Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00232540/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00241042/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć, kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SIENNICY RÓŻANEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 266A
1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 82 575-92-87
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 82 575-94-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckrsiennica@ckrsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckrsiennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1db8fa8a-badd-4fef-99c8-16077be310591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć, kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db8fa8a-badd-4fef-99c8-16077be31059
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00160339/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć, kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu " Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej” - Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232540
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-ZP. 271.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 507800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 1: Szkolenie dla uczniów kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki oraz technik żywienia i usług gastronomicznych:
- Szkolenie - Akademia pszczelarza. 1 gr.(7U) x 32h
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 2: Szkolenie dla uczniów kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki:
- Szkolenie - diagnostyka i obsługa maszyn rolniczych. 6 gr. x średnio 10
U(60U) x 28h (4 h teori, 24 h praktyki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 3: Kurs dla uczniów z umiejętności prowadzenia samochodów:
- Prawo jazdy kat B. 7 osób x 60 h (30 h teori i po 30 h/osobę praktyki)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 4: Kurs dla uczniów z obsługi maszyn ciężkich:
- Kurs operatora koparko-ładowarki. 1 gr.(7U) x 52h teoria i 70h praktyka (po 10 h na osobę)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 5: Szkolenia dla uczniów z rolnictwa precyzyjnego:
- Szkolenie: Operator specjalistycznego sprzętu rolnictwa precyzyjnego
(OSSRP); 2gr. (14 Uczniów) x 40h/grupa
-Szkolenie mapowanie pól - rolnictwo precyzyjne - 7 U (12 h/ 1 gr)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 92400 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 6: Szkolenia dla uczniów z odnawialnych źródeł energii:
- Szkolenie: Monter instalacji OZE: fotowoltaika/pompy ciepła/systemy solarne - 14 U (60
h/ 1 gr. x 2 gr. śr. 7 os.)
-Szkolenie: Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne wytwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną (Uprawnienia energetyczne SEP Gr. 1) - 14 U (8 h/ 1 grupa; 2gr.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 64400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 7: Szkolenie informatyczne dla uczniów kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki oraz technik żywienia i usług gastronomicznych:
- Programowanie i obsługa druku 3D 2 gr.(14U) x 60h / grupa 32h
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 8: Szkolenia i kursy dla uczniów kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych:
- Szkolenie Carving – 1 gr. po 7 os. x 16 h/grupa
- Szkolenie Barista – 1 gr. po 5 os. x 16 h/grupa
- Przygotowanie deserów restauracyjnych/ monoporcje – 1 gr. po 5 os. x 16
h/grupa
- Poczęstunek eventowy, catering – 1 gr. po 5 os. x 16 h/grupa
- Kuchnia molekularna +sushi– 1 gr. po 5 os. x 16 h/grupa
- ,,Z przeszłością w przyszłość" – kuchnia staropolska. 5gr. po 5 os./grupa x 16 h/grupa
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 68100 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 9: Szkolenia i kursy dla uczniów z wiedzy proekologicznej i medycznej:
- Jestem ECO - zajęcia edukacyjno-ekologiczne. 11 gr.(110U) x 8h
- Szkolenie przedmedyczne - Razem bezpieczniej. 11 gr.(110U) x 8h
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 47300 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 10: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Oddziału Przygotowania Wojskowego:
- Nauka pływania -Uczniowie Oddziału Przygotowania Wojskowego (OPW) (2 grupy x 7 osób) (przejazd, wynajęcie toru) x 20 lekcji (2 h)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16900 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 11: Warsztaty dla uczniów:
- "Z przeszłością w przyszłość” 5 gr po 5 osób x 4 godz. – warsztaty wielkanocne
- ,, Z przeszłością w przyszłość” 5 gr po 5 osób x 4 godz. – rękodzieło ludowe
- Warsztaty wokalne - 2 gr. po 5 osób x 16h
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”Cz. 12: Szkolenia i kursy specjalistyczne dla nauczycieli:
- Szkolenie Rady pedagogicznej: "Doskonalenie umiejętności wychowawczych :w tym szkol. z zakresu praca zuczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych zapobieganie przemocy i agresji oraz dyskryminacji (18h) 3 dni
-Jakości systemu zarządzania szkołami i placówkami oświatowymi, w tym
kompetencji kadry zarządzającej - kadra zarządzająca biorąca udział w szkoleniu (2 osoby) - 24h/osoba
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 1 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mellarius Integracja i Szkolenia Michał Bartnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122699559
7.3.3) Ulica: Dudzińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-815
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 3 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23940 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTA - Katarzyna Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631688173
7.3.3) Ulica: PL. Floriański 1/309
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MELLARIUS - Integracja i Szkolenia Michał Bartnik
jakie przetargi wygrała firma
MELLARIUS - Integracja i Szkolenia Michał Bartnik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91350 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91350 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aviation Consulting Michał Ratajczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992939472
7.3.3) Ulica: Ceramiczna 1 lok. 3/04
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "ECO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462638575
7.3.3) Ulica: Wrotkowska 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-469
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11690 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11690 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stref Rozwoju Danuta Rynkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1A/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AVIATION CONSULTING MICHAŁ RATAJCZAK
jakie przetargi wygrała firma
AVIATION CONSULTING MICHAŁ RATAJCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11690 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42411 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELLARIUS Integracja i Szkolenia Michał Bartnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122699559
7.3.3) Ulica: Dudzińskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-815
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 9 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 10 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 11 ponieważ nie złożono żadnej oferty.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15140 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28616 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28616 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28616 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30INNE PRZETARGI SIENNICA RÓŻANA
więcej: przetargi SIENNICA RÓŻANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa licencji dostępowych do platformy edukacyjnej, pomocy dydaktycznych oraz szkolenia nauczycieli w ramach wdrażania programu dwujęzyczności w przedszkolu - postępowanie nr 2
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwóch wizyt studyjnych krajowych"
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Niżańskim
- Usługi społeczne szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne-dla uczestników projektu pn. Razem naprzeciw trudnościom!integracja społeczna w Gminie Moszczenica-Organizacja Wyjazdów Edukacyjno-Integracyjnych
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: "Stymulatory tkankowe", "Modelowanie ust"
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych szkoleń stacjonarnych w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
więcej: Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.