Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262752/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00280281/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00286035/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieńkówko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db17f877-0b59-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieńkówko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db17f877-0b59-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041682/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieńkówko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262752
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 696632,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieńkówko”.
2. Zamawiający otrzymał dotację celową na dofinansowanie realizacji przedmiotowego zadania w ramach umowy o dofinansowanie określonego ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
3. Zakres robót obejmuje przebudowę drogi gminnej na działkach nr 416, 505, 491 obr. Pieńkowo miejscowość Pieńkówko na długości ca. 815 mb. Na załączonych rysunkach planu sytuacyjnego zakres robót obejmuje odcinek od Km 0+900 - 1+573,5 oraz odcinek oznaczony jak na rysunku jako ścieżka rowerowa na odcinku km 0+000 – 0+140,45. Aktualnie nawierzchnia przedmiotowej drogi jest gruntowa utwardzona kruszywem.
4. W ramach zadania należy wykonać:
1) roboty przygotowawcze;
2) roboty ziemne;
3) oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów z zalegającego namułu
wraz z profilowaniem skarp i usunięciem zakrzaczeń;
4) wykonanie warstw konstrukcyjnych zgodnie z przekrojami;
5) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego szer. 3,5 m (odcinek 0+900 – 1+573,5) oraz 3,0 m;
6) wykonanie zjazdów w granicy pasa drogowego;
7) odwodnienie pasa drogowego za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren oraz do rowów przydrożnych;
8) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pochodzącego z kruszenia skały litej zgodnie z przekrojami;
9) humusowanie i obsianie trawą poboczy;
10) wykonanie/montaż znaków drogowych;
11) nasadzenie 90 szt. drzew miododajnych np. klon jawor, lipa szeroko lub wąskolistna, robinia akacjowa;
12) montaż tablicy informacyjnej z płyty kompozytowej wzmocnionej blachą wraz z metalowym stelażem (1 szt.) o wymiarach min. 80x120 cm – wzór (napis) tablicy oraz miejsce ustawienia zostanie przekazany Wykonawcy w trakcie realizacji zadania.
5. UWAGA! Załączona do zamówienia dokumentacja projektowa stanowi element poglądowy i pomocniczy z uwagi na wprowadzone przez Zamawiającego korekty. W dokumentacji projektowej szerokość jezdni wynosi 4 m, a projektowanej ścieżki rowerowej 3m, natomiast Zamawiający oczekuje aby w ramach wykonanych prac na całym odcinku objętym zamówieniem szerokość jezdni z betonu asfaltowego wynosiła 3,5 m.
6. Wykonawca przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu pojazdów do nieruchomości przylegających do przedmiotowej drogi.
7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, w tym:
1) Projekt budowlany Przebudowy dróg gminnych wraz z budową ścieżki rowerowej z oświetleniem w technologii betonu asfaltowego w miejscowości Pieńkówko ETAP II,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) Przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny,
4) Specyfikacja Warunków Zamówienia.
9. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia podbudowy dróg, zjazdów, próby szczelności, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, w tym szkic tyczenia, a także podatek VAT.
10. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
11. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
12. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
13. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
14. Kod CPV: 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg.
15. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
16. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ
oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
17. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 771492,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 783414,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Ziegert "ZIMAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421017479
7.3.3) Ulica: Konarskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 783414,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Dostawa mebli do budynków świetlic wiejskich w miejscowościach Pieńkówko i Korlino
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Młyńcu Pierwszym.
- Remont drogi dojazdowej wraz z placem manewrowym - ETAP II
- Przebudowa drogi gminnej nr 270573W ulicy Gocłowskiej w miejscowości Augustówka
- wykonanie inwestycji pn. "Przebudowa ul. Marszałkowskiej na odc. ul. Królewska - ul. Świętokrzyska".
- "Naprawa nawierzchni jezdni ulicy Stalmacha w Tarnowskich Górach
- "Naprawa uszkodzonego po powodzi korpusu drogowego drogi leśnej nr 569/242 w leśnictwie Pokrzywna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.