Og³oszenie z dnia 2022-09-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00332623/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00339717/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00526004/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Jod³owej w Skulsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Skulsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019243
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Targowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skulsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-560
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2682018
1.5.8.) Numer faksu: 63 2682018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.skulsk@skulsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://skulsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Jod³owej w Skulsku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-540fdd2d-2a96-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00332525
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sidaspzp.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3.5 Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), informuje jakie s± wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na sidaspzp.pl, tj.:
• sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
• komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
• zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
• Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://sidaspzp.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Skulsk ul. Targowa 2,
62-560 Skulsk
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, Pani± Ewê Galiñsk±, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@osdidk.pl tel. 531641425
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy p.z.p. zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 875389,35 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsiêwziêcie stanowi inwestycja celu publicznego pn: „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na ulicy Jod³owej w Skulsku” Zakres prac dotyczy wykonania kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i t³ocznej, przepompowni ¶cieków oraz przykanalików.
Wszelkie roboty budowlane musz± byæ wykonane zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót.
Zamawiaj±cy przewiduje wizje lokaln± na terenie planowanej inwestycji w dniu 09.09.2022 roku o godzinie 9.00.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) W celu podania ceny oferty, wykonawca sporz±dza Formularz ofertowy stanowi±cy Za³±cznik nr 1. W ten sposób podana w z³otych cena brutto jest uwa¿ana za cenê ofertow± i bêdzie brana pod uwagê przy ocenie ofert.
2) Rozliczenia bêd± prowadzone w z³otych polskich z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
UWAGA! Jeden grosz jest najmniejsz± jednostk± monetarn± w systemie pieniê¿nym RP i nie jest mo¿liwe wyliczenie ceny koñcowej, je¶li komponenty ceny (ceny jednostkowe) s± okre¶lone za pomoc± wielko¶ci mniejszych ni¿ 1 grosz.
Warto¶ci kwotowe ujête jako wielko¶ci matematyczne znajduj±ce siê na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, w odniesieniu do nieistniej±cej wielko¶ci w polskim systemie monetarnym powoduj±, ¿e tak wyra¿ona cena us³ugi dla powszechnego obrotu gospodarczego jest niemo¿liwa do wyp³acenia. Nie mo¿na kogo¶ realnie zobowi±zaæ do zap³aty na jego rzecz kwoty ni¿szej ni¿ jeden grosz.
Tym samym, ceny jednostkowe, stanowi±ce podstawê do obliczenia ceny oferty, musz± byæ podane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Je¿eli oferta bêdzie zawiera³a ceny jednostkowe wyra¿one jako wielko¶ci matematyczne znajduj±ce siê na trzecim i kolejnym miejscu po przecinku, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy Pzp.
3) Wykonawca zobowi±zany jest zastosowaæ stawkê VAT zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug.
4) Cenê oferty nale¿y obliczyæ, uwzglêdniaj±c ca³o¶æ wynagrodzenia wykonawcy za prawid³owe wykonanie umowy. Wykonawca jest zobowi±zany skalkulowaæ cenê na podstawie wszelkich wymogów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
5) Cena ofertowa musi obejmowaæ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia, wszystkie inne koszty oraz ewentualne upusty i rabaty a tak¿e wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mog± wyst±piæ przy realizacji przedmiotu umowy, wynikaj±ce z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w w/w zakresie je¿eli jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadaj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w w/w zakresie je¿eli posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej. (dotyczy sytuacji , w których bez posiadania okre¶lonych uprawnieñ nie mo¿na wykonywaæ konkretnej dzia³alno¶ci objêtej przedmiotem zamówienia).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie je¿eli:
• Wykonawca posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± niezbêdn± do wykonania okre¶lonego w SWZ zadania w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 500.000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
• Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia nie mniej ni¿ 500.000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie je¿eli Wykonawca:
• w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwa zadania dotycz±ce realizacji budowy lub rozbudowy kanalizacji sanitarnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³. Brutto ka¿da.
• dysponuje jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y budownictwa sanitarnego: specjalno¶æ wodno – kanalizacyjna
zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021.1646).
W/w osoba musi byæ wpisane na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z pó¼n. zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do oferty Wykonawca za³±cza:
• Formularz ofertowy (Za³±cznik nr 1) z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym
• Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik nr 2).
• Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 3).
Dodatkowo:
• Pe³nomocnictwo/Pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (je¶li dotyczy).
• Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do udostepnienia zasobów lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami podmiotu trzeciego (je¶li dotyczy za³±cznik nr 4)
• oryginalny dokument wniesienia wymaganego wadium przetargowego w formie porêczenia lub gwarancji;
O¶wiadczenie (za³. nr 2 i za³. Nr 3) to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenie oraz inne dokumenty za³±czone do oferty sk³adane s± pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
O¶wiadczenie sk³adaj± odrêbnie:
- wykonawca/ka¿dy spo¶ród wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencja³ powo³uje siê wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (je¿eli zamawiaj±cy weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
Do oferty wykonawca za³±cza równie¿ Pe³nomocnictwo gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta winna byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych, 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) w pieni±dzu, na rachunek Zamawiaj±cego nr: 30853400061100016900122580
2) w gwarancjach bankowych /lub
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych /lub
4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j . Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
3. Za datê wniesienia wadium przelewem uwa¿a siê datê uznania rachunku bankowego Zamawiaj±cego -Wadium powinno wp³yn±æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego do up³ywu terminu wyznaczonego na sk³adanie ofert (t.j. przed up³ywem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. Wadium, bez wzglêdu na sposób jego wniesienia, musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty;
2) gwarancji lub porêczenia, o których mowa powy¿ej - wykonawca wraz z ofert± przekaza³ Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z tre¶ci gwarancji i porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 Pzp.
7. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± winni spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu ³±cznie. Zgodnie z art. 118 ust.1 ustawy Pzp wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 8 do SWZ. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://sidaspzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-20 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dofinansowanie ze Skarbu Pañstwa w ramach uzupe³nienia subwencji ogólnej dla Jednostek Samorz±du TerytorialnegoPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa przepompowni ¶cieków dla Szko³y Podstawowej w Mietkowie oraz Publicznego Przedszkola w Mietkowie"
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowo¶ci Mietków - rejon I
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Husów Gmina Markowa
- PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 213 W S£UPSKU.
- Wymiana w³azów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Tychy
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bie¿uniu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.