eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r. oraz "Usługi kurierskie w 2022 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r. oraz „Usługi kurierskie w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r. oraz „Usługi kurierskie w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b7a62fb-46ca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331157

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000670/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi pocztowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270195/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2022 r. dla Starostwa Powiatowego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk oraz Starostwa Powiatowego w Płońsku Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), które będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., 1041)
2. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g. (formaty S, M, L):
a) przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii (ekonomiczna),
b) przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii (priorytetowa),
c) przesyłka rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii (ekonomiczna),
d) przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii(priorytetowa),
e) przesyłka rejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka listowa przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru(ekonomiczna), ,
f) przesyłka rejestrowana będąca przesyłką najszybszej kategorii ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) – przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru (priorytetowa).
W odniesieniu do zachowania wskaźników terminowości doręczeń, jako przesyłki najszybszej kategorii należy rozumieć przesyłki doręczane w deklarowanym terminie D+1 (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki do godz. 15:00), a przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii to przesyłki doręczane w deklarowanym terminie D+3 (gdzie D oznacza dzień nadania przesyłki do godz. 15:00).
Format S- to przesyłka o masie do 500g o wymiarach:
Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość
230 mm, szerokość 160 mm.
Format M – to przesyłka o masie do 1000g o wymiarach:
Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość
325 mm, szerokość 230 mm.
Format L – to przesyłka o masie do 2000g o wymiarach:
Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum – suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm.

3. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się paczki pocztowe o wadze do 10.000 g (Gabaryt A i B):
a) ekonomiczne – paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) o przyspieszonym trybie doręczenia priorytetowe – paczki rejestrowane najszybszej kategorii,
c) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – paczki rejestrowane ekonomiczne
i o przyspieszonym trybie doręczenia priorytetowe, przyjęte za potwierdzeniem nadania
i doręczone za pokwitowaniem odbioru.
Gabaryt A – to paczki o wymiarach:
Minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
Gabaryt B – to paczki o wymiarach:
Minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500 mm lub wysokość 300 mm,
Maksimum – suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
4. Przez przesyłki kurierskie rozumie się przesyłki krajowe najszybszej kategorii nadane w dniu roboczym do godziny 15:00 doręczone gwarantowanym terminie. Dla przesyłki standardowej doręczenie do drugiego dnia roboczego po dniu nadania. Dla przesyłki niestandardowej doręczenie nastąpi do czwartego dnia roboczego po nadaniu. Przyjęte za potwierdzeniem nadania, doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg. Cena za nadanie przesyłki zawiera odbiór z siedziby Zamawiającego oraz ubezpieczenie do kwoty co najmniej 5.000,00 zł.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia najbliższej placówki do nadawania przesyłek oraz odbioru w tej placówce raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania przez Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 15.00-15.40. Odbioru w wyznaczonej Placówce Wykonawcy na terenie miasta Płońska dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel po okazaniu stosownego upoważnienia. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w zestawieniu przesyłek nadanych (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych). Dopuszczalne jest prowadzenie zestawień przesyłek w formie elektronicznej przy pomocy aplikacji udostępnionej przez Wykonawcę. W takim przypadku dokumentowanie odbioru przesyłek dokonywane będzie w formie elektronicznej.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną placówką pocztową (w rozumieniu przepisu z art. 3 pkt 15 art. 62 ustawy Prawo pocztowe) dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie każdej z 10 gmin powiatu płońskiego (gmin: Raciąż, Baboszewo, Sochocin, Nowe Miasto, Dzierzążnia, Joniec, Naruszewo, Załuski, Czerwińsk nad Wisłą, Płońsk) oraz na terenie Miasta Płońska. W przypadku, gdy placówka pocztowa znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest również działalność o innym przedmiocie, Zamawiający żąda aby Wykonawca w sposób widoczny – nazwą lub logotypem oznaczył tę część lokalu/stanowisko, w której odbywa się obsługa klientów w zakresie usług pocztowych. Zamawiający żąda aby każda placówka pocztowa była z zewnątrz oznaczona w sposób umożliwiający jej jednoznaczną identyfikację przez klientów korzystających z usług pocztowych. W szczególności oznaczenie to musi polegać na trwałym zamieszczeniu nazwy bądź logotypu Wykonawcy na budynku mieszczącym lokal, w którym prowadzona jest placówka pocztowa.
Placówki pocztowe musza być czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku przez minimum 6 godzin dziennie, w tym: trzy razy w tygodniu co najmniej do godz. 18:00 na terenie miasta Płońska; raz w tygodniu co najmniej do godz. 17.00 na terenie gmin powiatu płońskiego.
7. Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia przewiduje nadawanie przesyłek, których nadanie jest konieczne w placówce operatora wyznaczonego, tj. przesyłek nadawanych m.in. w oparciu o niżej wymienione przepisy:
- art. 57 § 5 pkt 2 - Kodeks postępowania administracyjnego,
- art. 165 § 2 – Kodeks postępowania cywilnego.
8. Zamawiający zobowiązują się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek nadanych dla przesyłek rejestrowanych), określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, najszybszej kategorii, czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – ZPO) oraz umieszczania nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki oraz znak opłaty pocztowej zgodnego ze wzorem przekazanym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy.
9. Zamawiający będzie wysyłał korespondencję tylko i wyłącznie we własnym imieniu. Zamawiający będący nadawcą musi figurować jako nadawca przesyłki. Usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia świadczone będą przez Wykonawcę w oryginalnych kopertach przekazanych przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zobowiązują się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek nierejestrowanych, rejestrowanych oraz przesyłek nadawanych u operatora wyznaczonego.
11. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek nadanych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
b) dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych – zestawienie ilościowe przesyłek wg. poszczególnych formatów i kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
c) dla przesyłek nadawanych u operatora wyznaczonego – sporządzenie oddzielnego wykazu przesyłek.
Wykonawca w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego, na swój koszt, nada w placówce operatora wyznaczonego ww. przesyłki, ale w imieniu i na rzecz Zamawiającego, obciążając Zamawiającego przy wystawieniu faktury VAT. Wykonawca na wykazie, o którym mowa powyżej, potwierdzi datą, pieczątką i podpisem ich odbiór, a następnie dopilnuje, aby operator wyznaczony potwierdził na tym samym wykazie ich nadanie, z uwzględnieniem daty, pieczątki i podpisu. Wykonawca zwróci potwierdzony wykaz Zamawiającemu.
Dopuszczalne jest prowadzenie zestawień przesyłek w formie elektronicznej przy pomocy aplikacji udostępnionej przez Wykonawcę.
12. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
13. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiać uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.
14. Jeśli przesyłki listowe oraz paczki wymagać będą specjalnego, odrębnego oznakowania lub opakowania właściwego dla danego Wykonawcy – Wykonawca dostarczy we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do tego celu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek

4.5.5.) Wartość części: 259750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi kurierskie w 2022 r. dla: Starostwa Powiatowego w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk oraz Starostwa Powiatowego w Płońsku, Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk. Część II:
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy nadania numeru klienta, pod którym będzie zarejestrowany i który będzie służył do identyfikacji.
3. Zlecenie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie poprzez podanie numeru klienta, drogą elektroniczną za pomocą formularza na stronie internetowej lub bezpośrednio w placówce operatora wskazanej przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek krajowych z siedziby Zamawiającego każdorazowo w dni robocze w godzinach 8:00-15:00.
4. Wykonawca gwarantuje, że przesyłki kurierskie wydane przez Zamawiającego w danym dniu będą dostarczone przez Wykonawcę terminowo.
5. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia statusu wysłanych przesyłek krajowych i zagranicznych przez Internet.
6. Zamawiający po doręczeniu przesyłki otrzyma od Wykonawcy pisemne potwierdzenie odbioru/doręczenia przesyłki.
7. Wykonawca gwarantuje ubezpieczenie przesyłek kurierskich na standardowych zasadach stosowanych dla swoich przesyłek.
8. W przypadku rezygnacji lub odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata, będzie ona niezwłocznie zwracana przez Wykonawcę do Zamawiającego.
9. W ramach ceny jednostkowej dla danej przesyłki Wykonawca zobowiązany jest do trzykrotnej próby dostarczenia przesyłki. W przypadku niedoręczenia przesyłki Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania zwrotu.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej ilości samokopiujących się druków adresowych oraz opakowań dla przesyłek.
11. Wykonawca zobowiązany jest do określenia cen jednostkowych brutto uwzględniających wszystkie koszty niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia.
12. Ceny jednostkowe brutto poszczególnych przesyłek zawierać mają koszty ubezpieczenia.
13. Podstawą rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie suma opłat miesięcznych wyszczególniona w specyfikacji dokładnej załączonej do faktury, uwzględniającej ceny jednostkowe za nadane i zwrócone przesyłki kurierskie, stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych.
14. Płatność nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia prawidłowo wystawionej faktury, dostarczonej Zamawiającemu przed wyznaczonym w fakturze terminem płatności.
15. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczenie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j.Dz.U.2020 poz.1041 z późn. zm.)
16. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zgodnie z art. 95 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych przez cały okres realizacji umowy, przedmiot zamówienia w zakresie czynności wskazanych przez Zamawiającego tj.: przyjęcia przesyłek, poprzez sortowanie, przemieszczanie, aż do doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek, był realizowany przez osoby (tj. doręczyciele — listonosze, osoby wydające korespondencję) pozostające w stosunku pracy (tj. zatrudnione na podstawie umowy o pracę).
17. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 14 dni) wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących działalność operacyjną w trakcie realizacji zamówienia w odniesieniu do obszaru miasta Płońsk, w którym Zamawiający realizuje usługę: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
18. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
19. Dzień 31.12.2022 r. będzie ostatnim dniem realizacji nadań w ramach umowy. W przypadku dokonywania nadań po w/w terminie Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za nadane przesyłki w formie gotówkowej. Zwracane przesyłki będą traktowane jako korekta faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 250,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250189,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250189,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250189,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250189,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313,

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.