eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 2203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplukow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7be0701e-4b6c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000504/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Odśnieżanie dróg powiatowych w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00277726/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271876,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Część nr 1 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Krzywda, Stanin, Adamów, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:
1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 140
2. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 195
3. Równiarka trzyosiowa z pługiem czołowym, orientacyjna ilość godzin pracy - 20
4. Ładowarka kołowa o mocy min. 220 KM i poj. łyżki min. 3 m3, orientacyjna ilość godzin pracy - 12

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/

6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 86080,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część nr 2 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Wojcieszków, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:
1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 75
2. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku
o ładowności min. 10 ton z napędem na jedną oś, orientacyjna ilość godzin pracy - 76
3. Równiarka trzyosiowa z pługiem czołowym, orientacyjna ilość godzin pracy - 19
4. Ciągnik z pługiem jednostronnym z napędem na oś przednią i tylną o mocy min. 90 KM, orientacyjna ilość godzin pracy - 20


Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/

6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 43697,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Część nr 3 – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Stoczek Łukowski, Wola Mysłowska, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:
1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy -140
2. Ciągnik z pługiem jednostronnym z napędem na oś przednią i tylną o mocy min. 90 KM, orientacyjna ilość godzin pracy -100
3. Ładowarka kołowa o mocy min. 220 KM i poj. łyżki min. 3 m3, orientacyjna ilość godzin pracy -16

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym
z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/
6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 55858,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Część nr 4. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Adamów, Serokomla, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:

1. Pług dwustronny ciężki (hydrauliczny) na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 150
2. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość godzin pracy - 100

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/

6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 59180,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Łukowskiego. Jako odśnieżanie należy rozumieć usunięcie nadmiaru śniegu z pełnej szerokości drogi na pobocza w zakresie umożliwiającym przejezdność drogi samochodem osobowym w obu kierunkach.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:

Część nr 5. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie gminy Trzebieszów, Łuków, zgodnie z poniższym przedmiarem usług:

1. Pług jednostronny sterowany z kabiny na nośniku o ładowności min. 15 ton z napędem na oś przednią i tylną, orientacyjna ilość świadczenia pracy - 120

Zadeklarowana dla poszczególnych sprzętów ilość godzin świadczenia usługi stanowi jedynie orientacyjną, prognozowaną przez zamawiającego wielkość. Rzeczywista ilość godzin świadczenia usług zleconych do wykonania, uzależniona będzie od bieżących potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych oraz sytuacji na drodze i może się różnić od wskazanych prognozowanych wielkości. Jakakolwiek różnica pomiędzy rzeczywistą ilością wykonanych usług a ilością podaną w SIWZ dla danej jednostki sprzętowej nie będzie podstawą do zmian cen jednostkowych. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty tylko za faktycznie przepracowane ilości godzin sprzętu zgodnie z zaistniałym zapotrzebowaniem wynikającym
z charakteru prac zleconych i wykonywanych w zakresie zimowego utrzymania dróg.

3. Zakres usługi będzie regulowany przez Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie adekwatnie do zapotrzebowania uzależnionego warunkami atmosferycznymi oraz sytuacją na drogach. Wymagana jest gotowość do świadczenia usługi w czasie najpóźniej 2 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca musi dysponować sprawnym sprzętem w zakresie wskazanym dla poszczególnych części zamówienia. Sprzęt będzie obsługiwany przez kierowcę lub operatora posiadającego stosowne uprawnienia odpowiednio do kierowania lub obsługi, wyposażonego w telefon komórkowy umożliwiający kontaktowanie się z kierowcą/operatorem.

4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
5. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV : 90620000-9 /usługi odśnieżania/
6. Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna możliwa jest do dokonania po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej odbycia, w dniach roboczych tj. poniedziałek-piątek w godz. 7:00 – 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 27060,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Agata Piotrowska Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710033748

7.3.4) Miejscowość: Drożdżak 56A, Krzywda

7.3.5) Kod pocztowy: 21-470

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41092,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41092,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41092,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. z siedzibą w Wojcieszkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061423397

7.3.3) Ulica: Kościelna 46

7.3.4) Miejscowość: Wojcieszków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-411

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41092,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59778,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59778,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59778,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Zofia Wisińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030936818

7.3.4) Miejscowość: Kienkówka 66, Stoczek Łukowski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-450

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59778,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62964,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Adamowie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030306649

7.3.3) Ulica: Cmentarna 93

7.3.4) Miejscowość: Adamów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-412

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta niezgodna z przepisami ustawy Pzp. - brak podpisów elektronicznych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.