eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI JEZDNI ULICY POCIESZKA W GORLICACH



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI JEZDNI ULICY POCIESZKA W GORLICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/538058

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA MODERNIZACJI NAWIERZCHNI JEZDNI ULICY POCIESZKA W GORLICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a0a38fd-4913-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000932/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni ulicy Pocieszka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275790/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268572,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji nawierzchni jezdni ul. Pocieszka w Gorlicach (na działkach ewid. o nr : 2318/15, 2305/6, 2305/8, 2303/6, 2302/4, 2302/14, 2302/7, 2302/5, 2295/8, 2295/10, 2295/5, 2286/11, 2286/14, 2286/12, 2272/5, 2272/3, 2286/13, 2305/5, 2305/12, 2303/10, 2303/8, 2302//8, 2302/6, 2295/7, 2295/9, 2272/5, 2285/1, 2272/3, 2274/11, 2272/6, 2274/12, 2272/8, 2274/11, 2271/13 - obręb 120501_1.0001 Gorlice) na długości ok. 886 m, szerokość nawierzchni zmienna 2,70 - 3,30 m – zakres których obejmuje m.in.:
1) na odcinku w km 0+000 – 0+754 oraz 0+856 - 0+886:
a) roboty pomiarowe,
b) wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) z masy mineralno-asfaltowej gr. 4 cm,
c) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni ulepszonej z bitumu,
d) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
e) wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 cm,
f) regulację pionową włazów kanałowych 3 szt.,
g) wykonanie poboczy obustronnych z kruszywa łamanego – gr. 8 cm, szer. 0,5-0,75 m,
2) na odcinku w km 0+754 – 0+856:
a) roboty pomiarowe,
b) rozebranie nawierzchni z płyt betonowych drogowych wraz z wywozem,
c) wykonanie robót ziemnych pod warstwy konstrukcyjne,
d) profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
e) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego,
f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
g) wykonanie warstwy separującej z geowłókniny 300 g/m²,
h) wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno asfaltowej gr. 7 cm,
i) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z bitumu,
j) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
k) wykonanie nawierzchni ścieralnej z asfaltobetonu gr. 4 cm,
l) wykonanie poboczy obustronnych z kruszywa łamanego – gr. 8 cm o szer. 0,5-0,75 m.

1.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) Mapa określająca zakres robót ul. Pocieszka część I – załącznik nr 1 do SWZ,
2) Mapa określająca zakres robót ul. Pocieszka część II – załącznik nr 2 do SWZ,
3) Mapa zasadnicza ul. Pocieszka część I – załącznik nr 3 do SWZ,
4) Mapa zasadnicza ul. Pocieszka część II – załącznik nr 4 do SWZ,
Mapy zasadnicze określone w pkt. 3 i 4 obejmują dane o: ewidencji gruntów i budynków (katastrze); zagospodarowaniu terenu (ulice, drzewa, obiekty użyteczności publicznej); podziemnym, naziemnym i nadziemnym uzbrojeniu terenu (Geodezyjna Ewidencja Sieci Uzbrojenia Terenu); ukształtowaniu terenu (wysokości szczegółów sytuacyjnych, formy ukształtowania terenu) - stanowią element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia.
5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla modernizacji nawierzchni
ul. Pocieszka – załącznik nr 5 do SWZ,
6) Przekrój konstrukcyjny ul. Pocieszka w km 0+000 - 0+754 oraz w km 0+856 – 0+886 – załącznik nr 6 do SWZ,
7) Przekrój konstrukcyjny ul. Pocieszka w km 0+754 – 0+856 – załącznik nr 7 do SWZ,
8) Ogólna charakterystyka ul. Pocieszka (zawiera opis stanu istniejącego ulicy oraz ogólny opis zakresu robót) – załącznik nr 8 do SWZ,
1.3. Przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303781,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359179,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303781,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "GODROM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491932915

7.3.3) Ulica: Zakole 9

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303781,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.