Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00300507/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00317898/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
- 2025/BZP 00466630/01 - Wynik z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Weryfikacja prawidłowości udzielania zamówień publicznych związanych realizacją projektów, które otrzymały dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach FERS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-513
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpips.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332141
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00300507
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
(numeracja zgodna z SWZ)
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
7.1.4.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
7.1.4.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) usługę spełniającą łącznie następujące wymagania:
• w ramach usługi dokonano kontroli w sposób bezstronny i niezależny minimum 40 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i/lub zamówień publicznych udzielanych w oparciu o Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021–2027 zgodnie z zasadą konkurencyjności,
• kontrole dotyczyły zamówień publicznych, które były finansowane lub współfinansowane ze środków unijnych;
• każda kontrola zakończyła się sporządzeniem dokumentu pokontrolnego (np. lista sprawdzająca lub inny równoważny dokument) w weryfikowanym zakresie;
UWAGA:
• przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę;
• w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców.
7.1.4.4.2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwóch (2) ekspertów, z których każdy przeprowadził co najmniej 25 kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. lub na podstawie ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r., przy czym:
a) minimum 8 kontroli dotyczyło zamówień na dostawy lub usługi;
b) minimum 10 kontroli dotyczyło postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zrealizowanych w oparciu o nową ustawę Pzp (tj. ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych);
c) minimum 2 kontrole były przeprowadzone z uwzględnieniem ustawy COVID-19, tj. ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
d) minimum 10 kontroli dotyczyło postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość przekroczyła tzw. progi unijne.
Uwaga!
Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 7.1.4.4.2 każdy z ekspertów musi wykazać się doświadczeniem w przeprowadzeniu kontroli innych postępowań o udzieleni zamówienia publicznego, tj. dane postępowanie, które wykazuje jako doświadczenie ekspert nr 1 nie może być wykazane jako doświadczenie eksperta nr 2.
Każde z postępowań wykazanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania jednego z warunków, o których mowa w lit. a)-d) powyżej, może jednocześnie potwierdzać spełnienie innego warunku/warunków, o których mowa w lit. a-d) powyżej.
Po zmianie:
(numeracja zgodna z SWZ)
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
7.1.4.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
7.1.4.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną (1) usługę spełniającą łącznie następujące wymagania:
• w ramach usługi dokonano kontroli w sposób bezstronny i niezależny minimum 40 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonych w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i/lub zamówień publicznych udzielanych w oparciu o Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021–2027 zgodnie z zasadą konkurencyjności,
• kontrole dotyczyły zamówień publicznych, które były finansowane lub współfinansowane ze środków unijnych;
• każda kontrola zakończyła się sporządzeniem dokumentu pokontrolnego (np. lista sprawdzająca lub inny równoważny dokument) w weryfikowanym zakresie;
UWAGA:
• przez jedną usługę Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę;
• w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców.
7.1.4.4.2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwóch (2) ekspertów, z których każdy przeprowadził co najmniej 25 kontroli postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. lub na podstawie ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r., przy czym:
a) minimum 8 kontroli dotyczyło zamówień na dostawy lub usługi;
b) minimum 10 kontroli dotyczyło postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zrealizowanych w oparciu o nową ustawę Pzp (tj. ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych);
c) minimum 10 kontroli dotyczyło postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, których wartość przekroczyła tzw. progi unijne.
Uwaga!
Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 7.1.4.4.2 każdy z ekspertów musi wykazać się doświadczeniem w przeprowadzeniu kontroli innych postępowań o udzieleni zamówienia publicznego, tj. dane postępowanie, które wykazuje jako doświadczenie ekspert nr 1 nie może być wykazane jako doświadczenie eksperta nr 2.
Każde z postępowań wykazanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania jednego z warunków, o których mowa w lit. a)-c) powyżej, może jednocześnie potwierdzać spełnienie innego warunku/warunków, o których mowa w lit. a-c) powyżej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-22 10:00
Po zmianie:
2025-07-29 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-22 10:15
Po zmianie:
2025-07-29 10:15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz garażu na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego oraz świadczenie usług informatycznych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Starostwie Powiatowym w Zakopanem
- Opracowanie procedur dostępności na Politechnice Lubelskiej w ramach realizacji projektu "Otwarci dla każdego, dostępni dla wszystkich - Politechnika Lubelska uczelnia bez barier"
- Cyberbezpieczne Koronowo - Usługi związane z Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), szkolenia z zakresu cyberzagrożeń, audyty infrastruktury i SZBI - 5 części
- Przeprowadzenie audytu realizacji Umowy Powierzenia Zarządzania Wdrożeniem Strategii Inwestycyjnej Zasobów Zwróconych WWM 2023-2033 w części pochodzącej z instrumentów finansowych RPO WWM 2014-2020
- Usługa audytu w TBS Wrocław Sp. z o.o. za lata 2020-2024
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Łomazy
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.