Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w II półroczu 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w II półroczu 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7fec10c-878e-42d9-9204-ae36a5c008e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035753/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Sobótka w II półroczu 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w związku z otrzymanym dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – edycja dziewiąta - Rozświetlamy Polskę, w dniu 23 kwietnia 2025 roku skutecznie rozstrzygnął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na zadanie pn. „Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Sobótka”, w wyniku czego Zamawiający podpisał z właścicielem firmą Tauron Nowe Technologie S.A. umowę najmu na najem 1556 szt. punktów oświetleniowych stanowiących ich własność. Przedmiot wskazanej umowy stanowią wyłącznie oprawy oświetleniowe wraz z osprzętem (wysięgnikiem, przewodami, zaciskami na przewodach, bezpiecznikami i uchwytami), natomiast pozostała część infrastruktury oświetleniowej eksploatowana będzie w ramach odrębnej umowy.
Zatem, zgodnie z § 2 pkt. 3 ww. umowy, wszelkie czynności, które nie są objęte umową najmu, Zamawiający jest zobowiązany zlecić Wynajmującemu w odrębnie zawartej umowie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Prowadzenia serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego, z wyłączeniem opraw oświetleniowych wraz z osprzętem, w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci oświetleniowej przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.
3. Bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a.) kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć oświetleniowa,
b.) stan sieci stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c.) niesprawność fragmentów sieci stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d.) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
4. Usuwania niesprawności wskazanych w pkt 1 - 3 w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub zgłoszenia przez Zamawiającego e-mailem na adres wskazany przez Wykonawcę, liczonym w sposób następujący:
a.) 72 godzin w dni powszednie,
b.) 72 godzin liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach gdy usterka nastąpiła w dniu poprzedzającym dzień wolny.
5. Zawiadomienia Zamawiającego o awariach sieci oświetleniowej, których usunięcie
w terminach określonych w pkt.4 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wraz z określeniem przybliżonego terminu usunięcia awarii.
6. Zgłoszenie potrzeby usunięcia nieprawidłowości wymaga formy pisemnej lub e-mailowej.
7. Dodatkowe prace na oświetleniu drogowym nie ujętymi w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, wykonywanymi na zlecenie Zamawiającego będą ustalane i regulowane na podstawie odrębnej kalkulacji w postaci kosztorysu ofertowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Pl. Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI SOBÓTKA
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja czteropłomiennych latarni gazowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
- Świadczenie usług utrzymania, konserwacji i eksploatacji oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy Długołęka
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku - II postępowanie
- Konserwacja i bieżące utrzymanie oraz usuwanie awarii instalacji oświetlenia na terenie Marek w latach 2025-2027
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.