Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00191057/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00217004/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarzadzanie i nadzór nad realizacją inwestycji
„Budowa obwodnicy Staszowa – II etap od DW 764 do DW 757”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.3.) Oddział zamawiającego: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 72
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-602
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szdw.kielce.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szdw-kielce.logintrade.net/zapytania_email,87947,51091fc5186b235f804169c6b9416655.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarzadzanie i nadzór nad realizacją inwestycji„Budowa obwodnicy Staszowa – II etap od DW 764 do DW 757”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80ddb13b-e231-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037685/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.8 Zarzadzanie i nadzór nad realizacja inwesatycji "Budowa obwodnicy Staszowa – II etap od DW 764 do DW 757"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00191057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zarzadzanie i nadzór nad realizacją inwestycji: „Budowa obwodnicy Staszowa – II etap od DW 764 do DW 757”
realizowana na podstawie dokumentacji projektowej, pn.: „Budowa układu obwodnicowego m. Staszów odc. DW764 km ok. 4+828,32 do DW 757 km ok. 6+268,22".
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z nadzorem inwestorskim nad realizacją umowy zawartej w wyniku oddzielnego postępowania na roboty budowlane na zadanie pn.” Budowa obwodnicy Staszowa - II etap od DW 764 do W 757”
Usługa obejmuje:
zarządzanie i koordynację realizacji budowy;
weryfikację dokumentacji projektowej;
wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur UE i współpracę w tym zakresie z służbami ŚZDW i instytucji zarządzającej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem.
Szczegółowe informacje dotyczące zakresu usługi zawarto w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447504,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447504,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKSAMETR Sp. z o. o. - LIDER Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MILIARIUM Sp. z o. o. - PARTNER Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272732665
7.3.3) Ulica: 1 Praskiego Pułku WP 17/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-075
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447504,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego z nadwoziem z wywrotką na potrzeby realizacji projektu pn.: "Odtworzenie sieci alei wierzbowo-lipowych oraz ochrona czynna owadów poprzez przywrócenie (...)
- Sukcesywne dostawy leku refundowanego w Programie Lekowym pn. Leczenie chorych z atopowym zapaleniem skóry, B.124, dla Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Usługa nadzoru autorskiego i świadczenie opieki serwisowej dla Zintegrowanego Systemu Informatycznego Amms/Infomedica dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup sceny wraz z osprzętem na potrzeby realizacji wydarzeń kulturalnych w Muzeum Wsi Kieleckiej
- Sukcesywne dostawy obłożeń do ablacji i krioablacji dla potrzeb Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Dokumentacja techniczna na modernizację, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń po Hotelu oraz Restauracji Zamkowej na pomieszczenia biurowe i magazynowe
- Budowa nowego budynku przedszkola w Justynowie przy ul. Kasprzaka w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa stacji uzdatniania wody w Czarnowie"
- Nadzór inwestorski nad wykonaniem pełnobranżowej dokumentacji wykonawczej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Rozbudowa wraz z przebudową budynku Szkoły Podstawowej nr 13"
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa DW 981 w m. Wilczyska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.