eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Modernizacja instalacji wentylacji mechanizacji wraz z wymianą central w budynku Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku w formule zaprojektuj i wybuduj".



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja instalacji wentylacji mechanizacji wraz z wymianą central w budynku Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku w formule zaprojektuj i wybuduj”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włókiennicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-465

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 856652870

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abernatowicz@bosir.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miejskoaktywni.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zadania w zakresie kultury fizycznej i sportu oraz utrzymania terenów rekreacyjnych, obiektów i urządzeń sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja instalacji wentylacji mechanizacji wraz z wymianą central w budynku Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku w formule zaprojektuj i wybuduj”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf30cca1-316f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000662/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa warunków cieplnych poprzez m.in. wymiane wentylacji w budynku Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238500/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.262.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 665561,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja robót budowlanym polegających
na modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central w budynku Lodowiska BOSiR przy ul. 11 Listopada 28 w Białymstoku w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) etap I – wykonanie wszystkich koniecznych prac projektowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, programem funkcjonalno-użytkowym, SWZ oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i opinii, a w szczególności:
a) wykonanie wielobranżowej kompletnej dokumentacji projektowej,
b) wykonanie przedmiaru robót,
c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
2) etap II – wykonanie robót budowlanych branży budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania obiektu po modernizacji zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją. Zakres prac w ramach etapu II obejmuje m.in.:
a) roboty budowlane związane z organizacją placu budowy, wykonaniem robót towarzyszących dla branży instalacji sanitarnej i elektrycznej,
b) prace demontażowe central wentylacyjnych i instalacji,
c) dostawa i montaż nowych central wentylacyjnych wraz z konstrukcją wsporczą,
d) wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych,
e) remont istniejących kanałów wentylacyjnych oraz wymiana kratek i nawiewników,
f) wykonanie instalacji ct do ogrzewania trybun oraz montaż aparatów grzewczo-wentylacyjnych,
g) montaż destryfikatorów,
h) oczyszczenie kanałów wentylacyjnych,
i) prace pomiarowe i regulacyjne na instalacji wentylacji mechanicznej.
3. Uwaga. Zamawiający wyłącza następujące prace objęte programem-funkcjonalno-użytkowym: dostawa i montaż osuszacza absorpcyjnego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno- użytkowym stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1) składania raportów w ostatni dzień roboczy tygodnia dotyczących przebiegu prac projektowych;
2) zabezpieczenia, oznakowania terenu robót oraz dbałości o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy;
3) dokonania na czas budowy koniecznych wygrodzeń i zabezpieczeń;
4) zorganizowania terenu budowy własnym staraniem i zapewnienie ochrony mienia;
5) przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp, ppoż. i przepisów ochrony środowiska naturalnego;
6) zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót;
7) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku
z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej;
8) natychmiastowego informowania Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach i trudnościach mających wpływ na terminową i bezusterkową realizację przedmiotu umowy oraz przedstawienia propozycji ich rozwiązania;
9) naprawy lub odtworzenia obiektów lub infrastruktury w przypadku ich uszkodzenia w okresie realizacji umowy, w tym naprawy uszkodzeń i wykonania wszelkich prac odtworzeniowych na terenach przyległych;
10) przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu robót najpóźniej w dniu przekazania placu budowy;
11) przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego zawierającego ceny poszczególnych czynników produkcji najpóźniej w dniu przekazania placu budowy;
12) stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zastosowane materiały i urządzenia powinny być najwyższej jakości, o udokumentowanym pochodzeniu, dopuszczone do obrotu (Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, sprzęt i urządzenia przed montażem);
13) przedkładania do akceptacji Zamawiającego kolorów, struktur itp. elementów wykończeniowych;
14) zagospodarowania wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy na własny koszt;
15) umożliwienia wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego podmiotom;
16) dopuszczenia na teren budowy do wykonywania robót budowlanych innych wykonawców wskazanych przez Zamawiającego;
17) przekazania Zamawiającemu po zakończeniu robót budowlanych w dniu zgłoszenia do odbioru końcowego przedmiotu umowy, kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi świadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami, DTR, protokołami z badań itp.) odbieranych prac i robót z naniesionymi wszystkimi zmianami w stosunku do pierwotnej dokumentacji.
18) przygotowania jako element dokumentacji powykonawczej „Zbiorczego zestawienia wymaganych w okresie gwarancji – przeglądów, serwisów zastosowanych urządzeń” z szczegółowym określeniem zakresu poszczególnych przeglądów
6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlane i wbudowane urządzenia.
7. Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego na realizację przedmiotu umowy. Termin wizji należy ustalić z Wojciechem Woroszyło tel. (85) 652-69-85 lub 664 173 517 albo Gospodarzem Lodowiska Mirosławem Kozłowskim tel. 85 749 62 11 lub 607 288 620. Brak dokonania wizji będzie podstawą odrzucenia oferty zgodnie z art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) i SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817335,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Remontowe FELIX2

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661510642

7.3.3) Ulica: Szosa Knyszyńska 8 , Fasty

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-694

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.