eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AleksandrówDostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: xx

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 0846875002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73c5f8f6-3f98-4552-923f-52ae38d82c29

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73c5f8f6-3f98-4552-923f-52ae38d82c29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057670/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji budowy żłobka w Aleksandrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zadanie jest współfinansowane z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, Europejskiego Funduszu Społecznego+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2029 oraz budżetu państwa na dofinansowanie realizacji zadania dotyczącego tworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27659,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania okładzin ściennych i posadzek wraz z rozładunkiem na plac budowy zlokalizowany na działkach o numerach 880/2, 881/, 882/1, obręb ewidencyjny Aleksandrów Czwarty, gmina Aleksandrów, w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
Zamawiający wymaga przed dostawą przedmiotu zamówienia przedłożenia kart charakterystyki materiałów do akceptacji Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44190000-8 - Różne materiały budowlane

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

44113200-7 - Płytki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 09.07.2025 r. do godz. 12:00 została złożona 1 oferta.
Zamawiający przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia ustalił wartość przedmiotowego zamówienia powiększoną o należny podatek od towarów i usług: 34021,03 zł brutto. Taką też kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przekazał Wykonawcom przed otwarciem ofert.
Cena najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu wynosi: 19654,00 zł brutto.
W związku z tym, że cena ta jest niższa o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług Zamawiający dnia 09.07.2025 r. wezwał Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny oferty i jej istotnych części składowych w terminie do dnia 16.07.2025 r.
W wyznaczonym terminie Wykonawca złożył pismo z załączoną ofertą handlową. Zamawiający w trakcie badania złożonych dokumentów uznał je za niewystarczające ze względu na brak złożonych dowodów na potwierdzenie spełnienia wymogów Zamawiającego dotyczących parametrów przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 3 do SWZ poprzez przedłożenie kart charakterystyki materiałów do akceptacji Zamawiającego zgodnie z zapisem w pkt 2.2. SWZ. Wykonawca także w żaden sposób nie udokumentował jakie konkretnie materiały budowlane oferuje, nie wskazał nazwy producentów co uniemożliwia Zamawiającemu zbadanie parametrów tychże materiałów budowlanych i ocenę spełnienia wymogów postawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Dlatego też Zamawiający postanowił o odrzuceniu oferty Wykonawcy jako oferty z rażąco niską ceną gdyż złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
Mając powyższe na względzie uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania z uwagi na to, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.