Ogłoszenie z dnia 2022-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288686/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-02
- 2022/BZP 00290854/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2022/2023 z prawem opcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyczance
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyczance
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357242761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworska, 1
1.5.2.) Miejscowość: Łyczanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 274 60 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: splyczanka@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.splyczanka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2022/2023 z prawem opcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1faaed1-1274-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288686/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.272.1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 814572,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych i szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance w roku szkolnym 2022/2023.
2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się;
1) przygotowanie posiłków dla dzieci uczęszczających do:
a) oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance zwanymi dalej oddziałami przedszkolnymi, według jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 2 Umowy,
b) oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance zwanymi dalej oddziałami szkolnymi, według jadłospisów stanowiących Załącznik Nr 3 Umowy,
2) dowóz w termosach przygotowanych posiłków do oddziałów przedszkolnych oraz oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance, ul. Dworska 1, 32-447 Siepraw na zasadach i warunkach określonych w Umowie.
3. Warunki realizacji zamówienia zawarte w tym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia są w postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Wykonawca w ramach zamówienia podstawowego przygotuje posiłki w ilościach podawanych przez Zamawiającego, zgodnie z gramaturą podaną w jadłospisach, na zasadach i w terminach wynikających z Umowy dla łącznie 95 dzieci w tym:
1) dla dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych, gdzie zgodnie z treścią Umowy oraz dokumentacją stanowiącą do niej załączniki, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania dwóch lub trzech posiłków dziennie (w zależności od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania), w tym:
a) dwa posiłki obejmujące śniadanie i obiad dwudaniowy – dla maksymalnie 23 dzieci,
b) trzy posiłki obejmujące śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek – dla maksymalnie 52 dzieci,
2) dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych, gdzie zgodnie z treścią Umowy oraz dokumentacją stanowiącą do niej załączniki, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania jednego gorącego posiłku dziennie – obiad dwudaniowy (w zależności od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania) – dla maksymalnie 20 dzieci.
5. Przyjmuje się następującą maksymalną liczbę osobodni w okresie realizacji zamówienia podstawowego:
1) Dla dziecka korzystającego z dwóch posiłków w oddziałach przedszkolnych (śniadanie + obiad dwudaniowy): 5 290;
2) Dla dziecka korzystającego z trzech posiłków w oddziałach przedszkolnych (śniadanie + obiad dwudaniowy+ podwieczorek): 11 960;
3) Dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad dwudaniowy w oddziałach szkolnych (obiad): 3 560.
6. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia o:
1) maksymalnie 22 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 pkt 1) lit a) umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z dwóch posiłków – śniadanie i obiad dwudaniowy w oddziałach Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance to: 5 060,
2) maksymalnie 23 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 pkt 1) lit b) umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z trzech posiłków – śniadanie, obiad dwudaniowy i podwieczorek w oddziałach Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance to: 5 290,
3) maksymalnie 20 dzieci dla których mają być przygotowywane posiłki zgodnie z zapisami § 1 ust. 4 pkt 2) umowy. Przyjmuje się że maksymalna liczba osobodni w okresie realizacji zamówienia w ramach prawa opcji dla dziecka korzystającego z jednego gorącego posiłku – obiad dwudaniowy w oddziałach Szkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance to: 3 560.
7. Przedmiot umowy w ramach opcji będzie realizowany przez okres wskazany przez Zamawiającego jednak nie dłużej niż w terminie określonym w § 8 umowy, w takiej samej cenie i na warunkach takich samych jak przewidziane w niniejszej umowie dla zamówienia podstawowego.
8. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać składając pisemne oświadczenie Wykonawcy w terminie 10 dni przed skorzystaniem z opcji.
9. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
10. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i podwykonawców:
1) Zamawiający wymaga, aby następujące czynności w ramach niniejszego zamówienia, tj.: czynności polegające na przygotowywaniu posiłków (kucharz, pomoc kuchenna), transportu posiłków były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2020. 2207 t.j. z dnia 2020.12.10).
2) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1C do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464228,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495808,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464228,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Szczurek Restauracja Młynek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441209679
7.3.3) Ulica: Rynek 30
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464228,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
może przekroczyć: 281 909,00 zł brutto oraz dla zamówienia w ramach prawa opcji nie może przekroczyć: 182 319,00 zł
brutto".
W uzupełnieniu do pkt 8.3.) "1. Zamówienie podstawowe należy wykonać w terminie do 31 lipca 2023 r. z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji umowy nie może nastąpić wcześniej niż od 1 września 2022 r. oraz z zastrzeżeniem zapisów ust. 2 i ust. 3 .
2. W zakresie zamówienia obejmującego realizację usług dla oddziałów przedszkolnych zamówienie należy wykonać w terminie nie wcześniej niż od 1 września 2022 r. do 31 lipca 2023 r. w dni robocze.
3. W zakresie zamówienia obejmującego realizację usług dla oddziałów szkolnych zamówienie należy wykonać w terminie nie wcześniej niż od 2 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. w dni robocze.
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji z terminami obowiązywania nie dłuższym niż określone w ust. 1 do 3."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Usługa w zakresie kompleksowej obsługi cateringowej dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci i młodzieży szkolnej, w tym uczniów dożywianych przez MOPS, oraz dorosłych dożywianych przez MOPS w Wałbrzychu
- Przygotowanie i dostawa posiłków do SM Spółka z o. o. Centrum Rehabilitacji SM w Bornem Sulinowie.
- Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Przybysławicach
- Usługa przygotowania i wydawania posiłków lub dostarczania w formie cateringu w pomieszczeniach Zamawiającego dla młodzieży trenującej kolarstwo szosowe lub łyżwiarstwo szybkie w internacie DZSMS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.