eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka - Etap I i Etap II (Nr postępowania: ZPI.271.61.2022.MM)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka – Etap I i Etap II (Nr postępowania: ZPI.271.61.2022.MM)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 675 22 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka – Etap I i Etap II (Nr postępowania: ZPI.271.61.2022.MM)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5273e06-1a33-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018388/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304738/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.61.2022.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Wistka - Etap I i Etap II. Zadanie w zakresie pn. „Budowa wielofunkcyjnego boiska w miejscowości Wistka – Etap I” jest współfinansowane ze środków przyznanych w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” w ramach Poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową (powierzchnia boiska: 1196 m2) w miejscowości Wistka, gm. Przysucha.
2) Lokalizacja inwestycji: inwestycja objęta niniejszym zamówieniem zlokalizowana jest w miejscowości Wistka, gm. Przysucha (jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha – obszar wiejski), obręb 0018 Wistka, działki o nr ewid. 591, 592, 310/2.
3) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem – Etap I:
a) usunięcie kolizji istniejącej sieci elektroenergetycznej (linii niskiego napięcia) z projektowanym boiskiem oraz wykonanie nowego odcinka doziemnego linii kablowej na działkach o nr ewid. 591, 592, 310/2;
b) rozbiórka istniejącego boiska o nawierzchni z betonu asfaltowego;
c) wycinka istniejących drzew i krzewów;
d) przeniesienie (demontaż i ponowny montaż) istniejącej strefy rekreacyjnej wraz z siłownią plenerową;
e) demontaż istniejącego utwardzenia z kostki betonowej oraz ponowne ułożenie istniejącej kostki betonowej przy projektowanym boisku wielofunkcyjnym;
f) przeniesienie altany;
g) budowa wielofunkcyjnego boiska o nawierzchni poliuretanowej – w skład którego wchodzi: boisko do piłki ręcznej, boisko do tenisa ziemnego, boisko do gry w siatkówkę, boisko do koszykówki;
h) budowa chodnika komunikacyjnego oraz opaski wokół boiska z kostki betonowej;
i) wykonanie oświetlenia boiska wielofunkcyjnego;
4) Charakterystyka zakresu robót budowlanych objętych zamówieniem – Etap II:
j) budowa piłkochwytów o wys. 5,0m (wzdłuż dłuższego boku) oraz 6,0m (za bramkami – wraz z 1 furtką i bramą wjazdową);
k) wykonanie elementów małej architektury, tj. ławek z oparciem (8 szt.) i koszy na śmieci (3 szt.);
l) wykonanie nawierzchni trawiastej.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 10 do SWZ (Zadanie II - Dokumenty określające przedmiot zamówienia).
6) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania rozwiązania równoważne, tj. inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
7) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. 2022 poz. 1510) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. 2020 poz. 2207) osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, przy czym zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
8) Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę:
a) roboty przygotowawcze,
b) wykonanie prac ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych,
c) likwidacja placu budowy i jego uporządkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45223821-7 - Elementy gotowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.