eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUdzielenie licencji bezterminowej i niewyłącznej na dodatkowe moduły i funkcjonalności systemu ERP TETA ME, ich wdrożenie i integracja z posiadanym systemem ERP TETA EDU wraz z usługami towarzyszącymi



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Udzielenie licencji bezterminowej i niewyłącznej na dodatkowe moduły i funkcjonalności systemu ERP TETA ME, ich wdrożenie i integracja z posiadanym systemem ERP TETA EDU wraz z usługami towarzyszącymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET IGNATIANUM W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357244777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 26

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 48 123999614

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ignatianum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ignatianum.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie licencji bezterminowej i niewyłącznej na dodatkowe moduły i funkcjonalności systemu ERP TETA ME, ich wdrożenie i integracja z posiadanym systemem ERP TETA EDU wraz z usługami towarzyszącymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b673036-9583-4e7f-ac39-d37e68e23301

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ignatianum.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja Zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy pod adresem https://ignatianum.eb2b.com.pl (zwanej również „Platformą” lub „Platformą zakupową”).
2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w Rozdziale IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/2025/315

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie licencji bezterminowej i niewyłącznej na dodatkowe moduły i funkcjonalności systemu ERP TETA ME, ich wdrożenie i integracja z systemem ERP TETA EDU wraz z dostosowaniem dostępności wdrażanych aplikacji do poziomu WCAG 2.1 AA, szkolenia i wsparcie/opieka serwisowa w okresie gwarancji przez okres minimum 2 lat od zakończenia wdrożenia.
2. Zamawiający posiada wdrożony system ERP TETA EDU (którego producentem jest UNIT4 Polska Sp. z o.o.) rozbudowany o funkcjonalności systemu ERP TETA ME (producentem również UNIT4 Polska Sp. z o.o.), służące do obsługi pracy zdalnej (zgłoszenia czasu pracy, wnioskowanie, ewidencja, integracja z listami płac), raportowania stanu urlopów oraz grafiku pracy zdalnej, a także tworzenia harmonogramów czasu pracy/grafików w systemie równoważnym. ERP TETA ME posiada również wdrożoną funkcjonalność tworzenia wniosków i oświadczeń pracowniczych. W ramach niniejszego zamówienia, Zamawiający wymaga rozbudowy ERP TETA ME o następujące moduły i funkcjonalności wraz z dostosowaniem dostępności wdrażanych aplikacji do poziomu WCAG 2.1 AA, w ramach środowiska informatycznego już wykorzystywanego przez systemy ERP TETA EDU i ERP TETA ME:
a. “Moje PIT-y"
b. Konfigurator zgłoszeń do HR – minimum 10 slotów (w tym pełna funkcjonalność obsługi Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)
c. Raporty pracownicze (w tym “paski płacowe”)
d. Konfigurator mojego profilu
e. Skonfigurowanie dodatkowych oświadczeń kadrowych – do 20 oświadczeń
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał status oficjalnego partnera firmy
5. UNIT4 Polska Sp. z o.o. w zakresie udzielania licencji oraz wdrażania i serwisowania systemu ERP TETA EDU i ERP TETA M, a także integracji pomiędzy tymi systemami.
6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ pn. „Opis przedmiot zamówienia”.
7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SWZ i jej załącznikach. Oferta wykonawcy musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. musi obejmować dostawy określone w dokumentach zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia wraz z usługami towarzyszącymi (załącznik nr 1 do SWZ).
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48329000-0 - System obrazowania i archiwizowania

48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach przyjętych kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/wsparcia/opieki serwisowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga spełnienia warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
i. W zakresie zdolności technicznej:
Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, co najmniej dwóch należycie wykonanych umów obejmujących wdrożenie dowolnych modułów ERP TETA ME/ wraz z integracją z systemem ERP TETA EDU w uczelni wyższej działającej na podstawie ustawy - Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce, o wartości co najmniej 200 000 zł brutto każda. */**
Uwaga:
* Przez „wartość” Zamawiający rozumie sumę wartości niematerialnych i prawnych oraz usług wykonanych przez Wykonawcę w związku z wdrożeniem kompleksowego systemu informatycznego do momentu jego pełnego wdrożenia (w tym wdrożeniowe usługi szkoleniowe). Do wartości usługi nie wlicza się kosztów związanych z rozbudową systemu informatycznego oraz kosztów infrastruktury sprzętowo – programowej (w tym oprogramowania systemowego).
** Przez pełne wdrożenie Zamawiający rozumie wdrożenie bez wad i usterek.

ii. W zakresie zdolności zawodowej:
Zamawiający żądania od Wykonawcy dysponowania kompetentnym zespołem osób to jest w szczególności:
1. kierownikiem projektu z wykształceniem wyższym posiadającym ważny certyfikat Prince2 Practitioner® lub IPMA Level C lub równoważnym potwierdzający umiejętność kierowania wg metodyki zarządzania projektami, oraz posiadający certyfikat potwierdzający umiejętność zarządzania ryzykiem który brał udział, w okresie ostatnich 5 lat, w roli kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu, w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto realizowanych w uczelni wyższej działającej w oparciu o ustawę - Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce każdy oraz posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT;
2. 2 programistami z wykształceniem wyższym, którzy brali udział w okresie ostatnich 5 lat w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto każdy, w tym minimum 1 projektu realizowanego w uczelni wyższej działającej w oparciu o ustawę - Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce, posiadających co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem przy wdrażaniu:
a. przynajmniej 1 osoba, systemu ERP TETA ME
b. Przynajmniej 1 osoba, systemu ERP TETA EDU;
3. analitykiem systemowym z wykształceniem wyższym, który brał udział, w okresie ostatnich 5 lat, w roli analityka w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto realizowanym w uczelni wyższej działającej w oparciu o ustawę Prawo o Szkolnictwie Wyższym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale V powyżej oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie wskazanej w Rozdziale V pkt. 2-4 SWZ(załącznik nr 2 do SWZ),
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1 SWZ, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji dostaw) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).
c) wykazu osób, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1 d ii) SWZ, z podaniem ich kwalifikacji, doświadczenia oraz posiadanych certyfikatów zgodnych z wymogami Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ)
d) oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdziale V powyżej oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VI Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie wskazanej w Rozdziale V pkt. 2-4 SWZ(załącznik nr 2 do SWZ),
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1 SWZ, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji dostaw) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie dostawy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).
c) wykazu osób, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1 d ii) SWZ, z podaniem ich kwalifikacji, doświadczenia oraz posiadanych certyfikatów zgodnych z wymogami Zamawiającego (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ)
d) oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentowania wykonawcy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie wskazanej w Roz dziale V pkt. 2-4 SWZ oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 (sporządzone wg Załącznika nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 11 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ignatianum.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.