eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mordy › Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: (25) 6415402

1.5.8.) Numer faksu: (25) 6415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mordy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.mordy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-976a66ee-08ec-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030802/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271125/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12195121,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą „Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy”
2. Oczyszczalnia ścieków z 1996 r. nie spełnia parametrów sanitarnych. Nowowybudowany obiekt zabezpieczy oczyszczanie ścieków z całego terenu JST.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowę mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Kolonia Mordy (o przepustowości (Qd)śr=800m3/d., pracującej w układzie SBR (wybudowany będzie nowy węzeł mechanicznego oczyszczania ścieków, nowe reaktory biologicznego oczyszczania ścieków, sieci i instalacje międzyobiektowe, pełna automatyka z monitoringiem on-line jakości ścieków oczyszczonych odprowadzanych do odbiornika) wraz z instalacją OZE o mocy do 50kW, tj. budowę następujących obiektów budowlanych:
1) OB1 - Sito kanałowe pionowe,
2) OB2 - Przepompownia ścieków I-go stopnia,
3) OB3 - Budynek technologiczny sito-piaskownika,
4) OB4 - Przepompownia ścieków II-go stopnia,
5) OB5 - Reaktor biologiczny SBR ze zintegrowanym zbiornikiem retencyjnym,
6) OB6 - Reaktor biologiczny SBR ze zintegrowanym zbiornikiem retencyjnym,
7) OB7 - Reaktor biologiczny SBR ze zintegrowanym zbiornikiem retencyjnym,
8) OB8 - Zbiornik tlenowej stabilizacji osadu nadmiernego,
9) OB9 - Budynek socjalno-technologiczny,
10) OB12 - Pomiar ścieków oczyszczonych,
11) OB13 - Punkt zlewny ścieków dowożonych,
12) Instalacja fotowoltaiczna o mocy do 50kW,
13) Sieci i instalacje międzyobiektowe: technologiczne, wody, kanalizacji, elektryczne, sterownicze,
na dz. nr 977/2 i 979/3 obręb 142605_5.0007 Kolonia Mordy, gmina Mordy.
Zakres zamierzenia budowlanego przewiduje rozbiórkę obiektów budowlanych technologicznych oraz wyłączenie z użytkowania niepotrzebnych instalacji istniejącej oczyszczalni ścieków tj. przepompowni ścieków, komór biologicznego oczyszczania ścieków, rurociągów technologicznych, kanałów i instalacji, poletek osadowych. Wszystkie materiały z rozbiórki pozostają własnością Wykonawcy, należy je wywieźć i zutylizować.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kompletnego wniosku do zgłoszenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do OSD.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ, Przedmiarami robót, stanowiącymi Załączniki nr 2 do SWZ oraz Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi Załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamówienie nie obejmuje wykonania następujących obiektów budowlanych wskazanych w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ:
1) OB10 - Wiata na węzeł granulacji osadów odwodnionych wraz urządzeniami technologicznymi, oraz instalacjami elektrycznymi i osprzętem,
2) OB11 - Wiata na osad wraz z wyposażeniem,
3) Fundamenty pod silos,
4) Ogrodzenie terenu oczyszczalni,
5) Utwardzenie placu technologicznego z kostki betonowej,
6) Chodniki i opaski,
7) Zieleń izolacyjna i obsianie terenu pozostałego trawą
6. Na dokumentację projektową (Załącznik nr 1 do SWZ) składają się:
1) Projekt architektoniczno-budowlany,
2) Projekt budowlany – projekt zagospodarowania terenu,
3) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne i AKPiA,
4) Projekt techniczny – Technologia,
5) Projekt techniczny – obiekt OB.3 – budynek technologiczny sito-piaskownika, obiekt OB.9 – budynek technologiczny,
6) Projekt techniczny - OB5 – OB7 – zbiorniki SBR, OB8 – zbiornik tlenowej stabilizacji osadów,
7) Projekt techniczny – zadaszenie zbiornika OB5 - OB8.
8) Projekt techniczny – instalacja elektryczna
9) Projekt geotechniczny
10) Decyzja środowiskowa wraz z aneksem, pozwolenie wodno prawne, opinia sanitarna, wypis z MPZP.
7. Przedmiary (Załącznik nr 2 do SWZ) obejmują:
1) Branża elektryczna,
2) Budynek technologiczny OB.9,
3) Budynek sito-piaskownika OB.3,
4) Konstrukcja zbiornika: OB5 - SBR ze zbiornikiem retencyjnym,
5) Konstrukcja zbiornika: OB6 - SBR ze zbiornikiem retencyjnym,
6) Konstrukcja zbiornika: OB7 - SBR ze zbiornikiem retencyjnym,
7) Konstrukcja zbiornika: OB8 - Zbiornik tlenowej stabilizacji osadów,
8) Technologia, sieci technologiczne, instalacje technologiczne, zagospodarowanie terenu
W przedmiarach robót wykreślono elementy robót które nie będą wykonywane w ramach niniejszego zamówienia.
8. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 3 do SWZ) obejmują:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana i sanitarna,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacja elektryczna.
9. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki bądź pochodzenie wyrobów lub materiałów, nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych równoważnych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i jakościowych, co najmniej spełniających bądź przewyższających parametry wyrobów lub materiałów wymaganych w SWZ lub załącznikach do SWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych wyrobów, materiałów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy, poprzez przedłożenie wykazu wyrobów i materiałów wskazanych w przedmiarach i odpowiadających im zaproponowanych wyrobów i materiałów równoważnych oraz poprzez przedłożenie stosownych dokumentów potwierdzających ich parametry. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność.
10. W trakcie wykonywania robót Wykonawca ma obowiązek dysponować:
1) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń i minimum 2 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego;
2) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń;
3) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Przez pojęcie „uprawnienia budowlane” rozumie się uprawnienia (w tym wpis na listę członków właściwego samorządu zawodowego) wydane na podstawie aktualnie obowiązującej Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa. W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pojęcie „uprawnienia budowlane” należy rozpatrywać z uwzględnieniem przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
11. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane oraz dostarczone i zamontowane urządzenia wynosi 24 miesiące, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232424-0 - Roboty budowlane w zakresie wylotów kanałów ściekowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16965390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20828587,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16965390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 710044723

7.3.3) Ulica: Brzeska 139

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16965390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.