Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00267275/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220270440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ptasia 37
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-809
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 517989809
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gisgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gisgdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gis_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9df56f41-ccef-4ab7-84de-d8c0707d3fab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/A/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ruchomego oraz zabudów meblowych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP), jako przyszłego użytkownika parteru i 1 piętra budynku usługowego przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, która obejmuje projekt aranżacji wnętrz, zestawienie elementów wyposażenia i obmiary. Elementy wyposażenia należy dostarczyć i zamontować we wskazanych pomieszczeniach, zgodnie z dokumentacją projektową, obmiarami i wytycznymi Zamawiającego.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa i obmiary zostaną udostępnione Wykonawcy na jego wniosek, zawierający oświadczenie i zobowiązanie Wykonawcy, że materiały te będą wykorzystywane wyłącznie na potrzeby niniejszego przetargu. Wniosek należy przesłać na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@gisgdansk.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39130000-2 - Meble biurowe
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414812,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 913155,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414812,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532495550
7.3.3) Ulica: ul. Kotomierska 1
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-568
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414812,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-08INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWY PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH
- 71/TP/2025 Pobranie i badania wód podziemnych, wód powierzchniowych oraz ścieków w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2026 r
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym w formie leasingu operacyjnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku przy ul. 1 Maja 54 w Ornecie"
- Dostawa mebli i wyposażenia do Żłobka przy ul. Łokietka w Świeciu - część I, II, III, IV, V
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia sal dydaktycznych szkoły modułowej na do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czernicy przy ulicy Św. Brata Alberta A. Chmielowskiego 9 z podziałem na 4części.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia wnętrz budynku Centrum Administracyjno-Edukacyjnego Ogrodu Dendrologicznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Doposażenie 6 pracowni zawodowych dla Technik Handlowiec i Hotelarstwa, Sprzedawca, Cukiernik w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku cz. II w 7 częściach
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Kulinarne Kutno - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





