Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00250792/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
- 2025/BZP 00256036/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont klatek schodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont klatek schodowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d018718-0acb-4233-8e63-59e74c76d50c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008392/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont klatek schodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250792
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/DIT/P/RB/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 649437,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Długa 21. w zakresie prac ogólnobudowlanych:
- wymiana luźnych tynków,
- wymiana drzwi wewnętrznych – wejścia na strych,
- zeskrobanie i zmycie starych farb na powierzchni ścian, sufitów oraz elementów drewnianych,
- zerwanie starych wykładzin z posadzki,
- przyklejenie siatki wzmacniającej na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi wapiennej szpachlowej na sufitach,
- wykonanie na ścianach wyprawy z tynku strukturalnego gr max 1,5mm barwionego w masie wraz z lakierowaniem powierzchni w odcinku lamperii,
- malowania sufitów farbami emulsyjnymi,
- malowanie farbą olejną balustrad, podstopni, cokołów, podokienników, rur wraz z oczyszczeniem powierzchni i szpachlowaniem,
- uzupełnienie brakujących tralek balustrady z zachowaniem oryginalnego kształtu,
- przybicie do podłóg i stopni płyt OSB gr 12mm,
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych na podłodze,
- montaż elementów wykończeniowych – ćwierćwałki i aluminiowe listwy narożne stopni,
- wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z wyrównaniem powierzchni,
- miejscowa wymiana i uporządkowanie trasy korytek instalacji teletechnicznej,
- wywóz i utylizacja gruzu;
2. w zakresie prac elektrycznych:
- wymiana instalacji oświetleniowej wraz z oprawami typu LED w częściach wspólnych (klatka schodowa, strych, piwnice),
- wymiana instalacji zasilających lokale mieszkalne,
- wymiana liczników zasilających wraz z podłączeniem przewodów,
- wymiana tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem,
- wymiana wkładek topikowych o dużej mocy,
- przekucia, przebicia i bruzdy wraz z naprawą powierzchni,
- pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji;
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
2. Przedmiar robót (załącznik nr 10).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 89164,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Długa 241. w zakresie prac ogólnobudowlanych:
- wymiana luźnych tynków,
- wymiana drzwi wewnętrznych do piwnicy oraz drzwi od podwórza,
- zeskrobanie i zmycie starych farb na powierzchni ścian, sufitów oraz elementów drewnianych,
- zerwanie starych wykładzin z posadzki,
- przyklejenie siatki wzmacniającej na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi szpachlowej na sufitach,
- wykonanie na ścianach wyprawy z tynku strukturalnego gr. max 1,5 mm barwionego w masie wraz z lakierowaniem powierzchni w odcinku lamperii,
- malowania sufitów farbami emulsyjnymi,
- malowanie farbą olejną balustrad, podstopni, cokołów, podokienników, rur wraz z oczyszczeniem powierzchni i szpachlowaniem,
- uzupełnienie brakujących tralek balustrady z zachowaniem oryginalnego kształtu,
- przybicie do podłóg i stopni płyt OSB,
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych na podłodze,
- montaż elementów wykończeniowych – ćwierćwałki i aluminiowe listwy narożne stopni,
- wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z wyrównaniem powierzchni,
- wywóz i utylizacja gruzu,
- wymiana wszystkich drzwiczek szafek elektrycznych;
2. w zakresie prac elektrycznych:
- wymiana instalacji oświetleniowej wraz z oprawami typu LED w częściach wspólnych (klatka schodowa, strych, piwnice),
- wymiana instalacji zasilających lokale mieszkalne,
- wymiana liczników zasilających wraz z podłączeniem przewodów,
- wymiana tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem,
- wymiana wkładek topikowych o dużej mocy,
- przekucia, przebicia i bruzdy wraz z naprawą powierzchni,
- pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11),
2. Przedmiar robót (załącznik nr 12).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 108775,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Skłodowskiej 101. w zakresie prac ogólnobudowlanych:
- wymiana luźnych tynków,
- wymiana drzwi wewnętrznych – wejście na strych – 2 sztuki - skrzydło z ościeżnicą, stalowe, okleinowane z progiem, jednoskrzydłowe, komplet kluczy (ilość mieszkań + 1 szt. dla administracji),
- zeskrobanie i zmycie starych farb na powierzchni ścian, sufitów oraz elementów drewnianych,
- zerwanie starych wykładzin z posadzki,
- przyklejenie siatki wzmacniającej na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi wapiennej szpachlowej na sufitach,
- wykonanie na ścianach wyprawy z tynku strukturalnego gr. 1,5mm barwionego w masie wraz z lakierowaniem powierzchni w odcinku lamperii,
- wykonanie zabudów z płyt g-k na ruszcie drewnianym – częściowa zabudowa instalacji oraz obudowa strychu,
- malowania sufitów farbami emulsyjnymi,
- malowanie farbą olejną balustrad, podstopni, cokołów, rur wraz z oczyszczeniem powierzchni i szpachlowaniem,
- uzupełnienie brakujących tralek balustrady z zachowaniem oryginalnego kształtu,
- przybicie do podłóg i stopni płyt OSB gr 12mm,
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych na podłodze,
- montaż elementów wykończeniowych – ćwierćwałki i aluminiowe listwy narożne stopni,
- wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z wyrównaniem powierzchni,
- miejscowa wymiana i uporządkowanie trasy korytek instalacji teletechnicznej,
- wywóz i utylizacja gruzu;
2. w zakresie prac elektrycznych:
- wymiana instalacji oświetleniowej wraz z oprawami typu LED w częściach wspólnych (klatka schodowa, strych, piwnice),
- wymiana instalacji zasilających lokale mieszkalne,
- wymiana liczników zasilających wraz z podłączeniem przewodów,
- wymiana tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem,
- wymiana wkładek topikowych o dużej mocy,
- przekucia, przebicia i bruzdy wraz z naprawą powierzchni,
- pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 13),
2. Przedmiar robót (załącznik nr 14).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 108655,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Skłodowskiej 111. w zakresie prac ogólnobudowlanych:
- wymiana luźnych tynków,
- wymiana drzwi wewnętrznych – wejście na strych - wejście na strych – skrzydło z ościeżnicą, stalowe, okleinowane z progiem, jednoskrzydłowe, komplet kluczy (ilość mieszkań + 1 szt. dla administracji),
- zeskrobanie i zmycie starych farb na powierzchni ścian, sufitów oraz elementów drewnianych,
- zerwanie starych wykładzin z posadzki,
- przyklejenie siatki wzmacniającej na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi wapiennej szpachlowej na sufitach,
- wykonanie na ścianach wyprawy z tynku strukturalnego gr. 1,5mm barwionego w masie wraz z lakierowaniem powierzchni w odcinku lamperii,
- wykonanie zabudów z płyt g-k na ruszcie drewnianym – częściowa zabudowa instalacji, zabudowa spodów biegów schodowych, zabudowa sufitu w górnej części klatki schodowej,
- malowania sufitów farbami emulsyjnymi,
- malowanie farbą olejną balustrad, podstopni, cokołów, rur wraz z oczyszczeniem powierzchni i szpachlowaniem,
- uzupełnienie brakujących tralek balustrady z zachowaniem oryginalnego kształtu,
- wymiana balustrady schodowej (schody betonowe na pierwsze półpiętro) - z wykorzystaniem istniejących słupków krańcowych, z dodatkowym mocowaniem co trzeci stopień,
- przybicie do podłóg i stopni płyt OSB gr 12mm,
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych na podłodze,
- montaż elementów wykończeniowych – ćwierćwałki i aluminiowe listwy narożne stopni,
- wymiana posadzki z płytek gresowych wraz z wyrównaniem powierzchni,
- miejscowa wymiana i uporządkowanie trasy korytek instalacji teletechnicznej,
- wywóz i utylizacja gruzu
2. w zakresie prac elektrycznych:
- wymiana instalacji oświetleniowej wraz z oprawami typu LED w częściach wspólnych (klatka schodowa, strych, piwnice),
- wymiana instalacji zasilających lokale mieszkalne,
- wymiana liczników zasilających wraz z podłączeniem przewodów,
- wymiana tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem,
- wymiana wkładek topikowych o dużej mocy,
- przekucia, przebicia i bruzdy wraz z naprawą powierzchni,
- pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 15),
2. Przedmiar robót (załącznik nr 16).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 132138,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Skłodowskiej 121. w zakresie prac ogólnobudowlanych:
- wymiana luźnych tynków,
- wymiana drzwi wewnętrznych – wejście na strych i do piwnic (drzwi do piwnic oddzielające część korytarza piwnicznego od komórek znajdujących się po prawej stronie od schodów) - skrzydła z ościeżnicą, stalowe, okleinowane z progiem, jednoskrzydłowe, komplet kluczy (ilość mieszkań + 1 sz. dla administracji),
- zeskrobanie i zmycie starych farb na powierzchni ścian, sufitów oraz elementów drewnianych,
- zerwanie starych wykładzin z posadzki,
- przyklejenie siatki wzmacniającej na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi wapiennej szpachlowej na sufitach,
- wykonanie na ścianach wyprawy z tynku strukturalnego gr. 1,5mm barwionego w masie wraz z lakierowaniem powierzchni w odcinku lamperii,
- wykonanie zabudów z płyt g-k na ruszcie drewnianym – częściowa zabudowa instalacji, zabudowa spodów biegów schodowych, zabudowa strychu,
- malowania sufitów farbami emulsyjnymi,
- malowanie farbą olejną balustrad, podstopni, cokołów, rur wraz z oczyszczeniem powierzchni i szpachlowaniem,
- uzupełnienie brakujących tralek balustrady z zachowaniem oryginalnego kształtu, wymiana uszkodzonego słupka balustrady, ujednolicenie pochwytów,
- montaż pochwytu na zejściu do piwnicy, montaż zabezpieczeń okien na półpiętrach,
- przybicie do podłóg i stopni płyt OSB gr 12mm,
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych na podłodze,
- montaż elementów wykończeniowych – ćwierćwałki i aluminiowe listwy narożne stopni,
- wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z wyrównaniem powierzchni,
- miejscowa wymiana i uporządkowanie trasy korytek instalacji teletechnicznej,
- wywóz i utylizacja gruzu;
2. w zakresie prac elektrycznych:
- wymiana instalacji oświetleniowej wraz z oprawami typu LED w częściach wspólnych (klatka schodowa, strych, piwnice),
- wymiana instalacji zasilających lokale mieszkalne,
- wymiana liczników zasilających wraz z podłączeniem przewodów,
- wymiana tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem,
- wymiana wkładek topikowych o dużej mocy,
- przekucia, przebicia i bruzdy wraz z naprawą powierzchni,
- pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 17),
2. Przedmiar robót (załącznik nr 18).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 105934,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Skłodowskiej 131. w zakresie prac ogólnobudowlanych
- wymiana luźnych tynków,
- wymiana drzwi wewnętrznych – wejście na strych i do piwnicy (drzwi do piwnic oddzielające część korytarza piwnicznego od komórek znajdujących się za otworem drzwiowym od strony podwórka) - skrzydła z ościeżnicą, stalowe, okleinowane z progiem, jednoskrzydłowe, komplet kluczy (ilość mieszkań + 1 szt. dla administracji),
- zeskrobanie i zmycie starych farb na powierzchni ścian, sufitów oraz elementów drewnianych,
- zerwanie starych wykładzin z posadzki,
- przyklejenie siatki wzmacniającej na ścianach i sufitach,
- wykonanie gładzi wapiennej szpachlowej na sufitach,
- wykonanie na ścianach wyprawy z tynku strukturalnego gr. 1,5mm barwionego w masie wraz z lakierowaniem powierzchni w odcinku lamperii,
- wykonanie zabudów z płyt g-k na ruszcie drewnianym – częściowa zabudowa instalacji, zabudowa spodów biegów schodowych, zabudowa strychu,
- malowania sufitów farbami emulsyjnymi,
- malowanie farbą olejną balustrad, podstopni, cokołów, rur wraz z oczyszczeniem powierzchni i szpachlowaniem,
- uzupełnienie brakujących tralek balustrady z zachowaniem oryginalnego kształtu, montaż brakujących słupków balustrady, ujednolicenie pochwytów,
- montaż balustrady ochronnej na zejściu do piwnicy, montaż zabezpieczenia okna na półpiętrze,
- przybicie do podłóg i stopni płyt OSB gr 12mm,
- montaż wykładziny z tworzyw sztucznych na podłodze,
- montaż elementów wykończeniowych – ćwierćwałki i aluminiowe listwy narożne stopni,
- wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z wyrównaniem powierzchni – piwnica,
- montaż nakrywy do studzienki piwnicznej z blachy ryflowanej (wraz z ramką z kątownika),
- miejscowa wymiana i uporządkowanie trasy korytek instalacji teletechnicznej;
- wywóz i utylizacja gruzu
2. w zakresie prac elektrycznych:
- wymiana instalacji oświetleniowej wraz z oprawami typu LED w częściach wspólnych (klatka schodowa, strych, piwnice),
- wymiana instalacji zasilających lokale mieszkalne,
- wymiana liczników zasilających wraz z podłączeniem przewodów,
- wymiana tablic rozdzielczych wraz z wyposażeniem,
- wymiana wkładek topikowych o dużej mocy,
- przekucia, przebicia i bruzdy wraz z naprawą powierzchni,
- pomiary skuteczności zerowania i rezystancji izolacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do SWZ:
1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 19),
2. Przedmiar robót (załącznik nr 20).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 104769,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84721,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84721,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84721,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKET Marcin Nizioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839 176 84 41
7.3.3) Ulica: Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84721,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94925,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94925,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94925,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKET Marcin NIzioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391768441
7.3.3) Ulica: Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94925,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103407,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103407,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103407,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKET Marcin Nizioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391768441
7.3.3) Ulica: Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103407,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122761,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122761,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122761,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKET Marcin Nizioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391768441
7.3.3) Ulica: Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122761,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100979,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100979,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100979,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKET Marcin Nizioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391768441
7.3.3) Ulica: Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100979,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93407,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93407,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93407,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAKET Marcin Nizioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391768441
7.3.3) Ulica: Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Nizioł "TAKET" Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93407,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych - 77/TP/2025
- Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew rosnących na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Dostawa oprogramowania Factory I/O w ramach Projektu "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji w ponadpodstawowych szkołach zawodowych w Słupsku (EFRR)".
- Przygotowanie i dowożenie posiłków do Punktu Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Bierkowie w roku szkolnym 2025/2026
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana nawierzchni boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Słupsku
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- Przebudowa pomieszczeń łazienek w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kuropatniku
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.