eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostki wojskowe (...) oraz naprawa urządzeń UTB na pojazdach wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego po wykonanej naprawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostki wojskowe (...) oraz naprawa urządzeń UTB na pojazdach wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego po wykonanej naprawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90

1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostki wojskowe (...) oraz naprawa urządzeń UTB na pojazdach wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego po wykonanej naprawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32bde688-4d49-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługa naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 82/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396422,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostki wojskowe z Grudziądza na warunkach określonych w przez Zamawiającego.
Zakres wykonania usługi obejmuje:
 wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
 wykonywanie napraw bieżących,
 wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
 utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
 montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
 wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
 holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek

4.5.5.) Wartość części: 160487,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostkę wojskową z Chełmna na warunkach określonych przez Zamawiającego.
Zakres wykonania usługi obejmuje:
 wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
 wykonywanie napraw bieżących,
 wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
 utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
 montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
 wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
 holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek

4.5.5.) Wartość części: 48097,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostkę wojskową z Brodnicy na warunkach określonych przez Zamawiającego.
Zakres wykonania usługi obejmuje:
 wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
 wykonywanie napraw bieżących,
 wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
 utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
 montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
 wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
 holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek

4.5.5.) Wartość części: 29268,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące UTB na pojazdach pow. 3,5t wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego (część nadwoziowa, specjalistyczna) oraz naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t (część podwoziowa wraz z kabiną) użytkowanych przez jednostki wojskowe z Grudziądza, Chełmna i Brodnicy.

Zakres wykonania usługi obejmuje:
 naprawa części specjalistycznej, dźwigowej umieszczonej w części nadwozia pojazdu w tym m.in.:
• mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
• elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych,
• urządzeń sterujących, sygnalizujących i oświetleniowych,
• konstrukcji nośnej, toru jezdnego dźwignic szynowych, instalacji przeciwporażeniowej;

 po wykonanej naprawie przeprowadzenie przeglądu w zakresie poprawnego działania UTB,
 przygotowanie do dozoru technicznego UTB po wykonanej naprawie.
 wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
 wykonywanie napraw bieżących,
 wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
 utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
 montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
 wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
 holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.

W zakresie zadania nr 4, Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia do przeprowadzenia napraw, przeglądów konserwacyjnych oraz przygotowania do dozoru technicznego UTB (urządzeń transportu bliskiego) zgodnie z:
1) Instrukcją obsługi urządzeń UTB na pojazdach,
2) Przepisami Dozoru Technicznego – ustawa o dozorze technicznym z dnia 21.12.2000 r. (Dz.U.2021.272 t.j. z dnia 2021.02.11),
3) Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz.2176 z dnia 21.11.2018 r.
4) Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 05.11.2014 r. Dz.U. 2014.1679 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się di niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek

4.5.5.) Wartość części: 158569,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099

7.3.3) Ulica: Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099

7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji VI ogłoszenia dla poszczególnych części wskazano jako "cenę lub koszt oferty(...)" sumę cen jednostkowych zgodnie z treścią formularza ofertowego. Natomiast w sekcji VIII jako wartość umowy dla poszczególnych części wskazano maksymalną kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnej części w zależności od bieżących potrzeb.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.