eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › Wykonanie nowego układu pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Zielonce.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nowego układu pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Zielonce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523347550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6de09dda-0e9f-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nowego układu pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Zielonce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6de09dda-0e9f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267701

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322505,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nowego układu pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Zielonce.
2. Przedsięwzięcie polegające na wykonaniu nowego układu pomieszczeń kuchni z zapleczem w budynku Szkoły Podstawowej w Zielonce jest realizowane w ramach zadania pn. „Przebudowa i remonty placówek oświatowych na terenie Gminy Cekcyn”.
3. Zamawiający złożył wniosek do Ministerstwa Finansów o dofinansowanie w/w zadania ze środków rezerwy celowej, na dofinansowanie zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego.
4. Zgodnie z art. 310 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
5. Przebudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Zielonce przewiduje wyłącznie utworzenie nowego układu kuchni z zapleczem w poziomie parteru budynku. Przewiduje się wentylację grawitacyjną pomieszczeń wspomaganą mechanicznie do istniejących kanałów wentylacyjnych oraz projektowanych kanałów wyprowadzonych ponad dach budynku.
6. Przedmiot zamówienia przewiduje w części przebudowywanej dodatkowe drzwi zewnętrzne z komunikacji, wymianę okna oraz prace związane z naprawą elewacji zewnętrznej.
7. Branża budowlana – zakresem opracowania objęte zostały:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty przebudowy;
c) podłogi, posadzki,
d) stolarka okienna i drzwiowa,
e) tynki i okładziny,
f) elewacja.
8. Branża sanitarna – zakresem opracowania objęte zostały w pomieszczeniach przeznaczonych do przebudowy:
a) instalacja wodociągowa;
b) instalacja kanalizacji sanitarnej;
c) wentylacja pomieszczeń.
9. Branża elektryczna – zakresem opracowania objęte jest wykonanie:
a) dostosowanie do nowych warunków pracy istniejącej rozdzielni elektrycznej RG;
b) instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia części nowego układu kuchni z zapleczem.
10. Zamawiający informuje, że aktualnie na wyposażeniu kuchni znajdują się następujące urządzenia: szafa chłodniczo-mroźnicza, wyparzarko-zmywarka, piec konwektorowo- parowy, szafa mroźnicza, kuchnia elektryczna -6 palnikowa, okap kuchenny z wentylatorem, stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad, 1800x700x850 mm, stół ze zlewem dwukomorowym 1000x600x850, z baterią, stół ze zlewem jednokomorowy 800x700x850, z baterią, stół przyścienny z blokiem dwóch szuflad, 1400x600x850 mm, stół z basenem 2-komorowym 1200x700x850 mm, stół przyścienny z 2-ma półkami 800x600x850 mm. Wskazane powyżej urządzenia należy wykorzystać do przebudowywanych pomieszczeń wraz z ich podłączeniem do zasilania w energię, wodę i odprowadzenie ścieków.
11. Wykonawca w cenie oferty jest zobowiązany uwzględnić szafę przelotową zlokalizowaną pomiędzy pomieszczeniem kuchni i zmywalni.
12. Zamawiający informuje, że do ceny oferty nie należy uwzględniać wskazanych w przedmiarze robót budowlanych pozycji 15 oraz robót elewacyjnych wskazanych w pozycjach: 57, 58, 59, 60, 61 i 62.
13. Wykonawca w cenie oferty w części dotyczącej elewacji zewnętrznej uwzględni tylko naprawy elewacyjne związane z przebudową (dotyczy okna – 1 szt. oraz drzwi zewnętrznych 1 szt.). Ponadto w cenie oferty należy uwzględnić zmycie i pomalowanie całej elewacji budynku szkoły farbą zmywalna. Kolorystykę należy uzgodnić z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332800,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332800,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany i Handel Róża Wiśniewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9531006017

7.3.3) Ulica: Kościelna 38

7.3.4) Miejscowość: Mąkowarsko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-013

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332800,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.