Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00170376/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00182495/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO LISIEC 10,
DZ. NR 222 OBRĘB LISIEC (USUNIĘCIE SKUTKÓW ZAWALENIA
DRZEWA NA DACH BUDYNKU MIESZKALNEGO I ŚWIETLICY).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768403100
1.5.8.) Numer faksu: 768403140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT BUDYNKU MIESZKALNO - USŁUGOWEGO LISIEC 10,DZ. NR 222 OBRĘB LISIEC (USUNIĘCIE SKUTKÓW ZAWALENIA
DRZEWA NA DACH BUDYNKU MIESZKALNEGO I ŚWIETLICY).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9a14869-d82f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024922/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont budynku mieszkalno-usługowego Lisiec 10, dz. nr 222 obręb Lisiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170376/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356592,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont budynku mieszkalno usługowego Lisiec 10, dz. nr 222 obręb Lisiec (usunięcie skutków zawalenia drzewa na dach budynku)”.
W ramach zadania w szczególności przewiduje się wykonanie remontu:
1) budynku mieszkalno – usługowego, w tym m.in.:
• rozbiórkę pokrycia z dachówki karpiówki (ok. 200 m2),
• rozebranie obróbek blacharskich zadaszenia, rynien, rury spustowej z blachy nienadającej się do użytku,
• rozebranie zniszczonych elementów więźby dachowej,
• wymianę elementów konstrukcyjnych dachu (np. krokwie zwykłe i kleszcze, słupy, płatwie, miecze, zastrzały, płatwie),
• wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronne i jednostronnie desek grubości 32 mm,
• usunięcie ze strychu budynku gruzu – dachówki i cegieł,
• dwukrotna impregnacja grzybobójcza konstrukcji drewnianej dachu,
• uzupełnienie ścian lub ścianek,
• montaż podłogi na strychu budynku z płyt OSB,
• układanie na krokwiach folii wstępnego pokrycia, montaż kontrłat, łacenie,
• pokrycie dachu budynku mieszkalno-usługowego blachodachówką z blachy powlekanej w kolorze i wyglądzie nawiązującym dachówki karpiówki (ok.260 m2),
• osadzenie okien w połaci dachowej,
• zamontowanie rynien, zbiorniczków przy rynnach, rur spustowych,
• montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych,
• demontaż przewodów uziemiających i odgromowych oraz montaż nowej instalacji odgromowej,
2) budynku kotłowni i świetlicy, w tym m.in.:
• rozbiórka pokrycia z papy,
• rozebranie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z blachy nienadającej się do użytku,
• wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – murłaty i podwaliny, krokwie zwykłe i kleszcze,
• wymiana deskowania dachu,
• pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwową,
• wykonanie obróbek, montaż rynien, rur spustowych. Itp.,
• rozebranie ścian, filarów, kolumn,
• uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów, uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, docieplenie ścian,
• wykonanie kominów, dostawa i montaż przewodu podwójnego odprowadzającego spaliny,
• rozebranie elementów stropów drewnianych,
• wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych i wełny mineralnej przestrzeni miedzy belkowej istniejących stropów z wypełnieniem zaprawa cementową,
• montaż okładzin stropów płytami gipsowo – kartonowymi na ruszcie metalowym,
• cyklinowanie, lakierowanie posadzki,
• wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na sufitach,
• malowanie ścian i sufitów
• oraz uporządkowanie po wykonanych pracach terenów przyległych oraz wywiezienie odpadów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót; Zamawiający dysponuje „Inwentaryzacją” budynku stanowiącego przedmiot remontu (wykonaną we wrześniu 2020 r.) oraz opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu(pismo L/N.5183.160.2022.MM z dnia 04.03.2021 r.), zgodnie z którym organ konserwatorski, biorąc pod uwagę okoliczności, warunkowo zaakceptował zmianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej typu karpiówka na blachodachówkę w kolorze i wyglądzie nawiązującym do dachówki karpiówki. Ponieważ pokrycie dachu blachodachówką jest rozwiązaniem tymczasowym wszystkie prace remontowe powinny być prowadzone w sposób umożliwiający przywrócenie w późniejszym terminie historycznego rodzaju pokrycia dachowego. Ponadto Zamawiający dysponuje Zaświadczeniem Starosty Lubińskiego o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych polegających na remoncie budynku mieszkalno – usługowego, dz. nr 222, obręb 0015 Lisiec (pismo DAN.6743.95.2022 z dnia 11.04.2022 r.).
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi udostępniona z SWZ dokumentacja, w szczególności: inwentaryzacja budynku, opinia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków we Wrocławiu, zaświadczenie Starosty lubińskiego o niewniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia oraz przedmiar robót.
Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326521,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Muczyński prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: ZYBI TRANS, USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM, TRANSPORT ZBIGNIEW MUCZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 692-232-73-56
7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 11
7.3.4) Miejscowość: Raszówka
7.3.5) Kod pocztowy: 59-307
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZYBI TRANS, USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM, TRANSPORT ZBIGNIEW MUCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy
stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubin - etap III.
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.