eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica RóżanaUsługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć, kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć, kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SIENNICY RÓŻANEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 266A

1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 82 575-92-87

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 82 575-94-24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckrsiennica@ckrsiennica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckrsiennica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1db8fa8a-badd-4fef-99c8-16077be31059

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć, kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db8fa8a-badd-4fef-99c8-16077be31059

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00160339/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć, kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu " Zawodowo w przyszłość - Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej” - Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I-ZP. 271.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 507800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 1: Szkolenie dla uczniów kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki oraz technik żywienia i usług gastronomicznych:
- Szkolenie - Akademia pszczelarza. 1 gr.(7U) x 32h

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 2: Szkolenie dla uczniów kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki:
- Szkolenie - diagnostyka i obsługa maszyn rolniczych. 6 gr. x średnio 10
U(60U) x 28h (4 h teori, 24 h praktyki)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 72000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 3: Kurs dla uczniów z umiejętności prowadzenia samochodów:
- Prawo jazdy kat B. 7 osób x 60 h (30 h teori i po 30 h/osobę praktyki)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 4: Kurs dla uczniów z obsługi maszyn ciężkich:
- Kurs operatora koparko-ładowarki. 1 gr.(7U) x 52h teoria i 70h praktyka (po 10 h na osobę)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24500 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 5: Szkolenia dla uczniów z rolnictwa precyzyjnego:
- Szkolenie: Operator specjalistycznego sprzętu rolnictwa precyzyjnego
(OSSRP); 2gr. (14 Uczniów) x 40h/grupa
-Szkolenie mapowanie pól - rolnictwo precyzyjne - 7 U (12 h/ 1 gr)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 92400 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 6: Szkolenia dla uczniów z odnawialnych źródeł energii:
- Szkolenie: Monter instalacji OZE: fotowoltaika/pompy ciepła/systemy solarne - 14 U (60
h/ 1 gr. x 2 gr. śr. 7 os.)
-Szkolenie: Urządzenia, instalacje i sieci energetyczne wytwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną (Uprawnienia energetyczne SEP Gr. 1) - 14 U (8 h/ 1 grupa; 2gr.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 64400 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 7: Szkolenie informatyczne dla uczniów kierunku technik mechanizacji rolnictwa i agrotroniki oraz technik żywienia i usług gastronomicznych:
- Programowanie i obsługa druku 3D 2 gr.(14U) x 60h / grupa 32h

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 8: Szkolenia i kursy dla uczniów kierunku technik żywienia i usług gastronomicznych:
- Szkolenie Carving – 1 gr. po 7 os. x 16 h/grupa
- Szkolenie Barista – 1 gr. po 5 os. x 16 h/grupa
- Przygotowanie deserów restauracyjnych/ monoporcje – 1 gr. po 5 os. x 16
h/grupa
- Poczęstunek eventowy, catering – 1 gr. po 5 os. x 16 h/grupa
- Kuchnia molekularna +sushi– 1 gr. po 5 os. x 16 h/grupa
- ,,Z przeszłością w przyszłość" – kuchnia staropolska. 5gr. po 5 os./grupa x 16 h/grupa

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 68100 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 9: Szkolenia i kursy dla uczniów z wiedzy proekologicznej i medycznej:
- Jestem ECO - zajęcia edukacyjno-ekologiczne. 11 gr.(110U) x 8h
- Szkolenie przedmedyczne - Razem bezpieczniej. 11 gr.(110U) x 8h

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 47300 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 10: Zajęcia dodatkowe dla uczniów Oddziału Przygotowania Wojskowego:
- Nauka pływania -Uczniowie Oddziału Przygotowania Wojskowego (OPW) (2 grupy x 7 osób) (przejazd, wynajęcie toru) x 20 lekcji (2 h)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16900 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 11: Warsztaty dla uczniów:
- "Z przeszłością w przyszłość” 5 gr po 5 osób x 4 godz. – warsztaty wielkanocne
- ,, Z przeszłością w przyszłość” 5 gr po 5 osób x 4 godz. – rękodzieło ludowe
- Warsztaty wokalne - 2 gr. po 5 osób x 16h

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Siennicy Różanej w ramach projektu „Zawodowo w przyszłość – Program rozwoju kształcenia zawodowego w ZSCKR w Siennicy Różanej”
Cz. 12: Szkolenia i kursy specjalistyczne dla nauczycieli:
- Szkolenie Rady pedagogicznej: "Doskonalenie umiejętności wychowawczych :w tym szkol. z zakresu praca zuczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych zapobieganie przemocy i agresji oraz dyskryminacji (18h) 3 dni
-Jakości systemu zarządzania szkołami i placówkami oświatowymi, w tym
kompetencji kadry zarządzającej - kadra zarządzająca biorąca udział w szkoleniu (2 osoby) - 24h/osoba

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim

4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 1 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mellarius Integracja i Szkolenia Michał Bartnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122699559

7.3.3) Ulica: Dudzińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-815

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 3 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23940 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23940 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23940 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTA - Katarzyna Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631688173

7.3.3) Ulica: PL. Floriański 1/309

7.3.4) Miejscowość: Skarżysko Kamienna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-110

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23940 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aviation Consulting Michał Ratajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992939472

7.3.3) Ulica: Ceramiczna 1 lok. 3/04

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "ECO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462638575

7.3.3) Ulica: Wrotkowska 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-469

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11690 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stref Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1A/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11690 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42411 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69250 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MELLARIUS Integracja i Szkolenia Michał Bartnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122699559

7.3.3) Ulica: Dudzińskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-815

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69250 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 9 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 10 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w cz. 11 ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28616 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28616 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28616 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.