Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00248661/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu kolejkowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drzymały 30
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu kolejkowego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-645c7c3a-043e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042706/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Modernizacja systemu kolejkowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248661
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres modernizacji systemu kolejkowego obejmuje w szczególności:
a) wykonanie analizy przedwdrożeniowej, w celu weryfikacji założeń Zamawiającego,
b) demontaż istniejącego systemu,
c) wykorzystanie istniejącego okablowania, naprawa okablowania uszkodzonego (jeżeli takie zostanie zidentyfikowane) lub dołożenie brakującego okablowania zasilającego oraz sieci Ethernet, umożliwiającej połączenie wszystkich elementów systemu w całości,
d) inwentaryzacja okablowania systemu kolejkowego z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego,
e) dostawa i montaż sprzętu zgodnie z OPZ,
f) dostawa i instalacja oprogramowania wraz z niezbędnymi licencjami,
g) wykonanie integracji z elementami infrastruktury informatycznej Zamawiającego,
h) uruchomienie i konfiguracja systemu,
i) szkolenie pracowników z zarządzania i obsługi wdrożonego systemu,
j) świadczenie bezpłatnych usług serwisowych oraz aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji w okresie trwania gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31711310-9 - System do rejestrowania obecności
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30144200-2 - Maszyny do wydawania biletów
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149816,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149816,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149816,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infobox Sp. z o.o. SKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482661144
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOBOX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
INFOBOX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149816,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Budowa oświetlenia ulicznego ulicy Wspólnej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ulicy Wspólnej
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej na budowę ul. Kościuszki w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa, montaż i demontaż oraz obsługa kompletnego lodowiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Pruszkowie
- Opracowanie dokumentu o charakterze strategiczno - wdrożeniowym pn. Miejski Plan Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Pruszków
- Modernizacja obiektów sportowych przy ul. Helenowskiej w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń infrastruktury IT w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz jednostek organizacyjnych gminy"
- Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno" (II)
- Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego oprogramowania komputerowego i wsapracia technicznego.
więcej: Maszyny do wydawania biletów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.