eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smardzewice"Remonty dróg leśnych w 2025 roku"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty dróg leśnych w 2025 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smardzewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Smardzewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-213

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: (44) 725-73-10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: smardzewice@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smardzewice.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11ca40f9-e3e5-42ee-84a7-ba506c58d047

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remonty dróg leśnych w 2025 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ca40f9-e3e5-42ee-84a7-ba506c58d047

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00131603/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remonty i konserwacje dróg leśnych w 2025 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi leśnej p.poż. nr 2 - leśnictwo Brzustów o nr inw. 220/957 dł. około 3,600 km;
Zakres prac na wyżej wymienionych drogach obejmuje między innymi:
− ścięciu/plantowaniu zawyżonych poboczy wraz z wyprofilowaniem oraz zagęszczeniem,
− oczyszczeniu miejsca naprawianego (usunięcie zanieczyszczeń, zrębków, błota, darniny) wraz z wywozem lub rozplantowaniem poza koroną drogi,
− wzruszeniu – spulchnieniu nawierzchni w miejscu występowania ubytku/zadolenia lub koleiny na głębokość do 6-10cm zrywakami równiarki bądź recyklerem,
− wyrównaniu – uzupełnieniu ubytków w nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm grubości średnio 10cm wraz z zamiałowaniem kruszywem drobnym o uziarnieniu 0-4mm,
− wyprofilowaniu wraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 153297,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dróg leśnych nr inw. 220/630 dł. około 2,775 km i 220/1139 dł. około 0,900 km w leśnictwie Jaksonek;
Zakres prac na wyżej wymienionych drogach obejmuje między innymi:
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− wyrównanie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 10cm wraz z wyprofilowaniem oraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków,
− ścięcie darniny z nawierzchni drogi,
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− zamiałowanie kruszywem drobnym 0-4mm wraz z zagęszczeniem nawierzchni drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 249386,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dróg leśnych nr inw. 220/188dł. około 1,500 km i 220/649 dł. około 3,325 km w leśnictwie Twarda;
Zakres prac na wyżej wymienionych drogach obejmuje między innymi:
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− wyrównanie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 10cm wraz z wyprofilowaniem oraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków,
− ścięcie darniny z nawierzchni drogi,
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− wyrównanie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 15cm wraz z wyprofilowaniem oraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 15cm,
− zamiałowanie kruszywem drobnym 0-4mm wraz z zagęszczeniem nawierzchni drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 382553,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91604,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181548,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91604,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH KAN Bogdan Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590199786

7.3.3) Ulica: ul. Cmentarna 7a

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91604,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149029,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305192,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149029,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH KAN Bogdan Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590199786

7.3.3) Ulica: ul. Cmentarna 7a

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149029,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269163,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546855,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269163,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH KAN Bogdan Kaźmierczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590199786

7.3.3) Ulica: ul. Cmentarna 7a

7.3.4) Miejscowość: Moszczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 97-310

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269163,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.