eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przodkowo › Zakup wyposażenia dla szkół w ramach programu: "Laboratoria Przyszłości"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZODKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kartuska 21

1.5.2.) Miejscowość: Przodkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-304

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.markowska@przodkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przodkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c2de490-4618-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000093/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wyposażenia dla szkół w ramach programu: „Laboratoria Przyszłości”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268841/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Przodkowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 164400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Pomieczynie

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Czeczewie

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Wilanowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Szarłacie

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało ogłoszone dnia 15 listopada 2021 r. na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo.. W dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 09.05 odbyło się otwarcie ofert. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 354,400 zł brutto, z tego na część 1 postępowania przeznaczono kwotę 164 400 zł brutto, na część 2 - 70.000 a na część 4 - 30 000 zł. Najkorzystniejszą ofertę na część 1, 2 i 4 złożyła firma DESICO Sp. z o. o., ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław , która zaoferowała realizację części 1 za kwotę 267 999,70 zł, części 2 za kwotę 108 526,60 zł i części 4 za kwotę 30 799,20 zł. Zaoferowane kwoty na części 1, 2 i 4 przewyższają środki przeznaczone przez Zamawiającego.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267999,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304990,80 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało ogłoszone dnia 15 listopada 2021 r. na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo.. W dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 09.05 odbyło się otwarcie ofert. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 354,400 zł brutto, z tego na część 1 postępowania przeznaczono kwotę 164 400 zł brutto, na część 2 - 70.000 a na część 4 - 30 000 zł. Najkorzystniejszą ofertę na część 1, 2 i 4 złożyła firma DESICO Sp. z o. o., ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław , która zaoferowała realizację części 1 za kwotę 267 999,70 zł, części 2 za kwotę 108 526,60 zł i części 4 za kwotę 30 799,20 zł. Zaoferowane kwoty na części 1, 2 i 4 przewyższają środki przeznaczone przez Zamawiającego.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108526,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245462,64 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37807,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69717,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44363,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44363,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało ogłoszone dnia 15 listopada 2021 r. na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/przodkowo.. W dniu 30 listopada 2021 r. o godz. 09.05 odbyło się otwarcie ofert. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Po upływie terminu składania ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 354,400 zł brutto, z tego na część 1 postępowania przeznaczono kwotę 164 400 zł brutto, na część 2 - 70.000 a na część 4 - 30 000 zł. Najkorzystniejszą ofertę na część 1, 2 i 4 złożyła firma DESICO Sp. z o. o., ul. Krakowska 29 c, 50-424 Wrocław , która zaoferowała realizację części 1 za kwotę 267 999,70 zł, części 2 za kwotę 108 526,60 zł i części 4 za kwotę 30 799,20 zł. Zaoferowane kwoty na części 1, 2 i 4 przewyższają środki przeznaczone przez Zamawiającego.
Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest uzasadnione i konieczne.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30799,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61336,05 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11682,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23511,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23511,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421781039

7.3.3) Ulica: Zaułek Drozdowy 2

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23511,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.