Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00237369/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00237369/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00238081/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00250690/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00254937/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00267422/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK dla Terenowego Oddziału w Siedlcach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saska 63/75
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-948
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225146000
1.5.8.) Numer faksu: 225146000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rckik@rckik-warszawa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-warszawa.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckikwarszawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa budynku RCKiK dla Terenowego Oddziału w Siedlcach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04b05114-30cf-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002147/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Remont pomieszczeń Terenowego Oddziału w Siedlcach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237369/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/14/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8965400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest projekt i wykonanie budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z przeznaczeniem na potrzeby publicznej służby krwi – Terenowy Oddział w Siedlcach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10819818 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13394570,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10819818 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plichta Trade Wojciech Plichta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222093271
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 14/6
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
M2M Team Sp. z o. będzie pełniła rolę Użyczającego swoich zasobów w postaci zdolności technicznej i zawodowej oraz będzie Podwykonawcą.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PLICHTA TRADE WOJCIECH PLICHTA
jakie przetargi wygrała firma
PLICHTA TRADE WOJCIECH PLICHTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10819818 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.