Ogłoszenie z dnia 2022-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285487/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie i zimowe utrzymanie w czystości placu Kolegiackiego wraz z opróżnianiem koszy na odpady, konserwacją małej architektury i nawadnianiem zieleni oraz zagospodarowaniem odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ESTRADA POZNAŃSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: EP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Masztalarska, 8
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-767
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estrada.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/estrada.poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie i zimowe utrzymanie w czystości placu Kolegiackiego wraz z opróżnianiem koszy na odpady, konserwacją małej architektury i nawadnianiem zieleni oraz zagospodarowaniem odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddea39df-0f3d-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027198/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Letnie i zimowe utrzymanie w czystości placu Kolegiackiego wraz z opróżnianiem koszy na odpady, konserwacją małej architektury i nawadnianiem zieleni oraz zagospodarowaniem odpadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285487/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP/271-7/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest letnie i zimowe utrzymanie w czystości placu Kolegiackiego wraz z opróżnianiem koszy na odpady, konserwacją małej architektury i nawadnianiem zieleni oraz zagospodarowaniem odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henryk Sienkiewicz ALKOM Firma Handlowo – Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630220053
7.3.3) Ulica: Falista 6/1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-249
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
HENRYK SIENKIEWICZ "ALKOM" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego świeżego dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonywanie usług związanych ze specjalistycznymi badaniami z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacje oraz zabiegi okulistyczne
- Remont drogi powiatowej nr 2458P w m. Dobieżyn ul. Jarzębinowa
- Dostawa sprzętu do wysokoprzepływowej terapii tlenem, zestawy do punkcji i zestawy do tracheotomii
- Akcesoria do monitorowania nerwu błędnego, monitorowania ciśnienia i rzutu serca, kaniule i układy do wysokoprzepływowej terapii tlenem, spike do butelek
- Dostawa narzędzi do krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu dla Pracowni Angiografii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-9/PP/2025 Usługa sprzątania części wspólnych zewnętrznych i wewnętrznych na os. Folwarczna w Poznaniu
- Ręczne, pozimowe oczyszczanie ulic, wysepek, parkingów, miejsc wyłączonych z ruchu na terenie miasta Torunia.
- Na zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych na terenie RON Południe.
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Usługa utrzymania w czystości i przejezdności infrastruktury technicznej przy budynku biurowym Nadleśnictwa Niedźwiady w latach 2025-2027
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów w Ciechanowie, Płocku, Radomiu i Siedlcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.