eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Świadczenie usługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810877503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 915791960

1.5.8.) Numer faksu: 915701225

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppkpyrzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpyrzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/ppkpyrzyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


przedsiębiorstwo komunalne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76db72e1-f64a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255740,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wynajmu i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
Do czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy:
1) Dokonanie pomiarów pracowników w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Podczas pomiarów zostaną przeprowadzone uzgodnienia: tz. Zamawiający udzieli in-formacji o dokładnym umiejscowieniu logo i pasków odblaskowych. Pomiary będą dokonywane w siedzibie Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pyrzycach.
2) Uszycie odzieży dla pracowników, dostarczenie jej pracownikom, zgodnie z wyma-ganiami Zamawiającego opisanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia w terminie do 14 czerwca 2024r. a w przypadku osób nowo przyjętych przez Zamawiającego w terminie 30 dni od momentu zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o za-trudnieniu pracownika;
3) wydanie i wynajem odzieży roboczej uszytej dla każdego pracownika
4) Regularne pranie odzieży według dostępnych i najbardziej skutecznych technologii (pranie w technologii wodnej) zapewniającej usunięcie zanieczyszczeń odzieży wy-stępujących w zakładzie Zamawiającego.
5) Odbiór i dostawa odzieży transportem Wykonawcy i na jego koszt raz w tygodniu w ustalonym i stałym dniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210145,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254275,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210145,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supon S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-10-06-700

7.3.3) Ulica: Przestrzenna 6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-800

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210145,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.