eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › "Wykonanie naprawy odcinków dróg w Leśnictwach: Ostrolesie i Pniewy"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Wykonanie naprawy odcinków dróg w Leśnictwach: Ostrolesie i Pniewy"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pniewy

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Pniewy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pniewy@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pniewy.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-pniewy/wykonanie-naprawy-odcinkow-drog-w-lesnictwach-ostrolesie-i-pniewy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Wykonanie naprawy odcinków dróg w Leśnictwach: Ostrolesie i Pniewy"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9639b712-197b-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332533

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00173788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Pniewy w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00303188/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót w ramach bieżącego utrzymania i konserwacji nawierzchni opisanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 10 do SWZ). Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, albowiem ze względu na spójny charakter i rozmiar przedmiotu zamówienia, dokonanie danego podziału będzie skutkowało nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi i dodatkowymi kosztami.


Prace wchodzące w zakres Zamówienia to w szczególności:

a) przemieszanie wierzchniej warstwy na głębokość 5 - 15 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej), biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy w technologii mieszania na miejscu.
b) w celu wytworzenia jednorodnej mieszanki, uniknięcia wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać przy użyciu specjalistycznego recyklera wyposażonej w wirujący bęben z utwardzonymi zębami. Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona
c) remontowana droga wraz z poboczami winna mieć odpowiednio nadany profil dla korony 2%-3% i 5%-7% w przypadku poboczy. Ponadto należy zachować odpowiedni profil podłużny drogi i poboczy. W celu zachowania odpowiedniego profilu dla poboczy, wcześnie należy usunąć warstwę humusu poprzez jej wcześniejsze ścięcie.
d) miejscowe, powierzchniowe wbudowanie kruszywa łamanego (tłucznia) frakcji 0-31,5 mm w ilości szacunkowej 210 ton
e) profilowanie należy wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem.
f) w zależności od potrzeb, koniecznie wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli posiada frakcja znajdująca się na drodze jest w wielkości 0 ÷ 63 i większej
g) ilości te dotyczą dróg leśnych tłuczniowych o szerokości 3,50 - 4,00 mb z mijankami i skrzyżowaniami.

ŁĄCZNA POWIERZCHNIA ODCINKÓW DROGOWYCH DO WYKONANIA:
8958,00 m²

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159890 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159890 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159890 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010504763

7.3.3) Ulica: ul. Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159890 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.