eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ZIELONEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970703845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 4B

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-339

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684765370

1.5.8.) Numer faksu: 684765377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgora@wordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wordzg.bip.gov.pl/ogloszenia-portal-uzp/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa wojewódzka osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Organizowania i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad99dbe1-5360-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00293338/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.25.1.2021.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022.
Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze:
1.Obiekty:
- biurowiec, garaże i teren przyległy przy ul. Nowej 4b w Zielonej Górze.
- biurowiec i teren przyległy przy ul. Olbrychta 10 w Zielonej Górze
2.Usługi:
- ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16
godzin na dobę od godz. 15.00 do 7.00 (Poniedziałek-Piątek) oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę - Sobota-Niedziela,
- wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe.

UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić ochronę w dni świąteczne występujące w dniach 6 i 7 stycznia 2022r. 18.04.22r., 03.05.22r., 16.06.20r., 15.08.22r., 01.11.22r., oraz 11.11.22r.. W tych dniach ochrona będzie pełniona 24 godziny na dobę

3.Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra ul. Nowa 4b oraz ul. Olbrychta 10 w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz 2 razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę.
- stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym,
- wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 10 minut,
- dostosowanie dwóch istniejących niezależnych systemów alarmowych SATEL
do bezprzewodowego podłączenia z centrum operacyjnym,
- przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników,
- prowadzenie dokumentacji dozorowej.
Dokumentacja istniejącego systemu alarmowego do wglądu w siedzibie firmy.
4. Dane ogólne obiektów WORD w Zielonej Górze.
1.Powierzchnia dozorowana - około 27000m2
2. Ilość obiektów dozorowanych – 4 szt. (dwa biurowce, dwa garaże)
3. Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami.
4. Biurowiec główny przy ul. Nowej 4b, biurowiec przy ul. Olbrychta 10 oraz garaże
i place manewrowe są monitorowane.
5. Podgląd monitoringu jest umieszczony w pomieszczeniu przeznaczonym dla pracowników dozoru.
5. Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy w budynku przy ul. Nowej 4b pomieszczenie, niezbędne do przebywania w mim pracowników dozoru, z telefonem oraz podglądem monitoringu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022.
Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w Tomaszowie ul. Leśna 20 gmina Żagań w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze - ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę od godz. 15.00 do 7.00 (Poniedziałek-Piątek) oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę - Sobota-Niedziela,
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić ochronę w dni świąteczne występujące w dniach 6 i 7 stycznia 2022r. 18.04.22r., 03.05.22r., 16.06.20r., 15.08.22r., 01.11.22r., oraz 11.11.22r. W tych dniach ochrona będzie pełniona 24 godziny na dobę.

1. Obiekty:
1. Kontenery biurowe, garaże i tereny przyległe.
2. Płyty poślizgowe szt.3, szarpak, dwie przeszkody suche oraz drogi manewrowe na terenie ODTJ w Tomaszowie.
3. Ogrodzenie i oświetlenie w/w obiektów


2. Usługi:
1. Całodobowa ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 2 dni każdego tygodnia oraz 16 godzinna ochrona fizyczna przez 5 dni każdego tygodnia.
2. Wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 20 minut.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 102000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103274,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191603,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103274,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVEN J.M. KRUK Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291856442

7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wojska Polskiego 37

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-764

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103274,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122820,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197690,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122820,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORION NEXT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063225

7.3.3) Ulica: ul. Jana Ostroroga 34

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-421

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122820,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.