Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097969/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw do służbowych środków transportu i maszyn roboczych PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590002230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czyżewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446323773
1.5.8.) Numer faksu: 446326233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgm@pgmbelchatow.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmbelchatow.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pgmbelchatow.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw do służbowych środków transportu i maszyn roboczych PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e35953-ab75-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097969/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 494130,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oleju napędowego ON- prognozowana ilość dostaw: 58.000,00 litrów. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 590 dla oleju napędowego. Dostawy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń do zbiornika na stacji Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 403680,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa benzyny bezołowiowej 95- prognozowana ilość dostaw: 13.000,00 litrów i gazu LPG- prognozowana ilość dostaw: 3.000,00 litrów. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej 95 i PN-EN 589 dla gazu płynnego LPG. Dostawy paliw określonych będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń do zbiornika na stacji Wykonawcy4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 90450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przy składaniu oferty przez miniPortal, na etapie podania danych odbiorcy, Wykonawca nie może wyszukać nazwy Zamawiającego oraz adresu jego skrzynki ePUAP, na który należy przesłać ofertę. Brak u Zamawiającego pełnej funkcjonalności podmiotu publicznego na ePUAP uniemożliwia wykonawcom skuteczne złożenie ofert, co stanowi poważną wadę postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter i nie może być skorygowana przez zamawiającego w toku postępowania, co
z kolei uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Obowiązkiem zamawiającego jest przede wszystkim zapewnienie, aby narzędzia i urządzenia wykorzystywane w postępowaniu do komunikacji z wykonawcami, nie ograniczały dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia. Narzędzia udostępnione przez zamawiającego mają umożliwić wykonawcom dokonywanie wszelkich czynności niezbędnych do udziału w postępowaniu, w tym do złożenia oferty.
Brak możliwości złożenia oferty przez wykonawcę w wyniku uchybienia technicznego stanowi naruszenie art. 64 Prawa zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), a tym samym stanowi podstawę do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 6 ww. ustawy.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przy składaniu oferty przez miniPortal, na etapie podania danych odbiorcy, Wykonawca nie może wyszukać nazwy Zamawiającego oraz adresu jego skrzynki ePUAP, na który należy przesłać ofertę. Brak u Zamawiającego pełnej funkcjonalności podmiotu publicznego na ePUAP uniemożliwia wykonawcom skuteczne złożenie ofert, co stanowi poważną wadę postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter i nie może być skorygowana przez zamawiającego w toku postępowania, co
z kolei uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Obowiązkiem zamawiającego jest przede wszystkim zapewnienie, aby narzędzia i urządzenia wykorzystywane w postępowaniu do komunikacji z wykonawcami, nie ograniczały dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia. Narzędzia udostępnione przez zamawiającego mają umożliwić wykonawcom dokonywanie wszelkich czynności niezbędnych do udziału w postępowaniu, w tym do złożenia oferty.
Brak możliwości złożenia oferty przez wykonawcę w wyniku uchybienia technicznego stanowi naruszenie art. 64 Prawa zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), a tym samym stanowi podstawę do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 6 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup samochodu ciężarowego wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - sprzęt ratowniczy i zabezpieczenia energetycznego.
- Zagospodarowanie odpadów pochodzących z Miasta Bełchatowa w 2026 r.
- Zakup sieciowej infrastruktury sprzętowej w postaci urządzenia UTM wraz z wdrożeniem oraz trzyletnią licencją
- Dostawa bielizny operacyjnej i wyrobów niejałowych jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu OLiOC w 2025 roku na terenie miasta Bełchatowa w zakresie zadań własnych" - Etap I
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego oraz tankowanie pojazdów i sprzętu w benzynę bezołowiową z dystrybutorów na potrzeby własne PGK sp. z o.o. w Muszynie oraz Zapopradzie sp. z o.o. w 2026 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu na lata 2026 - 2027
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW I SPRZĘTÓW, EKSPLOATOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KLIMONTOWIE NA 2026 r. DOKONYWANY NA PODSTAWIE DOSTARCZONYCH ZAMÓWIEŃ
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





