Og³oszenie z dnia 2025-07-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00249037/01 - Og³oszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00269056/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-09
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Odbudowa mostu w Nied¼wiedzicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WALIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Walim
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-320
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@walim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.walim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19c9644c-8037-4f0a-a633-3b848e205ac11.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa mostu w Nied¼wiedzicy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-19c9644c-8037-4f0a-a633-3b848e205ac1
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00331579
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041422/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Odbudowa mostu w Nied¼wiedzicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00249037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZ.271.1.7.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie finansowane ze ¶rodków bud¿etu pañstwa rezerwy celowej utworzonej z przeznaczeniem na przeciwdzia³anie i usuwanie skutków klêsk ¿ywio³owych, na podstawie Decyzji zatwierdzonej przez Ministra Finansów z dnia 18.03.2025 r.
2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z budow± nowego mostu nad rzek± Bystrzyc± w miejscowo¶ci Nied¼wiedzica. Budowa nowego mostu realizowana jest
w ramach w ramach odbudowy mostu zniszczonego w wyniku dzia³ania ¿ywio³u – powód¼ 09.2024 zlokalizowanego w ci±gu drogi gminnej dz. 180/2 w m. Nied¼wiedzica.
Zakres wykonania projektu do tego zadania obejmuje: wykonanie inwentaryzacji terenu przyleg³ego, wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego nowego mostu wraz z przyleg³ym uk³adem drogowym; wykonanie projektu technologii wykonania, wykonanie projektów bran¿owych; wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru; wykonanie dokumentacji: geodezyjnej, geotechnicznej, hydrologicznej, ¶rodowiskowej – o ile bêd± konieczne i wymagane; opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej oraz sta³ej organizacji ruchu; uzyskanie niezbêdnych uzgodnieñ; uzyskanie decyzji pozwolenia na budowê/decyzji ZRiD/zg³oszenia. W zakresie zamówienia jest równie¿ sprawowanie nadzoru autorskiego oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej.
W zakresie przedmiotu zamówienia jest równie¿ naprawa muru kamiennego uszkodzonego podczas powodzi przyleg³ego do zniszczonego mostu podczas powodzi oraz rozbiórka tymczasowej k³adki dla pieszych.
Dokumentacjê projektow± oraz roboty budowlane, wykonane na podstawie tej dokumentacji, nale¿y wykonaæ nale¿ycie, zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego, zasadami projektowania, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z wiedz± in¿yniersk±.
Realizacjê zadania podzielono na trzy etapy:
ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleñ (pozwolenie na budowê lub decyzja ZRiD lub zg³oszenie), wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jego zatwierdzenie
ETAP II – wdro¿enie tymczasowej organizacji ruchu, wykonanie robót budowlanych zwi±zanych
z wybudowaniem nowego mostu, wykonanie wszelkich badañ i sprawdzeñ, wdro¿enie docelowej organizacji ruchu oraz zg³oszenie do odbioru koñcowego
ETAP III – uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie, rozbiórka tymczasowej k³adki dla pieszych
Uwaga:
Po zakoñczeniu danego etapu wcze¶niej ni¿ to jest przewidziane w umowie mo¿na rozpocz±æ nastêpny etap przy czym data jego zakoñczenia (zapisana w umowie pozostaje niezmienna). Wcze¶niejsze rozpoczêcie kolejnego etapu mo¿liwe jest tylko za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego. Przekroczenie umownej daty terminu realizacji danego etapu skutkowaæ bêdzie karami zgodnie z zapisami umownymi.
Dzielenie zamówienie na czê¶ci w celu uzyskania dla nich odrêbnych pozwoleñ (ZRiD / pozwolenia na budowê/zg³oszenia) mo¿liwe jest wy³±cznie za zgod± Zamawiaj±cego. W przypadku wyra¿enia zgody przez Zamawiaj±cego, ka¿d± z wydzielonych czê¶ci obowi±zuj± terminy zakoñczenia poszczególnych etapów.
W przypadku przekroczenia umownej daty terminu realizacji danego etapu dla ka¿dej z wydzielonych czê¶ci, skutkowaæ bêdzie naliczeniem kar zgodnie z zapisami umownymi.
3. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuj± projektowane postanowienia umowy oraz Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 3 do SWZ, a Program Funkcjonalno- U¿ytkowy za³±cznik nr 4).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2582996,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 4509180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2582996,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Po³udnie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010663804
7.3.3) Ulica: Wy¶cigowa 58
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 53-012
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Dokumentacja projektowa oraz roboty budowlane z wy³±czeniem robót ¿elbetowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STRABAG INFRASTRUKTURA PO£UDNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
STRABAG INFRASTRUKTURA PO£UDNIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2582996,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W ¦WINOUJ¦CIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- "Wykonanie projektów sieci wodoci±gowych na terenie czê¶ci so³ectw Gminy Rudziniec" z podzia³em na zadania
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy ¦wiat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szko³y Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnie¼nie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podgl±du akcji scenicznej dla remontowanej czê¶ci Teatru
- Modernizacja pomieszczeñ w CZP " £ód¼ - Polesie" przy ul. Sk³odowskiej-Curie 15/17 w £odzi.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.