Og³oszenie z dnia 2021-12-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00330723/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-27
- 2021/BZP 00332215/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
- 2021/BZP 00339220/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-30
- 2022/BZP 00020963/01 - Wynik z dnia 2022-01-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej
im.Roba Inja w ¦widniku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piasecka 240
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dpsswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dpsswidnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja w ¦widniku
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej
im.Roba Inja w ¦widniku”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c12f7b3-66f0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00330723
2.6.) Wersja og³oszenia: 02
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00055553/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 „Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Domu Pomocy Spo³ecznej im.Roba Inja w ¦widniku”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.dpsswidnik.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu,
który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal (dane konta zamawiaj±cego na ePUAP - odbiorca: Dom Pomocy
Spo³ecznej w ¦widniku im.Roba Inja , adres skrzynki ePUAP: dpsswidnik/SkrytkaESP) oraz poczty
elektronicznej ( z wyj±tkiem sk³adania ofert) na adres info@dpsswidnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi
posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych
formularzy:„Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza
dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).3. Maksymalny rozmiar
plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularzz³o¿enia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150
MB. 4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ
lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na ePUAP. 5. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja
pomiêdzyZamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ,wniosków,zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za
po¶rednictwem dedykowanego formularza:„Formularz do komunikacji”dostêpnego na ePUAP oraz
udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem
Zamawiaj±cy i
Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia BZP. 7.Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z
Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:info@dpsswidnik.pl 8. Dokumenty
elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem„Formularza do komunikacji” jakoza³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów sporz±dzenia
dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz
rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art.13 ogólnego rozporz±dzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016r. (RODO)
dotycz±ca osób fizycznych, których dane osobowe pozyska³ Zamawiaj±cy, w
szczególno¶ci:wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±, wykonawcy bêd±cego osob± fizyczna
prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±, pe³nomocnika wykonawcy bêd±cego osob±
fizyczna, cz³onka
organu zarz±dzaj±cego wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±, osoby fizycznej skierowanej do
przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:Zgodnie z art.13
ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja z
siedzib±
w ¦widniku, ul.Piasecka 240 21-040 ¦widnik,2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Domu
Pomocy Spo³ecznej im. Roba Inja mo¿na kontaktowaæ siê poprzez email:
rodo@dpsswidnik.pl,3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w
trybie podstawowym,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym
udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z
dnia 11 wrze¶nia 2019 r. –Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.),
dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas
trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6)
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do
danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych ;- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO ; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie
przys³uguje Pani/Panu:-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-na
podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP-Z 271.8.,2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I – Warzywa i owoce
Szczegó³owy opis wg Za³±cznik Nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty
Zamawiaj±cybêdziestosowaæ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena - 100%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminusk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³
nale¿ycie co najmniej 1 dostawê artyku³ów spo¿ywczych o warto¶ci min. 5 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 17.2.1 Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie
spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu:
1) wykaz dostaw artyku³ów spo¿ywczych wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê
lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci
jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy
zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje
b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w
przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –
o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal
wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ
wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje si± na do¶wiadczenie w realizacji dostaw , wykonanych wspólnie
z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko dostaw faktycznie przez niego
wykonanych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie w formularzu oferty nale¿y podaæ nazwy (firmy) oraz dok³adne adresy wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê,a oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego pe³nomocnika. Do oferty do³±czyæ nale¿y pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu z którejbêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Sposób oceny spe³niania warunków udzia³u postêpowaniu w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podano w pkt 5.4) og³oszenia. ¯aden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w granicach wskazanych w art.455 Prawa Zamówieñ Publicznych w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiaj±cego,
b) podwy¿szenia jako¶ci parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu
dostawy,cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego
produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania
zgody przez Zamawiaj±cego,
c) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objêtych umow± w przypadku zmiany wielko¶ci
opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w
stosunku do ceny objêtej umow±, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod
warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiaj±cego,
d) w przypadku wstrzymania lub zakoñczenia produkcji towarów bêd±cych przedmiotem
dostawy,mo¿liwo¶æ dostarczenia odpowiedników towarów objêtych umow±, o parametrach nie
gorszych ni¿ towary objête ofert±, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na
podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez
Zamawiaj±cego,
2. Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
b) uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy,
c) forma pisemna pod rygorem niewa¿no¶ci w formie aneksu do umowy.
3. Zmiana osób wskazanych w § 8 nie stanowi zmiany Umowy wymagaj±cej aneksu, wymaga
jedynie pisemnego powiadomienia drugiej Strony. Zmiana taka jest skuteczna od momentu
otrzymania informacji przez drug± Stronê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Ofertê z³o¿yæ nale¿y na skrytkê ePUAP Zamawiaj±cego: dpsswidnik/SkrytkaESP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-03
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Zespo³u ¯³obków Miejskich w ¦widniku z podzia³em na 3 czê¶ci
- Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik"
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i demonta¿ kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposa¿aniem w ¦widniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzêdzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Modernizacja SP nr 5 w ¦widniku w zakresie wykonania izolacji ¶cian fundamentowych oraz niwelacji terenu w celu zabezpieczenia szko³y przed zalewaniem
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ NR 5 W O£AWIE
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kie³piñskiej w podziale na 8 czê¶ci
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla jednostek o¶wiatowych prowadzonych przez Gminê Oroñsko
- Zakup wraz z dostaw± artyku³ów ¿ywno¶ciowych (produktów spo¿ywczych) dla Szko³y Podstawowe nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie ¦l±skiej
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Miejskiego nr 17 w Olsztynie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





