Og³oszenie z dnia 2022-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00432382/01 - Wynik z dnia 2022-11-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu informatycznego, wsparcia technicznego
i aktualizacji oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280314632
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Warszawska 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-082
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://szpital.uwm.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisu informatycznego, wsparcia technicznego
i aktualizacji oprogramowania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5b6fa7f4-2ab3-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00331856
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00077008/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy rekomenduje w
szczególno¶ci nastêpuj±cy format przesy³anych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .ots, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: 1) .zip,
2) .7z. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie
10MB,
oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi
maksymalnie 5MB. W przypadku stosowania przez wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) ze wzglêdu na niskie
ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci,
przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie
PAdES. 2) pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ podpisem w formacie XAdES o typie zewnêtrznym. Wykonawca
powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 3) Zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka
osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e
doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452). Oferty, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, oraz zobowi±zanie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach
danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci
podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320) z uwzglêdnieniem rodzaju
przekazywanych danych. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w Rozdziale VIII SWZ, przekazywane w
postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany
bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej o których mowa w SWZ. UWAGA!
Szczegó³owy opis wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ rozdz. X
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie,
2) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony
Danych, kontakt: iodo@szpital.uwm.edu.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z powy¿szym postêpowaniem,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –
Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2o RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania PatARCH
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zg³oszenie awarii, b³êdu usterki
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usuniêcie awarii od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usuniêcie b³êdu od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas na usuniêcie usterki od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie przez Wykonawcê us³ug serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania Centralnej Sterylizatorni nadzoruj±cego obieg narzêdzi chirurgicznych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zg³oszenie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na usuniêcie awarii krytycznej od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii krytycznej od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostêp do nowych wersji oprogramowania HIS – Medicus, realizacja opieki serwisowej w zakresie eksploatacji produktu oraz dostarczenie aktualnych licencji BLOZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72250000-2 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane wed³ug nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usuniêcie stanu krytycznego od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usuniêcie awarii od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usuniêcie b³êdu od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usuniêcie usterki od momentu zg³oszenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Zamawiaj±cy posiada te dokumenty lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych
ogólnodostêpnych baz danych zgodnie z art. 127 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia o ile Wykonawca
wskaza³ w o¶wiadczeniu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r poz. 835) zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postêpowaniu – wzór stanowi Za³±cznik Nr 4 do SWZ;
w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Je¿eli Zamawiaj±cy posiada te dokumenty lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych ogólnodostêpnych baz danych zgodnie z art. 127 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on winnej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5. Dokumenty o których mowa w ust. 2 lub ust. 3 i 4 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1) O¶wiadczenie o posiadaniu dostêpu do kodów ¼ród³owych producenta oprogramowania i prawie do ich modyfikacji – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik Nr 5 do SWZ.
2. Zapisy art. 107 ustawy Pzp maj± zastosowanie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1) O¶wiadczenie o posiadaniu dostêpu do kodów ¼ród³owych producenta oprogramowania i prawie do ich modyfikacji – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik Nr 5 do SWZ.
2. Zapisy art. 107 ustawy Pzp maj± zastosowanie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) wype³niony i podpisany elektronicznie przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy Formularz ofertowy (wzór stanowi Za³±cznik Nr 1 do SWZ) - Formularz nie podlega uzupe³nieniu na podstawie art. 128 ustawy Pzp;2) wype³niony i podpisany elektronicznie przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy Formularz asortymentowo – cenowy – (wzór stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ) Formularz jest czê¶ci± oferty i nie podlega uzupe³nieniu na podstawie art. 128 ustawy Pzp;
3) dokumenty lub o¶wiadczenia okre¶lone w SWZ rozdzia³ IV PRZEDMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE podpisany elektronicznie przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (za³±cznik nr 5 do SWZ)
4) O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
5) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada Pe³nomocnik lub w przypadku oferty sk³adanej wspólnie Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r – Prawo o notariacie (Dz.U. 2020 poz. 1192), które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego;
8. W przypadku, gdyby oferta zawiera³a informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1913), Wykonawca, winien w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci zastrzec, które z zawartych w ofercie informacji stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, a nastêpnie w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, z³o¿yæ je w wydzielonym pliku oraz oznaczyæ informacj± – TAJEMNICA PRZEDSIÊBIORSTWA.
UWAGA: Wykonawca sk³adaj±c ofertê na Platformie zakupowej zobowi±zany jest zaznaczyæ dokumenty, które zawieraj± tajemnicê przedsiêbiorstwa. W przeciwnym razie dokumenty zostan± potraktowane jako jawne w ca³o¶ci. Wykonawca wraz z przekazaniem informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa zobowi±zany jest zastrzec je oraz wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnieubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ Przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego (np. cz³onkowie konsorcjum, przedsiêbiorcy
prowadz±cy dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej) na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp s± zobowi±zani ustanowiæ
Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i do zawarcia umowy
w sprawie
zamówienia publicznego.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
Szczegó³owy opis zawarto w SWZ rozdzia³ IX.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zwi±zane z realizacj± niniejszego zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik Nr 5 doSWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-14
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia modu³u GFFF dla KW PSP w Olsztynie
- Dostawa sukcesywna krzese³ i foteli na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu olsztyñskiego w 2025 roku, z podzia³em na zadania
- Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowc± na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie (342)
- Dostawa i sadzenie drzewek w ci±gu dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Olecku w 2025r.
- Dostosowanie budynku internatu O¶rodka Szkolenia i Wychowania w Pas³êku do przepisów przeciwpo¿arowych.
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/27/2025 Us³uga nadzoru autorskiego systemu szpitalnego CliniNET/NetRAAD/STER prowadzonego przez Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w £odzi.
- ZP/29/2025 "Us³ugi serwisowe systemów informatycznych w zakresie posiadanych licencji przez WSSz. im. M. Pirogowa w £odzi oraz us³ugi serwisowe w zakresie sprzêtu i infrastruktury teleinformatycznej"
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania wraz z wdro¿eniem kompleksowego systemu backupu - w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d" dla Urzêdu Miejskiego w Drzewicy
- Zakup i dostawa sprzêtu serwerowego wraz oprogramowaniem i us³ug± wdro¿enia w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorz±d oraz zakup i dostawa pozosta³ego sprzêtu wraz z systemem operacyjnym
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdro¿enie systemu bezpieczeñstwa FortiSandbox lub rozwi±zania równowa¿nego
- Dostawa Platformy e-learningowej wraz z instalacj± i konfiguracj± oraz obs³ug± gwarancyjn± i asyst±
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.