eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Dostawa nowego ciągnika rolniczego"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa nowego ciągnika rolniczego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183375831

1.5.8.) Numer faksu: 183337831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ i http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa nowego ciągnika rolniczego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76dcb15f-534b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000793/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa nowego ciągnika rolniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i serwisowanie fabrycznie nowego ciągnika rolniczego – 1 szt., spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich dokumentów niezbędnych do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalogu części zamiennych i instrukcji obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi instruktaż dla maksymalnie czterech osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu.
5. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
6. Przedmiot zamówienia nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy z wyłączeniem oznaczeń producenta.
7. Oferowany i dostarczony ciągnik rolniczy musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, a także musi odpowiadać standardom technicznym i jakościowym wynikającym z funkcji i przeznaczenia.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania pełnej obsługi serwisowej w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej producenta. Serwisowanie w ramach udzielonej gwarancji będzie odbywało się na terenie Bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Limanowej, ul. Żwirki i Wigury. W przypadku braku możliwości naprawy ciągnika w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego Wykonawcy. Wady i awarie przedmiotu zamówienia będą zgłaszane w formie telefonicznej lub elektronicznej (e-mail, faks) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego w tym dostarczenie oryginalnych części zamiennych wynosił maksymalnie 3 dni od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Stan formalno – prawny przedmiotu zamówienia:
1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenia,
2) ciągnik zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy,
3) pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie
i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkownika.
10. Przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty:
1) świadectwo homologacji na terenie RP,
2) dokumenty gwarancyjne,
3) fabryczna instrukcja obsługi w języku polskim,
4) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
5) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności
z Polską Normą, książkę serwisową w języku polskim.
11. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wysokości 24 miesiące, liczonego od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. Okres gwarancji ponad minimalny stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 20.2 ppkt 2 SWZ. Ostateczną długość gwarancji Wykonawca określi w Formularzu oferty w pkt 2. Okres gwarancji dotyczy całego pojazdu bez żadnych wyłączeń.
12. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi jedną całość. Podzielenie go na części powodowałoby nieproporcjonalnie duże trudności
z koordynacją i organizacją działań różnych Wykonawców realizujących poszczególny zakres zamówienia. Dokonanie podziału zamówienia na części stanowiłoby utrudnienie dla efektywnego wydatkowania środków i terminowej realizacji zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia nie ogranicza ubiegania się o zamówienie podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
13. Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej,
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia, funkcjonalności itp.
15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazw producentów lub nazw materiałów konkretnego producenta, Wykonawca może zastosować ww. materiały/urządzenia lub materiały/urządzenia równoważne. Przez materiały/urządzenia równoważne Zamawiający rozumie materiały/urządzenia posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak materiały/urządzenia wskazane przez Zamawiającego.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne może zastosować materiały lub urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów lub urządzeń zaproponowanych w opisie przedmiotu zmówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 10.12.2021 r. do godz. 09:00 złożono jedną ofertę przez PILAR-TECH SP.J. T. Krzysztofek, K. Loranc, której cena opiewa na kwotę 316 110,00 zł., podczas gdy Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 260 000,00 zł.
Wobec znacznego przekroczenia kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i braku możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny złożonej oferty, Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia niniejszego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.