Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282979/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostki wojskowe (...) oraz naprawa urządzeń UTB na pojazdach wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego po wykonanej naprawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90
1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostki wojskowe (...) oraz naprawa urządzeń UTB na pojazdach wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego po wykonanej naprawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32bde688-4d49-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Usługa naprawy samochodów o dmc powyżej 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282979/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 82/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396422,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostki wojskowe z Grudziądza na warunkach określonych w przez Zamawiającego.Zakres wykonania usługi obejmuje:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
wykonywanie napraw bieżących,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek
4.5.5.) Wartość części: 160487,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostkę wojskową z Chełmna na warunkach określonych przez Zamawiającego.Zakres wykonania usługi obejmuje:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
wykonywanie napraw bieżących,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek
4.5.5.) Wartość części: 48097,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5t użytkowanych przez jednostkę wojskową z Brodnicy na warunkach określonych przez Zamawiającego.Zakres wykonania usługi obejmuje:
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
wykonywanie napraw bieżących,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek
4.5.5.) Wartość części: 29268,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące UTB na pojazdach pow. 3,5t wraz z przygotowaniem do dozoru technicznego (część nadwoziowa, specjalistyczna) oraz naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t (część podwoziowa wraz z kabiną) użytkowanych przez jednostki wojskowe z Grudziądza, Chełmna i Brodnicy.Zakres wykonania usługi obejmuje:
naprawa części specjalistycznej, dźwigowej umieszczonej w części nadwozia pojazdu w tym m.in.:
• mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
• elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych,
• urządzeń sterujących, sygnalizujących i oświetleniowych,
• konstrukcji nośnej, toru jezdnego dźwignic szynowych, instalacji przeciwporażeniowej;
po wykonanej naprawie przeprowadzenie przeglądu w zakresie poprawnego działania UTB,
przygotowanie do dozoru technicznego UTB po wykonanej naprawie.
wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyka niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji
i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,
wykonywanie napraw bieżących,
wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,
utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami,
montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych,
wykonawca, przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych
i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je w swoim zakresie.
holowanie pojazdu (o ile dotyczy) z miejsc stacjonowania jednostek wojskowych (Użytkowników pojazdu) objętych danych zadaniem.
W zakresie zadania nr 4, Wykonawca zobowiązany jest posiadać uprawnienia do przeprowadzenia napraw, przeglądów konserwacyjnych oraz przygotowania do dozoru technicznego UTB (urządzeń transportu bliskiego) zgodnie z:
1) Instrukcją obsługi urządzeń UTB na pojazdach,
2) Przepisami Dozoru Technicznego – ustawa o dozorze technicznym z dnia 21.12.2000 r. (Dz.U.2021.272 t.j. z dnia 2021.02.11),
3) Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. 2018 poz.2176 z dnia 21.11.2018 r.
4) Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 05.11.2014 r. Dz.U. 2014.1679 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się di niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50114100-8 - Usługi w zakresie naprawy ciężarówek
4.5.5.) Wartość części: 158569,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099
7.3.3) Ulica: Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1328,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099
7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099
7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1130,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Mechaniczny ZAMEW Edward Nesterowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561394099
7.3.3) Ulica: ul. Suwalska 55
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.