Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236212/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
- 2025/BZP 00266491/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remonty dróg leśnych w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smardzewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Smardzewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-213
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: (44) 725-73-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: smardzewice@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://smardzewice.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11ca40f9-e3e5-42ee-84a7-ba506c58d0471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remonty dróg leśnych w 2025 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ca40f9-e3e5-42ee-84a7-ba506c58d047
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00131603/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty i konserwacje dróg leśnych w 2025 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi leśnej p.poż. nr 2 - leśnictwo Brzustów o nr inw. 220/957 dł. około 3,600 km;Zakres prac na wyżej wymienionych drogach obejmuje między innymi:
− ścięciu/plantowaniu zawyżonych poboczy wraz z wyprofilowaniem oraz zagęszczeniem,
− oczyszczeniu miejsca naprawianego (usunięcie zanieczyszczeń, zrębków, błota, darniny) wraz z wywozem lub rozplantowaniem poza koroną drogi,
− wzruszeniu – spulchnieniu nawierzchni w miejscu występowania ubytku/zadolenia lub koleiny na głębokość do 6-10cm zrywakami równiarki bądź recyklerem,
− wyrównaniu – uzupełnieniu ubytków w nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm grubości średnio 10cm wraz z zamiałowaniem kruszywem drobnym o uziarnieniu 0-4mm,
− wyprofilowaniu wraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 153297,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg leśnych nr inw. 220/630 dł. około 2,775 km i 220/1139 dł. około 0,900 km w leśnictwie Jaksonek;Zakres prac na wyżej wymienionych drogach obejmuje między innymi:
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− wyrównanie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 10cm wraz z wyprofilowaniem oraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków,
− ścięcie darniny z nawierzchni drogi,
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− zamiałowanie kruszywem drobnym 0-4mm wraz z zagęszczeniem nawierzchni drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 249386,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dróg leśnych nr inw. 220/188dł. około 1,500 km i 220/649 dł. około 3,325 km w leśnictwie Twarda;Zakres prac na wyżej wymienionych drogach obejmuje między innymi:
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− wyrównanie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 10cm wraz z wyprofilowaniem oraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków,
− ścięcie darniny z nawierzchni drogi,
− oczyszczenie naprawianego miejsca,
− wzruszenie – spulchnienie nawierzchni w miejscu występowania ubytku zrywakami,
− profilowanie i zagęszczanie nawierzchni wykonywane mechanicznie
− wyrównanie nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 15cm wraz z wyprofilowaniem oraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków,
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm średniej grub. 15cm,
− zamiałowanie kruszywem drobnym 0-4mm wraz z zagęszczeniem nawierzchni drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 382553,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91604,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181548,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91604,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH KAN Bogdan Kaźmierczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590199786
7.3.3) Ulica: ul. Cmentarna 7a
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91604,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149029,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305192,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149029,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH KAN Bogdan Kaźmierczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590199786
7.3.3) Ulica: ul. Cmentarna 7a
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149029,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269163,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546855,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269163,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH KAN Bogdan Kaźmierczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590199786
7.3.3) Ulica: ul. Cmentarna 7a
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269163,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SMARDZEWICE
więcej: przetargi SMARDZEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " " Modernizacja-remont drogi powiatowej nr 1422W Gostynin- Skrzany" oraz "Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1465W - ul. Kolonia" i " Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1451W ...""
- Modernizacja drogi publicznej gminnej ul. Gronik w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Przebudowa drogi powiatowej nr K1961 w miejscowości Dąbie i Zegartowice oraz drogi K1923 w miejscowości Stróża
- Budowa chodników na terenie gminy Chodel w 2025 roku
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ODWODNIENIEM UL. WENECKIEJ W JABŁONNIE
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.