eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Dostawa paliw do służbowych środków transportu i maszyn roboczych PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw do służbowych środków transportu i maszyn roboczych PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590002230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czyżewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446323773

1.5.8.) Numer faksu: 446326233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgm@pgmbelchatow.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmbelchatow.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pgmbelchatow.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw do służbowych środków transportu i maszyn roboczych PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e35953-ab75-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097969/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 494130,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju napędowego ON- prognozowana ilość dostaw: 58.000,00 litrów. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 590 dla oleju napędowego. Dostawy paliw będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń do zbiornika na stacji Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 403680,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa benzyny bezołowiowej 95- prognozowana ilość dostaw: 13.000,00 litrów i gazu LPG- prognozowana ilość dostaw: 3.000,00 litrów. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz aktualne normy: PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej 95 i PN-EN 589 dla gazu płynnego LPG. Dostawy paliw określonych będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i urządzeń do zbiornika na stacji Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.5.5.) Wartość części: 90450,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przy składaniu oferty przez miniPortal, na etapie podania danych odbiorcy, Wykonawca nie może wyszukać nazwy Zamawiającego oraz adresu jego skrzynki ePUAP, na który należy przesłać ofertę. Brak u Zamawiającego pełnej funkcjonalności podmiotu publicznego na ePUAP uniemożliwia wykonawcom skuteczne złożenie ofert, co stanowi poważną wadę postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter i nie może być skorygowana przez zamawiającego w toku postępowania, co
z kolei uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Obowiązkiem zamawiającego jest przede wszystkim zapewnienie, aby narzędzia i urządzenia wykorzystywane w postępowaniu do komunikacji z wykonawcami, nie ograniczały dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia. Narzędzia udostępnione przez zamawiającego mają umożliwić wykonawcom dokonywanie wszelkich czynności niezbędnych do udziału w postępowaniu, w tym do złożenia oferty.
Brak możliwości złożenia oferty przez wykonawcę w wyniku uchybienia technicznego stanowi naruszenie art. 64 Prawa zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), a tym samym stanowi podstawę do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 6 ww. ustawy.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przy składaniu oferty przez miniPortal, na etapie podania danych odbiorcy, Wykonawca nie może wyszukać nazwy Zamawiającego oraz adresu jego skrzynki ePUAP, na który należy przesłać ofertę. Brak u Zamawiającego pełnej funkcjonalności podmiotu publicznego na ePUAP uniemożliwia wykonawcom skuteczne złożenie ofert, co stanowi poważną wadę postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter i nie może być skorygowana przez zamawiającego w toku postępowania, co
z kolei uniemożliwia zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Obowiązkiem zamawiającego jest przede wszystkim zapewnienie, aby narzędzia i urządzenia wykorzystywane w postępowaniu do komunikacji z wykonawcami, nie ograniczały dostępu do postępowania o udzielenie zamówienia. Narzędzia udostępnione przez zamawiającego mają umożliwić wykonawcom dokonywanie wszelkich czynności niezbędnych do udziału w postępowaniu, w tym do złożenia oferty.
Brak możliwości złożenia oferty przez wykonawcę w wyniku uchybienia technicznego stanowi naruszenie art. 64 Prawa zamówień publicznych (t.j. DZ. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), a tym samym stanowi podstawę do unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 6 ww. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.