Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205071/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
- 2023/BZP 00224641/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP/19/23 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ROBÓT: DOSTOSOWANIE I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DEDYKOWANYCH ZAKŁADOWI REHABILITACJI W PLACÓWCE W DZIERŻĄŻNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W KOŚCIERZYNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191103039
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piechowskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital-koscierzyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
szpital-koscierzyna.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP/19/23 PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ROBÓT: DOSTOSOWANIE I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DEDYKOWANYCH ZAKŁADOWI REHABILITACJI W PLACÓWCE W DZIERŻĄŻNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd9b7ab6-ed87-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00331307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „Dostosowanie infrastruktury i sprzętu do możliwości realizowania wysokojakościowej obsługi pacjentów wymagających rehabilitacji, również w zakresie rehabilitacji powikłań po chorobie COVID-19”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/19/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70803,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ROBÓT:
DOSTOSOWANIE I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DEDYKOWANYCH ZAKŁADOWI REHABILITACJI Z ZAMIEJSCOWYM DZIAŁEM FIZJOTERAPII W PLACÓWCE W DZIERŻĄŻNIE
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135455,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MANAGEMENT ROMAN BILLOT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881002880
7.3.3) Ulica: OLCHOWA 44
7.3.4) Miejscowość: REDA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-03INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (napędy ortopedyczne, głowica do echokardiografu, USG) ORAZ DOSTAWA I MONTAŻU PANELI MEDYCZNYCH NADŁÓŻKOWYCH
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.