 31018,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV - PRODUKTY ZBOŻOWE
1 Chrupki kukurydziane Wygląd swoisty, barwa biała lub jasnożółta, niepokruszone, pakowane w worki od 0,100 do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Produkt bezglutenowy. 15613310-4 kg 22
2 Kasza jęczmienna - barwa jasnoszara, zapach i smak swoisty, zawartość ziaren połamanych oraz mączki nie więcej niż 1,5%, pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy 5940 kg
3 Kasza manna -bez grudek, mąki i otrąb, barwa biała z odcieniem żółtawym, zapach i smak swoisty, bez zanieczyszczeń, pakowany w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -2200 kg
4 Kasza gryczana -prażona, barwa jasnobrązowa do brunatnej, zapach i smak swoisty, zawartość ziaren połamanych oraz mączki nie więcej niż 1,5%, pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg
5 Mąka pszenna jasna, typ 450,500,550 bez grudek, barwa jednolita, biała z odcieniem żółtym, zapach i smak swoisty. Pakowana w worki od 15 do 50 kg, jasna typ 450, 500, 550. Termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 4400 kg
6 Płatki kukurydziane - barwa właściwa dla produktu, zapach i smak swoisty, niepokruszone. Pakowane w worki od 1 do 20 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg
7 Chleb ryżowy - postaci wafli, pakowany w opakowania do 130 g, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy -374 kg
8 Ryż biały-ziarno zdrowe, czyste, suche, zawartość ziaren połamanych oraz mączki nie więcej niż 1,5%, barwa biała, smak i zapach swoiste pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 5500 kg
9 Budyń (bez cukru) -smakowy, w postaci sypkiej, niezbrylony, pakowany w opakowania do 1 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 440 kg
10 Kisiel (bez cukru)-smakowy, w postaci sypkiej, niezbrylony, dostępny w różnych smakach (w tym cytrynowy), barwa zgodna ze smakiem. Pakowany w opakowania do 1 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg
11 Mąka ziemniaczana- barwa biała, zapach i smak swoisty, pakowana w worki od 15 do 50 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 330 kg
12 Płatki owsiane -barwa właściwa dla produktu, zapach i smak swoisty, niepokruszone. Pakowane w worki od 1 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy - 220 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 67821,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V - MAKARONY
1 Makaron kolanka - produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem wynosi nie więcej niż 10%. Pakowany w worki papierowe lub foliowe, maksymalnie do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 m-cy od terminu dostawy - 6820 kg
2 Makaron łazanki -produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem wynosi nie więcej niż 10%. Pakowany w worki papierowe lub foliowe, maksymalnie do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 m-cy od terminu dostawy - 1320 kg
3 Makaron świderki -produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem wynosi nie więcej niż 10%. Pakowany w worki papierowe lub foliowe, maksymalnie do 25 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 m-cy od terminu dostawy - 2420 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 32155,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76690,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81398,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81398,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Margo Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81398,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10065,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12087,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10065,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEK TRADE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10065,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31018,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42768,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31018,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA MATII

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691121140

7.3.4) Miejscowość: BEŁCHATÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31018,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60554,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67821,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67821,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Darko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562434812

7.3.4) Miejscowość: Jaksice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67821,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32155,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36036,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32155,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEK TRADE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790005092

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32155,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.