eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów Sandomierski › Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów Sandomierski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Leopolda Okulickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Baranów Sandomierski

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158118581

1.5.8.) Numer faksu: 18118582

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@baranowsandomierski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.baranowsandomierski.pl/2022/06/24/remont-i-modernizacja-drog-gminnych-na-terenie-gminy-baranow-sandomierski/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4fa76dc-f3c6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053068/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224154/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI-III.271.1.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203390,50

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski” - I część zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Durdy – dz. o nr ewid. 618/21” – wykonanie i utwardzenie konstrukcji drogi oraz wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm po zagęszczeniu na długości 278 mb i szerokości 4 m
b) „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Suchorzów – dz. o nr ewid. 1436” – wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm po zagęszczeniu na długości 280 mb i szerokości 3 m
Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania Odbioru Robót, przedmiary robót oraz opisy graficzne, stanowiące załączniki do SWZ.
W przypadku nazw własnych w specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 79268,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski” - II część zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: „Remont drogi gminnej nr 100093R działka nr ewid. 2024 w miejscowości Durdy” – wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego o grubości 20 cm po zagęszczeniu na długości 770 mb i szerokości 4 m.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania Odbioru Robót, przedmiary robót oraz opisy graficzne, stanowiące załączniki do SWZ.
W przypadku nazw własnych w specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 84552,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski” - III część zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski” w zakresie:
1) dostawa materiału kamiennego o frakcji 0-31,5 oraz 0-63 na remont dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski na podstawie doraźnych – odrębnych zleceń;
2) rozplantowanie i zagęszczenie wskazanych przez Zamawiającego dostaw materiału kamiennego w określonym każdorazowo w zleceniu miejscu, przy średniej grubości warstwy 10 cm.
3) Przez rozplantowanie Zamawiający rozumie rozłożenie materiału kamiennego o średniej grubości 10 cm warstwy materiału (zgodnie z treścią zlecenia) łącznie z uwałowaniem.
4) Rozplantowaniu podlegać będą dostawy materiału kamiennego wyraźnie wskazane przez Zamawiającego w zleceniu:
a) materiału kamiennego o frakcji 0-31,5 – ok. 700 ton
b) materiału kamiennego o frakcji 0-63 – ok. 300 ton
5) Zamawiający zastrzega, że ilość zamawianego materiału:
a)może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o ok. 20 %
b)między poszczególnymi frakcjami może ulec zmianie do 50%.
Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania Odbioru Robót, przedmiary robót oraz opisy graficzne, stanowiące załączniki do SWZ.
W przypadku nazw własnych w specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 39569,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99032,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99032,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99032,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa DAMKOP Damian Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171883619

7.3.3) Ulica: Stawowa 1

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99032,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114469,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114469,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114469,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa DAMKOP Damian Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171883619

7.3.3) Ulica: Stawowa 1

7.3.4) Miejscowość: Padew Narodowa

7.3.5) Kod pocztowy: 39-340

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114469,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważniono postępowanie na III część zamówienia dotyczącą realizacji zadania pn.: „Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Baranów Sandomierski”. Najkorzystniejszą ofertą pod względem uzyskanych punktów jest oferta: Firma Usługowo-Handlowa DAMKOP Damian Stępień, z siedzibą; ul. Stawowa 1, 39-340 Padew Narodowa, z ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia: 93 480,00 zł i 60-miesięczną gwarancją. Łączna punktacja oferty wyniosła 100,00 pkt., w tym za kryterium cena 60,00 pkt., za kryterium gwarancja 40,00 pkt. Z uwagi jednak na fakt, iż zaproponowana cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, unieważnia się postępowanie na III część zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.