Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00245420/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec
1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11154091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79396628-1555-4c91-80dd-d42b0d4edc31
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042866/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.49 Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00245420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 337200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. Roboty prowadzone będą przy ul. Okulickiego, Słonecznej oraz Konwaliowej na działkach o nr ewidencyjnych: 35, 31, 32 oraz 33 (Obr. IX, AM -3); 26/104 (Obr. IX, AM-2), na odcinku ok 360 m, tj. od studni SK1.1 przy ul. Konwaliowej do studni SK1.12 przy ul. Okulickiego. Zamierzenie inwestycyjne zlokalizowane jest
w obrębie oraz zasięgu oddziaływania stanowisk archeologicznych: Zgorzelec nr 52/AZP 79-9 oraz Zgorzelec nr 37-45/AZP 78-9, ujętych w ewidencji zabytków.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: montaż studni rewizyjnych, układanie rur kielichowych z PVC, układanie przykanalików z rur PVC oraz przeprowadzenie prób szczelności.
3. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje: budowy sieci wodociągowej, budowy sieci kanalizacji sanitarnej na odcinkach SK2.1 do SK2.7; SK2.6 do SK2.6.1; SK2.6 do SK2.6.2; SK2.4 do SK2.4.1; SK3.1 do SK3.5 oraz budowy sieci kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami dla osiedla Słonecznego.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Projekt zagospodarowania terenu,
2) Projekt techniczny,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4) Dokumentacja geotechniczna, inwentaryzacji zieleni,
5) Decyzja pozwolenia na budowę nr AB.6740.2.157.2023.6 z dnia 28 sierpnia 2023 r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego,
6) Decyzja pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych nr 137/2023 z dnia 01 lutego 2023 r. wydana przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu,
7) Opinia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr JG/N.5146.653.2022.TK z dnia 10 listopada 2022 r.,
8) Decyzja zezwalająca na usunięcie drzew nr OŚ.613.91.2023.4
z dnia 07 września 2023 r. wydana przez Starostę Zgorzeleckiego,
9) Przedmiar robót, pełniący funkcję informacyjną. Ze względu na przyjęte w niniejszym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe, Wykonawca wyceniając ofertę winien opierać się na zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej, o której mowa
w niniejszym ustępie. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub w przypadku wystąpienia robót w większej ilości niż w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te będą ujęte w dokumentacji projektowej, to Wykonawca wykona te roboty w ramach standardowego ryzyka kontraktowego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową.
- Stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ
oraz
10) Projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ
5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli
w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania
z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, w tym na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia licząc od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji, o którym mowa w pkt 1) stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w ramach którego Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, zgodnie
z zasadami określonymi w Rozdziale XIX SWZ.
3) Szczegółowe wymagania dotyczące udzielonej gwarancji zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547463,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Instalacyjnych „INSBUD” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151505563
7.3.3) Ulica: Podwale 12A
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INSTALACYJNYCH "INSBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INSTALACYJNYCH "INSBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z funkcją wydruku podążającego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zgorzelcu i jednostek organizacyjnych Powiatu
- Bieżące remonty i naprawy dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Zgorzelec 2026 - 2027
- Zakup fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z wyposażeniem
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026 na terenie miasta i gminy Zgorzelec, miasta i gminy Bogatynia, gminy Pieńsk i gminy Węgliniec oraz gminy Sulików
- Zakup BUS-a przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy wyżywienia dla dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza w Zgorzelcu
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w gm. Lipnica Wielka w 2025 roku
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- Budowa drogi gminnej Pupkowizna - kolonia Przechody od km 0+000,00 do km 0+243,00
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Remont budynku wiel. mieszkalno-usługowego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op. przy ul. Powstańców Śl. 20
- Rozbudowa skrzyżowania DK nr 35 i DP nr 2911D koło miejscowości Komorów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





