eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD REMONTÓW I KONSERWACJI DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015895956

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976 Roku 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223973905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zrikd.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zrikd.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

remonty i konserwacja dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad2f8ba-6287-4e12-aea9-4b757314d2ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023150/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Ciągnik rolniczy – 1 szt.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ad2f8ba-6287-4e12-aea9-4b757314d2ca

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia. Wykonawcy składają oferty wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w sposób określony w Części VII SWZ. Zamawiający informuje, że zawiadomienia, wezwania i inne pisma w postępowaniu będzie przekazywał drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ad2f8ba-6287-4e12-aea9-4b757314d2ca
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-8ad2f8ba-6287-4e12-aea9-4b757314d2ca

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia. Wykonawcy składają oferty wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia w sposób określony w Części VII SWZ. Zamawiający informuje, że zawiadomienia, wezwania i inne pisma w postępowaniu będzie przekazywał drogą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Jedynie w przypadku braku wskazania przez Wykonawcę adresu mailowego w formularzu oferty powyższe informacje będą kierowane na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. Zamawiający zaleca bieżące
monitorowanie poczty mailowej wskazanej w Formularzu ofertowym. Wykonawca może zadać pytanie do postępowania przy użyciu poczty elektronicznej (na adres e-mail kancelaria@zrikd.waw.pl) lub za pomocą „Formularzy do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: p. Anna Piętosa. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać w pełni aktywowane konto podmiotu "Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Zamawiający rekomenduje format .pdf lub .doc. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem referencyjnym postępowania: DPZP/271/855/2025.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dpzp@zrikd.waw.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymagania dotyczące RODO zostały określone SWZ, w dziale Ochrona Danych
Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPZP/271/855/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, rok produkcji 2025 , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny oraz ich znaczeniem:
a) najniższa cena – 60% = 60 pkt.
b) okres gwarancji – 30% = 30 pkt.
c) homologacja fotela pasażera – 5% = 5 pkt.
d) moment obrotowy silnika – 5% = 5 pkt.
Ocenie poddane zostaną jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.

A. Najniższa cena – waga kryterium 60%
Oferta o najniższej cenie uzyska automatycznie 60 pkt.
Punktacja pozostałych ofert dokonana zostanie na podstawie wzoru:
Gdzie:C=Cn:Cb x60 pkt
C – liczba punktów,
Cn – najniższa cena ofertowa,
Cb – cena oferty ocenianej.

B. Okres gwarancji – waga kryterium 30%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie oferowany okres gwarancji podany
w miesiącach. Minimalny okres gwarancji udzielony przez Wykonawcy nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
Oferta z okresem gwarancji minimum 48 m-cy lub więcej uzyska automatycznie = 30 pkt
Oferta z okresem gwarancji minimum 36 m-cy uzyska automatycznie = 20 pkt
Oferta z okresem gwarancji minimum 24 m-cy uzyska automatycznie = 10 pkt
Oferta z okresem gwarancji minimum 12 m-cy uzyska automatycznie = 0 pkt
Oferta w kryterium gwarancji może otrzymać maksymalnie 30 pkt.
W przypadku nieokreślenia przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował gwarancję 12 miesięcy. W przypadku wpisania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

C. Homologacja fotela pasażera – waga kryterium 5%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie homologację ciągnika rolniczego jako pojazd dwuosobowy.
Oferta na ciągnik rolniczy wyposażony w homologowany fotel pasażera uzyska automatycznie = 5 pkt
Oferta na ciągnik rolniczy bez homologacji na fotel pasażera uzyska automatycznie = 0 pkt
Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 5 pkt.
W przypadku nieokreślenia przez Wykonawcę w formularzu oferty czy oferowany ciągnik rolniczy posiada homologację fotela pasażera Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował pojazd bez punktowanej ww homologacji.

D. Moment obrotowy silnika – waga kryterium 5%
Zamawiający do oceny ofert w tym kryterium przyjmie moment obrotowy silnika rolniczego.
V=Vd:Vmax x5pkt
Gdzie:
V – liczba punktów,
Vd – oferta oceniana
Vmax – oferta z największym momentem obrotowym silnika

Oferta w kryterium moment obrotowy silnika może otrzymać maksymalnie 5 pkt.
W przypadku nieokreślenia przez Wykonawcę w formularzu oferty momentu obrotowego silnika rolniczego Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: homologacja fotela pasażera

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: moment obrotowy silnika

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ – składane przez Wykonawcę, a także jeżeli dotyczy – przez Wykonawców wspólnie występujących (konsorcjantów).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Części III ust. 1 pkt 2 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem zakładki „Oferty / wnioski” na platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia:
1) Rozpoczęcie: po zawarciu umowy
2) Zakończenie: 15 tygodni od dnia zawarcia umowy, ale nie później niż do 15.12.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.