eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: "Roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/1239/23"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: ”Roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/1239/23"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 378 20 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.czestochowa@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: ”Roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/1239/23"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-058fd4f0-2619-49bd-95a5-18a4fd1bf392

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095242/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprawowanie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.: "Roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/1239/23"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239711

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CZE.WO.260.3.2025.JJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji Inwestora zastępczego dla zadania pn.: ”Roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr A/1239/23, polegające na wykonaniu prac naprawczych i zabezpieczających budynek pałacu przy ul. Kościuszki 12 w Wysokiej, gm. Łazy”, polegającej na kompleksowej obsłudze finansowej i technicznej wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający w dniu 26.06.2025 r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca Biuro Usług Projektowo-Technicznych „EXODUS” Mirosław Topolski, ul. Pułaskiego 1/3 lok. 14, 42-217 Częstochowa zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ uzyskał największą łączną liczbę punktów (100 pkt) obliczoną jako suma punktów uzyskanych w kryterium „Cena” – 60%
oraz „Doświadczenie zawodowe” – 40%.
Zgodnie z dokumentami zamówienia Zamawiający przed zawarciem umowy wezwał wykonawcę do wniesienia zabezpieczenia w terminie do 10.07.2025 r. Dopuszczalne formy i sposób wniesienia zabezpieczenia zostały określone w SWZ.
W dniu 10.07.2025 r. w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego Wykonawca złożył oświadczenie, iż nie zamierza zawierać umowy na warunkach określonych w dokumentach zamówienia.
Na podstawie art. 255 ust. 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Zgodnie z ww. przepisem, uchylenie się zwycięskiego oferenta od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi samoistną przesłankę unieważnienia postępowania.
Zamawiający może bowiem, przy zaistnieniu przewidzianego w art. 263 Pzp stanu faktycznego, dokonać – w ramach uznania – wyboru jednego z dopuszczalnych w tym przepisie następstw prawnych: ponownie wybrać ofertę spośród pozostałych ofert albo unieważnić postępowanie.
W związku z faktem, iż wszystkie pozostałe oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.