eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 IM. UNICEF Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W BEŁCHATOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590012931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp13@belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp13.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnymi w Bełchatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3057125b-491b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00268917/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wyposażenie Szkoły Podstawowej nr13 im. UNICEF z oddziałami integracyjnym w Bełchatowie w ramach programu "Laboratorium Przyszłości"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275966/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP13/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 163608,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112804,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa drukarek oraz innego sprzętu wraz z instalacja oraz dostawa pomocy dydaktycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14810000-2 - Wyroby ścierne

18141000-9 - Rękawice robocze

18142000-6 - Okulary ochronne

18451000-5 - Guziki

19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne

19435100-5 - Nici do szycia

24910000-6 - Kleje

30213100-6 - Komputery przenośne

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37520000-9 - Zabawki

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

39812400-1 - Zmiotki

42642100-9 - Obrabiarki do obróbki drewna

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

42713000-7 - Maszyny tkackie

42715000-1 - Maszyny do szycia

44191000-5 - Różne drewniane materiały budowlane

44192200-4 - Gwoździe

44510000-8 - Narzędzia

44512800-0 - Śrubokręty

44531510-9 - Śruby i wkręty

44532200-0 - Podkładki

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 112804,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

39121200-8 - Stoły

39141100-3 - Regały

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39151200-7 - Stoły robocze

39171000-1 - Witryny wystawowe

44221200-7 - Drzwi

44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 50803,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ww. postępowanie w zakresie Części I zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm) , tj. zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu do upływu termin składania ofert, tj. do 29.11.2021 r. do godz. 8.00 wpłynęły poniżej wskazane oferty. Kryterium oceny ofert przyjęto: „Cena” (C)- waga 60 % oraz „Długość okresu gwarancji ” (G)- waga 40%.
Część I
Oferta nr 1 – brak oferty

Oferta nr 2 -PB Tenders Jakub Pawulski
ul. Kotomierska 1
85-568 Bydgoszcz
Oferta uzyskała łącznie pkt 100,00, w tym w kryterium oceny ofert C 60,00 pkt, w G 40,00 pkt

Oferta nr 3 -APLY ANNA BORAWSKA
Zagórzańska 28 c
04-965 Warszawa
Oferta uzyskała łącznie pkt …, w tym w kryterium oceny ofert C ……pkt, w G …. pkt

Dla Części I przedmiotowego postępowania wybrano Wykonawcę, który złożył ofertę nr 2 z PB Tenders Jakub Pawulski ul. Kotomierska 1 85-568 Bydgoszcz z ceną brutto 133 074,00 zł ( słownie: sto trzydzieści trzy tysiące siedemdziesiąt cztery złote 00/100.
Oferta uzyskała łącznie pkt 100,00, w tym w kryterium oceny ofert C 60,00 pkt, w G 40,00 pkt
Wykonawca w dniu 20 12 .2021 r. za pośrednictwem platformy zakupowej, na której prowadzone jest przedmiotowe postępowanie złożył informację, iż uchyla się od podpisania umowy.
Oferta -nr 3 w zakresie Części I - APLY ANNA BORAWSKA Zagórzańska 28 c 04-965 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2) lt. c), tj. zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę: który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1 , lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Wykonawca nie złożył wymaganego podmiotowego środka dowodowego. Przesłał oświadczenie o odstąpieniu od podpisania umowy w postępowaniu.

Zgodnie z art. 263 ww. ustawy jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
W związku z faktem, iż w przedmiotowym postępowaniu brak jest ofert niepodlegających odrzuceniu, zasadnym jest unieważnienie postępowania w zakresie Części I.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133074,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.