eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Zakup usług weterynaryjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-07-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług weterynaryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227222207

1.5.8.) Numer faksu: 227221887

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ce75e18-090c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usług weterynaryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce75e18-090c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056920/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie na rzecz gminy Ożarów Mazowiecki usług weterynaryjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256296

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 103703,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią usługi weterynaryjne świadczone w ramach realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w 2023 roku z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwie części.

4.2 Zamawiający wskazuje zakres terytorialny poszczególnych części zamówienia część A obejmuje wykonanie zabiegów weterynaryjnych z terenów: – 1. PGR Kręczki - Kaputy, 2.Kaputy, 3.PGR Strzykuły, 4.Wieruchów, 5. PGR Szeligii, 6. Piotrówek Mały, 7.Piotrkówek Duży, 8.Macierzysz, 9.Ośr. Dośw. Macierzysz, 10.Bronisze, 11.SHRO Bronisze, 12.Ożarów Mazowiecki obręby (0004, 0005, 0006, 0007),

4.3 Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części A obejmuje wykonanie:

1) usług w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt (kotów i psów) z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki;
2) zabiegów refundowanych sterylizacji/kastracji (w tym sterylizacji aborcyjnych) kotów i psów właścicielskich oraz znakowanie (czipowanie) wszystkich psów bezpańskich oraz psów, których właściciele są mieszkańcami gminy Ożarów Mazowiecki;
3) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie n/w zabiegów weterynaryjnych:
- sterylizacja/kastracja (w tym sterylizacja aborcyjna),
- eutanazja ślepych miotów,
- leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
- eutanazja,
- każdorazowe sprawdzenie nr czip,
- pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
- odpchlenie i odrobaczenie,
- testy FIV/FELV – w przypadku kotów,
- badanie RTG,
- badanie USG,
- morfologia – badanie krwi,
- badanie kału,
- szczepienie przeciwko wściekliźnie,
- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym.

4.4 Zamawiający zastrzega jednocześnie, że miejsce świadczenia usług weterynaryjnych może być oddalone od granic administracyjnych Gminy Ożarów Mazowiecki maksymalnie o 5 km, przy czym odległość ta powinna być mierzona po najkrótszej trasie, jaką pokona pojazd jadąc po drogach publicznych pomiędzy adresem wskazanym jako miejsce świadczenia usług, a granicą Gminy Ożarów Mazowiecki. Wykonawca złoży na tę okoliczność stosowną deklarację w formularzu oferty.


4.5 Przedmiot zamówienia dla części A zrealizować należy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wg zał. nr 1 do SWZ.

4.6 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w dziale 900 rozdziale 90095 §4300.
4.7 O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.

4.7.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.).

4.7.2 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia – obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy.

4.7.3 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane we wzorze umowy.

4.8 Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 51851,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią usługi weterynaryjne świadczone w ramach realizacji Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Ożarów Mazowiecki w 2023 roku z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwie części.

4.2 Zamawiający wskazuje zakres terytorialny poszczególnych części zamówienia - część B obejmuje wykonanie zabiegów weterynaryjnych z terenów: – 1.Konotopa, 2.Duchnice, 3.Domaniewek I, 4.Gołaszew, 5.PGR Gołaszew, 6.SHR Płochocin, 7.Płochocin, 8.SHR Wolica, 9. Święcice, 10.Mory, 11.Jawczyce, 12.Ożarów Mazowiecki obręby (0008, 0009, 0010, 0011).

4.3 Realizacja przedmiotu zamówienia w zakresie części B obejmuje wykonanie:

1) usług w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt (kotów i psów) z terenu Gminy Ożarów Mazowiecki;
2) zabiegów refundowanych sterylizacji/kastracji (w tym sterylizacji aborcyjnych) kotów i psów właścicielskich oraz znakowanie (czipowanie) wszystkich psów bezpańskich oraz psów, których właściciele są mieszkańcami gminy Ożarów Mazowiecki;
3) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonywanie n/w zabiegów weterynaryjnych:
- sterylizacja/kastracja (w tym sterylizacja aborcyjna),
- eutanazja ślepych miotów,
- leczenie stacjonarne obejmujące czynności lekarskie,
- eutanazja,
- każdorazowe sprawdzenie nr czip,
- pobyt w lecznicy obejmujący utrzymanie zwierzęcia,
- odpchlenie i odrobaczenie,
- testy FIV/FELV – w przypadku kotów,
- badanie RTG,
- badanie USG,
- morfologia – badanie krwi,
- badanie kału,
- szczepienie przeciwko wściekliźnie,
- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym

4.4 Zamawiający zastrzega jednocześnie, że miejsce świadczenia usług weterynaryjnych może być oddalone od granic administracyjnych Gminy Ożarów Mazowiecki maksymalnie o 5 km, przy czym odległość ta powinna być mierzona po najkrótszej trasie, jaką pokona pojazd jadąc po drogach publicznych pomiędzy adresem wskazanym jako miejsce świadczenia usług, a granicą Gminy Ożarów Mazowiecki. Wykonawca złoży na tę okoliczność stosowną deklarację w formularzu oferty.


4.5 Przedmiot zamówienia dla części B zrealizować należy zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wg zał. nr 1 do SWZ.

4.6 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w dziale 900 rozdziale 90095 §4300.

4.7 O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.

4.7.1 Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 ze zm.).

4.7.2 Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy dotyczą osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia – obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy.

4.7.3 Sposób weryfikacji zatrudnienia, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały wskazane we wzorze umowy.

4.8 Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej ani sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 51851,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49754,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54205,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49754,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABINET WETERYNARYJNY SŁAWOMIR ROGALA-ZAWADZKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140416261

7.3.3) Ulica: Strażacka 1B

7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49754,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49459,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49754,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49459,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q7 Daniel Macieszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391389340

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 202

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49459,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.