Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100540800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska
1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kotowicz@pwskonstanta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm-nzoz-wieruszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: PWS Konstanta S.A.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9370006146
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Warszawska 153
1.11.4.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.11.5.) Kod pocztowy: 43-300
1.11.6.) Województwo: śląskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.11.9.) Numer telefonu: 783001099
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: a.kotowicz@pwskonstanta.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0afc377-6884-47c7-a228-f8a96c17990d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00296445/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenia majątkowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0afc377-6884-47c7-a228-f8a96c17990d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Sposób dostępu do informacji poufnych oraz wymagania związane z ochroną ich poufnego charakteru: Zamawiający udostępni załączniki A1, A2 i A3 SWZ, tym wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się z wnioskiem o udostępnienie informacji poufnych dotyczących danych niezbędnych do oceny ryzyka, w tym sytuacji majątkowej i działalności zamawiającego. Informacje te nie są powszechnie znane ani łatwo dostępne, w tym dodatkowo stanowią informacje ubezpieczeniową – podlegającą ochronie w ramach DziałUbezpReasU. Informacje poufne udostępnione zostaną podmiotom prowadzącym działalność ubezpieczeniową zgodnie z DziałUbezpReasU, będącymi w rozumieniu tej ustawy zakładem ubezpieczeń. Z uwagi na poufny charakter informacji przekazanych wykonawcy wyłącznie spełniającego w.w. wymagania, w toku postępowania, jest uzasadnione z uwagi na charakter przekazywanych wykonawcom informacji i nie powoduje ograniczenia konkurencji. Wzór wniosku o udostępnienie informacji poufnych stanowi załącznik 1 SWZ. Wykonawca celem uzyskania dostępu do informacji poufnych zobowiązany jest przesłać wniosek sporządzony według wzoru, o którym mowa powyżej, w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznym opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy. Informacje poufne, które zamawiający przekaże wyłącznie wykonawcy, który zobowiąże się do zachowania informacji w tajemnicy jak również wykorzystania jej jedynie do celu udziału w postępowaniu. Brak złożenia oświadczeń / zobowiązań przez wykonawcę uniemożliwi udostępnienie dostępu do informacji poufnych. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia najwyższej staranności do zabezpieczenia informacji przed ich utratą, zniekształceniem oraz dostępem nieupoważnionych osób trzecich. Po zakończeniu postępowania, wykonawca biorący udział w postępowaniu, z którym nie zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne jest zobowiązany do trwałego usunięcia informacji chyba że będzie dysponował tymi informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Wniosek i zobowiązanie składa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia lub na adres e-mail a.kotowicz@pwskonstanta.pl Wniosek może być złożony najpóźniej w terminie składania oferty. Po tym terminie, zamawiający nie będzie udostępniał tej informacji.3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się przy użyciu:
1) Platformy e-Zamówienia. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
Lub
2) poczty elektronicznej a.kotowicz@pwskonstanta.pl (nie dotyczy składania ofert).
3) Adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 PrZamPubl w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PrZamPubl, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem
formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Składanie ofert w postępowaniu:
1) Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2) Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) System sprawdza, czy złożone pliki są podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym wykonawcę.
Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym
Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
4) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
5) Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Szpital Powiatowy, ul. Warszawska 108, 98-400 Wieruszów, telefon +48 (62) 784 55 02, e-mail: zp@pcm-nzoz-wieruszow.pl Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@pcm-nzoz-wieruszow.pl
2)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.
3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 PrZamPubl.
4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PrZamPubl, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PrZamPubl, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7)posiada Pani/Pan:
7.1.na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia);
7.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PrZamPubl oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
7.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
7.4.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8)nie przysługuje Pani/Panu:
8.1.w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
8.2.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
8.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
8.4.przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PrZamPubl, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PrZamPubl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2025/PCM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 1 "Ubezpieczenie mienia i OC" jest świadczenie przez wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej (usługi ubezpieczeniowej) w zakresie:
1. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.
2. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wan-dalizmu.
3. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.
4. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego prowadzącego działalność leczniczą.
5. Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i z tytułu posiadanego mienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Rodzaj i maksymalna wartość opcji zwiększającej oraz okoliczności skorzystania z opcji opisano w załączniku nr 5 SWZ (wzór umowy). Zamawiający ma możliwość wielokrotnego skorzystania z opcji zwiększenia wielkości przedmiotu zamówienia. Maksymalna wartość opcji (doubezpieczenia za dopłatą składki) stanowić będzie kwotę 20% pierwotnej składki za zamówienie podstawowe. Ostateczna wartość opcji będzie wynikać z oferty Wykonawcy. Zamawiający może korzystać z opcji zwiększenia w przypadku uzasadnionych potrzeb, a w szczególności w przypadku konieczności zapłaty dodatkowej składki za udzielaną ochronę w związku ze zmianą zakresu ochrony ubezpieczeniowej, ze wzrostem wartości składników mienia stanowiących przedmiot ubezpieczenia, wynikającego z nabycia tych składników mienia, wykończenia, modernizacji, remontu lub nakładów w ubezpieczonych składnikach mienia, w tym również w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w odpowiedniej „Klauzuli automatycznego pokrycia”, a także w wyniku innych stanów faktycznych lub prawnych prowadzących do zmiany ubezpieczanego mienia, jeżeli ochrona ubezpieczeniowa w tym zakresie nie będzie udzielanaprzez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami odpowiednich klauzul umownych określonych w załączniku A SWZ, np. z powodu przekroczenia limitów określonych w tych klauzulach bądź dokonaniem aktualizacji stanu składników mienia.
Zamawiający nie zabezpiecza środków finansowych na zamówienia opcjonalne.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług, zamówienia, o którym mowa w 214 ust. 1 pkt 7 PrZamPubl, polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres usług obejmuje ubezpieczenia (ryzyka określone w OPZ lub podobne) o wartości szacunkowej stanowiącej 10% zamówienia podstawowego. Zakres ubezpieczeń będzie podobny jak w niniejszym zamówieniu. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach podobnych jak wynikające z najkorzystniejszej oferty wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa ubezpieczenia, z możliwością zmiany sum ubezpieczenia, limitów i podlimitów, okresu ubezpieczenia i okresu rozliczeniowego, wysokości stawek ubezpieczeniowych / składek jednostkowych, wyłączeń, ograniczeń lub rozszerzeń zakresu ubezpieczenia. Warunkiem udzielania zamówienia będą uzasadnione potrzeby zamawiającego wynikające z jego bieżącej działalności, w tym związane ze wzrostem ubezpieczanego majątku, zmiana sumy gwarancyjnej/ sumy ubezpieczenia, opóźnienia planowanego terminu rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej na rzecz Ubezpieczonego, wskutek opóźnienia udzielenia odrębnego zamówienia publicznego, na przykład w związku z unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożeniem odwołania, zaistnieniem trudności organizacyjnych wpływających na okres prowadzenia postępowania, zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego, przekształcenia, połączenia, podziału, zniesienia, likwidacji Ubezpieczonego lub im podobne, zmiany rodzaju lub zakresu działalności wykonywanej przez Ubezpieczającego /Ubezpieczonego, albo zmiany rodzaju lub wartości posiadanego przez Ubezpieczonego majątku mającej wpływ na powstanie obowiązku lub potrzebę zmiany zakresu ubezpieczenia mienia, zmiany w obowiązujących przepisach prawa lub zmiany istotnych z uwagi na charakter działalności Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego stosunków umownych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
Część 1:
Kryterium Cena – waga 90 (90 waga punktowa)
Kryterium Warunki dodatkowe – waga 10 (10 waga punktowa)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
3. Sposób oceny ofert w kryterium Cena: kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny (składki) za zamówienie podstawowe w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma ważna oferta (niepodlegająca odrzuceniu) w tym kryterium będą liczone według wzoru: IPc = (Cmin/Cof) x Lmax
gdzie:
IPc – liczba punktów oferty ocenianej
Cmin – cena (składka za zamówienie podstawowe) najtańszej z ważnych ofert
Cof – cena (składka za zamówienie podstawowe) ważnej oferty ocenianej
Lmax – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach kryterium
4. Sposób oceny ofert kryterium Warunki dodatkowe (IPwd): kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w zakresie warunków dodatkowych zgodnie ze wzorem formularza oferty. Zamawiający dokona oceny oferty sumując uzyskane punkty za warunki dodatkowe. Za zaoferowanie warunków dodatkowych do zakresu ubezpieczenia zostaną przyznane punkty za:
Klauzula dodatkowego limitu all risk - 8 pkt
Klauzula braku przydatności leków po szkodzie - 2 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki dodatkowe
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części 2 "Ubezpieczenie nadwyżkowe" jest świadczenie przez wykonawcę ochrony ubezpieczeniowej (usługi ubezpieczeniowej) w zakresie:
Dobrowolnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej z rozszerzeniem o OC nadwyżkowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z przypisaniem im odpowiednio wag:
Część 2:
Kryterium Cena – waga 90 (90 waga punktowa)
Kryterium Warunki dodatkowe – waga 10 (10 waga punktowa)
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z sumy punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
3. Sposób oceny ofert w kryterium Cena: kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny (składki) za zamówienie w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma ważna oferta (niepodlegająca odrzuceniu) w tym kryterium będą liczone według wzoru: IPc = (Cmin/Cof) x Lmax
gdzie:
IPc – liczba punktów oferty ocenianej
Cmin – cena (składka za zamówienie podstawowe) najtańszej z ważnych ofert
Cof – cena (składka za zamówienie podstawowe) ważnej oferty ocenianej
Lmax – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w ramach kryterium
4. Sposób oceny ofert kryterium Warunki dodatkowe (IPwd): kryterium to będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w zakresie warunków dodatkowych zgodnie ze wzorem formularza oferty. Zamawiający dokona oceny oferty sumując uzyskane punkty za warunki dodatkowe. Za zaoferowanie warunków dodatkowych do zakresu ubezpieczenia zostaną przyznane punkty za:
Klauzula okresu dodatkowego – 10 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki dodatkowe
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy z spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ust. 2 PrZamPubl, dotyczące: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis warunku: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się oudzielenie zamówienia, posiadał zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami DziałUbezpReasU, w grupie ubezpieczeń:
1) w Części 1: 8, 9, 13 Działu II Załącznika do DziałUbezReasU,
2) w Części 2: 13 Działu II Załącznika do DziałUbezReasU.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PrZamPubl, składa każdy z wykonawców.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w § 9 pkt 9.1.2. SWZ, jest spełniony, jeżeli każdy jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie. Umowa ubezpieczenia jest umową nazwaną, należąca do grona umów kwalifikowanych, dwustronnie zobowiązujących i odpłatnych. Stroną tej umowy może być wyłącznie podmiot wykonujący działalność ubezpieczeniową, który odpowiada wymogom przewidzianym w
DziałUbezpReasU i uzyska zezwolenie na prowadzenie takiej działalności w organie nadzoru. Umowa ubezpieczenia zawarta z innym podmiotem niż posiadający stosowne zezwolenie zakład ubezpieczeń byłaby nieważna.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
7. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia o obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 60 PrZamPubl).
8. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się:- dla Części 1 zamówienia w załączniku nr 5 SWZ Projektowane Postanowienia Umowy (wzór umowy)
- dla Części 2 zamówienia w załączniku nr 6 SWZ Projektowane Postanowienia Umowy (wzór umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 14:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 14:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-28
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Stosowane w niniejszym ogłoszeniu skróty zostały objaśnione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli opatrzoną podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. Szczegółowe informacje o postępowaniu znajdują się w dokumentach zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 PrZamPubl. Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z postępowania: a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie ustawy przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Umowa zostanie zawarta na okres wynoszący 36 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 1 września 2025 r. W przypadku przedłużenia procedury postępowania, zamówienie będzie realizowane odpowiednio od dnia ustalonego w umowie przez okres kolejnych 36 miesięcy.
Wykonawca wraz z ofertą (formularz oferty i specyfikacje cenową) składa również: - oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PrZamPubl,
- inne dokumenty (o ile jest ich konieczność złożenia zgodnie z wymaganiami SWZ lub przepisami prawa) np. pełnomocnictwo.
W odniesieniu do umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postępowania, czynności brokerskie, związane z doradzaniem, proponowaniem lub wykonywaniem innych czynności przygotowawczych zmierzających do zawarcia umowy, w tym udzielaniem pomocy w administrowaniu umową i jej wykonywaniu, także w
sprawach o odszkodowanie, wykonuje broker ubezpieczeniowy PWS Konstanta S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej, wpisana do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 00000092/U, posiadającą zezwolenie Ministra Finansów z dnia 31 marca 1995 r. o numerze 516 na prowadzenie działalności brokerskiej w zakresie ubezpieczeń, która jest również
pełnomocnikiem przygotowującym i prowadzącym postępowanie.
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
- "Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie"
- Dostawa węgla na potrzeby ogrzewania budynków zajętych przez jednostki budżetowe Powiatu Wieruszowskiego
- Remont mostu w Kuźnicy Skakawskiej w ciągu w ciągu drogi powiatowej nr 4705E nad rzeką Niesób
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie Powiatu Żyrardowskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności miasta Grajewo i części jego jednostek organizacyjnych
- "Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ŚWIEKATOWO
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY RUSIEC
- "Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczenia roszczeń oraz floty pojazdów dla Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Rzędowie"
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.