Ogłoszenie z dnia 2023-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00246014/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu oświetleniowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu Teatr Muzyczny XXI wieku – nowocześnie klasyczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Muzyczny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Curie Skłodowskiej 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815327613
1.5.8.) Numer faksu: 815344158
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@teatrmuzyczny.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrmuzyczny.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b2e7ecb-0152-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu oświetleniowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu Teatr Muzyczny XXI wieku – nowocześnie klasyczny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b2e7ecb-0152-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00098550/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu oświetleniowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu Teatr Muzyczny XXI wieku - nowocześnie klasyczny.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NAI.261.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240817,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa projektorów typu profile ze źródłem LED, projektorów LED typu Par oraz wielofunkcyjnego narzędzia testowego DMX. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 213707,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa tabletu oraz oprogramowania do wizualizacji. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213200-7 - Komputer tablet
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 27110,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258105,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258105,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258105,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLIGHT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511202933
7.3.3) Ulica: 3 Maja183
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258105,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROLIGHT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9511202933
7.3.3) Ulica: 3 Maja 183
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Parczewie: Usługi ustawienia i zdejmowania zasłon przeciwśnieżnych
- "Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów"
- Jednorazowa dostawa środków czystości na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-3:
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni ul. Powojowej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa wyposażenia laboratoriów (Transport) w ramach projektu "Pollub zieloną transformację". Podział na części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Urzędzie Miasta Jordanowa
- Dostawa licencji ChatGPT (lub oprogramowania równoważnego).
- ZP-1645-A-2025 Zakup specjalistycznego oprogramowania wraz z niezbędnym wyposażeniem dla WSS im. Św. Rafała w Czerwonej Górze - cz.III
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej VIII
- Dostawa sprzętu IT
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz serwera, oprogramowania, UPS w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- powtórka
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.