Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00271245/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w związku z realizacją projektu pn. „Razem możemy więcej!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Toruńskie Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520850227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 611 89 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tcus.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://tcus.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tcus.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa realizacji warsztatów dla osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w związku z realizacją projektu pn. „Razem możemy więcej!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728bd7be-08ea-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020301/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Świadczenie usługi aktywizacji społecznej dla uczestników i otoczenia projektu w ramach projektu: „Razem możemy więcej!”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Razem możemy więcej!” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa 11 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działanie 11.1 Włączenie społeczne na obszarach objętych LSR.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271245/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.US.2611.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68602,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARSZTATY ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI ŻYCIOWYCH (150h)Zajęcia grupowe zakładają m.in.:
- trening umiejętności społecznych,
- radzenie sobie z emocjami,
- trening interpersonalny,
- asertywności,
- edukacja finansowa,
- autoprezentacja i wystąpienia publiczne,
- trening kreatywności,
- załatwianie spraw w instytucjach publicznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24501,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARSZTATY ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI ŻYCIOWYCH DLA OTOCZENIA (150h)Zajęcia grupowe zakładają m.in.:
- zmotywowanie osób z otoczenia do motywacji osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym,
- podniesienie poczucia własnej wartości osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym,
- umiejętność rozmowy z osobą wycofaną ze społeczeństwa,
- nabycie umiejętności niesienia właściwej pomocy,
- formy i rodzaje wolontariatu,
- formy i rodzaje samopomocy sąsiedzkiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24501,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DORADZTWO DO SPRAW GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO I RODZINNEGO (120h)Zajęcia zakładają m.in.:
- promowanie elastycznych form pracy przyjaznych rodzinie,
- zwiększenie dostępu do placówek opiekuńczo-wychowawczych,
- promowanie większego zaangażowania mężczyzn w funkcje rodzinne,
- zapobieganie dezaktualizacji kwalifikacji zawodowych kobiet i mężczyzn podczas przerwy wynikającej z pełnienia obowiązków rodzinnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19600,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rinjo Knioła Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642660486
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Wyrzysk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rinjo Knioła Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642660486
7.3.3) Ulica: Przemysłowa
7.3.4) Miejscowość: Wyrzysk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Postępu Ewelina Majda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321968979
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Mechaniczne pozimowe oczyszczanie chodników komunalnych i dróg rowerowych na terenie miasta Torunia
- Roboty budowlane w budynku ULO przy ul. Szosa Chełmińska 83 w Toruniu: Element 1 - Adaptacja sal na potrzeby laboratorium, Element 2 - Dostawa i montaż mebli w salach na potrzeby laboratorium.
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Mielec
- zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdu edukacyjno-terapeutycznego dla rodzin wraz z usługą hotelarską i gastronomiczną w związku z realizacją projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I",
- Modernizacja systemu nagłośnieniowego Sceny Foyer II piętra w budynku głównym Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu - etap II
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla młodzieży OHP, absolwentów OHP oraz klientów zewnętrznych w wieku 17-25 lat.
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Projektowania układów elektronicznych 2d i 3d KiCad" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie superwizji indywidualnej w formule online z zakresu pracy asystenta rodziny z elementami TSR
- Organizacja i przeprowadzenie warsztatów i wykładów dla uczestników Festiwalu Lato Seniora oraz podopiecznych DWS i OWiRON
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.