eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikDostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f762d7b3-dd09-4ea4-9c00-771ecf689fe5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f762d7b3-dd09-4ea4-9c00-771ecf689fe5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021397/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu „Cyberbezpieczny samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest finansowany z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę agregata prądotwórczego zabudowanego na podwoziu
jezdnym z przyczepą dwuosiową, które stanowić ma integralną część agregatu, wykonanie wszystkich prób, testów i
pomiarów oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi agregatu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
3. Adres dostawy – Urząd Miasta Kraśnik, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik.
4. Wykonawca wykona zamówienie z uwzględnieniem zapisów SWZ, załącznika nr 1 do SWZ oraz umowy stanowiącej
załącznik nr 9 do SWZ.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nieużywany, posiadał wymagane
parametry techniczne, określone w załączniku nr 1 do SWZ, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie
sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolny od wad
prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę urządzenia powystawowego. Urządzenie musi posiadać deklarację CE –
Conformité Européenne lub równoważną, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania.
Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami.
6. Wykonawca, na co najmniej 5 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz
przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia.
7. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniach roboczych tj. poniedziałek – piątek, w godzinach uzgodnionych z
przedstawicielem Zamawiającego.
8. Dostawa obejmuje również wszelkie rozruchy, badanie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia w zakresie
niezbędnym do oceny ich prawidłowego funkcjonowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182399,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236442,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190411,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "DELCO" MARTA FRONC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021295393

7.3.3) Ulica: ul. Jasna 42

7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190411,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.