Ogłoszenie z dnia 2023-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296841/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00308820/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia bloku żywienia w Przedszkolu Specjalnym nr 213 przy ul. Teligi 1 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia bloku żywienia w Przedszkolu Specjalnym nr 213 przy ul. Teligi 1 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78390027-1caf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia bloku żywienia w PS 213
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296841
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 56/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 893307,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127066,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia bloku żywienia dla Przedszkola Specjalnego przy ul. Teligi 1 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia wraz załącznikiem - załącznik nr 3 do SWZ;
b) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
c) Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:• Art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
Podstawa faktyczna:
W niniejszym postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Unigastro Sp. z o.o., Międzyleska 6c, 50-514 Wrocław (Wrocław-Krzyki), która zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert otrzymała największą liczbę punktów.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca powiadomił, że musi odstąpić od podpisania umowy.
Z wagi na fakt, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 7) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149604,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149604,90 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży gazowej (w tym przeglądy roczne) (...) - na terenie ZGN Śródmieście, Administracje Domów Komunalnych Nr 1, 2, 4, 5, 6 (w podziale na 5 części)
- 418_ Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych
- Emisja filmów dotyczących Funduszy Europejskich na Mazowszu
- Dostawa gadżetów dla NCK: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 i Festiwal Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej Eufonie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w Zbąszynku w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029.
- Dostawa sprzętu medycznego, komputerowego oraz wyposażenia na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (SOR) i pracowni z nim współpracujących Szpitala Ogólnego im. dr Witolda Ginela w Grajewie
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Jednostek Organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem 2 części
- Rozbudowa z przebudową budynku mieszkalnego wielorodzinnego w celu utworzenia mieszkania wspomaganego
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.