Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258759/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wędlin do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wędlin do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34954023-0429-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012495/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla jednostek organizacyjnych MOPS (różne grupy towarowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258759/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18016,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2022r. wg. indywidualnych zapotrzebowań zgłaszanych telefonicznie przez uprawnionych pracowników zamawiającego. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia szczegółowo wymieniono i opisano w formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby:
2.1. Zamawiający wymaga dostaw niektórych rodzajów wędlin w opakowaniu o gramaturze nie większej niż 10 dag.
2.2.Wędliny powinny mieć zapewnioną identyfikowalność (nazwa, wykaz i ilość składników, zawartość netto w opakowaniu, data przydatności do spożycia, warunki przechowywania, firma, adres producenta, inf. odnoszące się do źródła pochodzenia).
2.3. Wędliny musza być muszą być wysokiej jakości, w gatunku I, świeże, dobrej jakości, pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach).
2.4.Warunki transportowe muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP temperatura surowców w czasie transportu w zakresie 0 st. C do 4st.C. Pojemniki do transportu czyste, nie uszkodzone, zamknięte, prawidłowo oznakowane. Do wglądu książeczka mycia i dezynfekcji pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy, który powinien posiadać na sobie czysty fartuch. Do każdej dostawy należy dołączyć: handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2019 poz. 824 z późń.zm.) oraz Rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UEL 139 z dnia 30.04.2004r.)
2.5. Wielkość zamówienia określona w załącznikach nr 2 do SWZ
2.6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następującym po dniu złożenia zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w umowie, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru.
2.7. Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości.
2.8. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15940,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19432,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19432,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elbląskie Centrum Mięsne "EL-HURT" Produkcja i Handel Jolantarudzień Zbigniew Grudzień Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781003354
7.3.3) Ulica: Kochanowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15940,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont łazienek w budynku Urzędu Skarbowego w Olsztynie przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego 59
- REMONT KONSTRUKCJI DREWNIANEJ POMOSTU C PRZY UL. SIELSKIEJ 38A W OLSZTYNIE
- Dostawa sukcesywna odzieży ochronnej, zabezpieczającej i artykułów BHP do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn."Rozbudowa DP nr 1451N w msc. Podleśna."
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć - sportowo-rekreacyjnych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Olsztynie.
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 643 w zakresie chodnika w miejscowości Prażmowo"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W SZTUMIE W II PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Myśliborzu (2025-2026)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu (2025-2026)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 w Chorzowie, ul. Czysta 12 - I/2025
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.